Ga je niet mee ghosthunting dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:27 schreef BaajGuardian het volgende:
lekker interresant

Koop je de spoken erbij dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:31 schreef Enyalius het volgende:
kan altijd sparen, een lap grond kopen en zelf laten bouwen![]()
lijkt me stoer om zo'n feudal japans huis te hebben

Cheer up!!! Smile (at gunpointquote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:31 schreef BaajGuardian het volgende:
NEE

En als een van die geesten dan ook nog iets doet zoals Lasher in Anne Rice's Witching hour.....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:33 schreef Enyalius het volgende:
kan altijd je huis bouwen in de buurt van een begraafplaats en crematorium. krijg je gratis bezoekers op vrij constante basisze betalen geen huur en vreten je koelkast leeg

Baaj... wil je even je mail checken ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:42 schreef BaajGuardian het volgende:
WAT DENKEN DIE APEN WEL NIET DAT ZE ZIJN , HOEKAN EEN AAP MACHTIGER ZIJN HOE KAN EEN AAP MACHTIGER ZIJN , WIE DENKT DIE HUFTER DAT HIJ IS , IK BEN GODVERDOMME MEER
IK HEB DE INVLOED IK HEB DE KRACHT WIE DENKT DIE KUTAAP DAT HIJ IS

Baaj babe.... wazzup???quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:42 schreef BaajGuardian het volgende:
WAT DENKEN DIE APEN WEL NIET DAT ZE ZIJN , HOEKAN EEN AAP MACHTIGER ZIJN HOE KAN EEN AAP MACHTIGER ZIJN , WIE DENKT DIE HUFTER DAT HIJ IS , IK BEN GODVERDOMME MEER
IK HEB DE INVLOED IK HEB DE KRACHT WIE DENKT DIE KUTAAP DAT HIJ IS

Mijn Heer heeft mij anders verlaten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:41 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, de Heer is bij ons.

Da's niet zo'n punt...... het maakt de terugkeer des te lekkerder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mijn Heer heeft mij anders verlaten.
Hij isi gaan werken

quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:41 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, de Heer is bij ons.

En toen hadden we er 2 met eenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:23 schreef Enyalius het volgende:
ga ik dus die shirts ophalen zijn ze er niet tot maandag ochtend

lekker... hmmm vanacht was lekker.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's niet zo'n punt...... het maakt de terugkeer des te lekkerder.

quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
lekker... hmmm vanacht was lekker.
Meneer heeft zich alleen verslapen, de auto stond al voor.

quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maar goed dat je die mp-3 speler afgelopen nacht dan niet aan had...... hoewel..... dat zullen wij nooit weten.

Nee joh !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:29 schreef Enyalius het volgende:
denk eerder dat ze een videocamera aan hadden

hahaha, dat is een nobel streven....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:31 schreef Enyalius het volgende:
ik weet niet, maar dat soort banden zou ik ergens anders plaatsen op een hoogte dat kleintjes er niet bij kunnen

Dan krijg ik problemen met mijn vent.. die raakt altijd alle sleutels kwijt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:40 schreef Enyalius het volgende:
kan nog altijd over sloten op zetten of zijn het ook al criminele inbrekers?![]()

Da's zieligquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb dat 3e oog ook maar ik vind het interessant wat ik door krijg ik ben niet bang ervoor. Ik slaap ook op een zolder, op de 4e verdieping met het hoofd naar het Westen. Ik luister vaak muziek en probeer muziek te zenden in het universum om zo te kijken of ik verder kom dan de maan.
Ik stuur die muziek dus en dan zitten er een equalizer ingebouwdIk doe dat niet altijd gewoon voor de gein en kijken wat het doet.
Mijn brein kan veel en ik breid het nog uit. Ik wil nog fotografisch geheugen en nog meer. Ben pas 28 jaar dus heb tijd genoeg.
Heb je wel een geloof Enyalius of ben je atheist of geloof je in de techniek of in iets anders? Iets anders als, een heel ander geloof dat weinig mensen kennen.
Een tijdje geleden stond ik met duffe kop in de spiegel te kijken en had ik een vlieg gehypnotiseerdDat beest vloog 100 keer keihard tegen de spiegel aan. Steeds als ik mijn hoofd afwendde kon hij vrij vliegen. Keek ik naar de spiegel kwam hij weer keihard tegen de spiegel aanvliegen

wat is dat toch ?quote:

Niet bij mij.... had juist medelijden met de vliegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
wat is dat toch ?
Ik vind opeens bij iedereen sadistische trekjes...![]()

Kon er niets aan doen, was niet met opzet. Dat beest heeft het trouwens overleefd.quote:

Je probeert de schijn hoog te houden, maar dat red je niet meer hoor !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet bij mij.... had juist medelijden met de vlieg

Nah.... wrong..... met beestjes heb ik wel medelijdn. met mannen alleen niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je probeert de schijn hoog te houden, maar dat red je niet meer hoor !
Ik heb te veel van je gezien inmiddels !![]()
![]()

Mannen hebben ook geen medelijden nodigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah.... wrong..... met beestjes heb ik wel medelijdn. met mannen alleen niet.

Over die mannen.......... ik krijg soms een andere indruk............quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mannen hebben ook geen medelijden nodig
Wat is het nut van medelijden, daar wordt niemand beter van.
Heb je ook medelijden als ik een wesp dood mep? Ik probeer zo min mogelijk te moorden maar af en toe krijg ik aanvallen van wespen die me niet moeten. Misschien komt dat doordat ik niet relaxed genoeg ben. Dat die wespen dat aanvoelen.
Volgens mij doen wespen niets als je als mens heel rustig bent.

Yep, ze voelen misschien de vijandigheid aan en zijn daar gevoelig voor. Die wespen bedoel ik, misschien zijn ze hoog sensitiefquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Over die mannen.......... ik krijg soms een andere indruk............
wespen....klopt..... alsof ze het ruiken en dat zal ook best. Dus... ik dwing mezelf tot rust.

Zal ik het es zeggen ? Mannen hebben ook aandacht nodig. Bij vrouwen is het op den duur vanzelfsprekend geworden dat ze aandacht krijgen, vertroeteld worden, complimentjes krijgen etc. ... en de man ? Nou die trekt zijn plan wel zeker ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:24 schreef nokwanda het volgende:
Over die mannen.......... ik krijg soms een andere indruk............

Ben ik het helemaal niet mee eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zal ik het es zeggen ? Mannen hebben ook aandacht nodig. Bij vrouwen is het op den duur vanzelfsprekend geworden dat ze aandacht krijgen, vertroeteld worden, complimentjes krijgen etc. ... en de man ? Nou die trekt zijn plan wel zeker ?![]()

En dan zijn ze dubbel zo zielig als een vrouw ooit zou zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal niet mee eens.
Na een tijdje hoeven wij er niet meer aan te denken mannen aandacht te geven... ze vragen er zelf wel om !
Ze breken hun poot ofzo.

"Gelukkig" heb ik veel vrouwelijk in mij en zij veel mannelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:18 schreef Mirage het volgende:
Heb je je vrouw wel eens gevraagd verslag te doen van de periode dat jij ziek was ? ( de griep had bijvoorbeeld)
Vraag haar daar eens naar !
Je ligt geheid in een deuk en als je vrouw geluk heeft zie je zelf in wat een aanstellers en aandachtsvragertjes jullie, het mannelijke volk, zijn.

Nee precies...... wij vrouwen zijn ook bijzonder genoeg om er niet om te moeten hoeven vragen. Mannen mogen best zelf nadenken. Gaat wel wat moeizaam vaak. Ze doen het wel maar het duurt wat langerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:22 schreef UncleScorp het volgende:
btw mijn vrouwtje is keukenplafond aan 't schilderen ... we hebben net de ganse keuken vernieuwd en vanmorgen behangpapier, verf en tegeltjes gehaald. Ze staat echt te popelen om het af te krijgen. Grappig wel in haar wit schilderspakje waar alleen haar gezicht zichtbaar is
Ik heb net onze oudste naar een verjaardagsfeestje in een binnenspeeltuin gevoerd en straks vertrek ik met de kleinste zodat ie ook nog ff kan meespelen.
*** Wij mogen niet vergeten aandacht te geven, vrouwen willen er niet om vragen ***

Ge zijt een zuipschuitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor een wit-biertje. Ik drink vandaag rustig. Gisteren 3 gehad en dat was teveel. Dan ga ik gekke dingen zeggen.
Geniet en drink met mate dan maar
Alcohol is de drank van de duivel als je teveel drinkt. Of in ieder geval slecht. Dan wordt het denken dusdanig verstoord dat andere gedachtes die slecht zijn de macht overnemen.
En ik voel me nog steeds goed. Mijn vader heeft het nu ook al over dimensies en dat ik de deuren moet openen. Ik ben aanstekelijk hierHet is allemaal onzin op de een of andere manier, ik moet het niet te serieus nemen want dan raak ik in een psychose.
Fluitend opstaan, fluitend doorgaan en vooral geloven.

Vroeger was het erg. Rond mijn 15e ben ik begonnen met uitgaan in de koempelclub in Brunssum. Amstel Bier uit grote pullen. Ik kreeg toen de smaak te pakken. Tijdens depressie heb ik gedronken als een alcoholist.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn geloof. tja ik heb niet echt een geloof. ik verken het astrale, ik beleef alles en vorm zo mijn eigen geloofsvorm. het licht het dichts bij boedhisme.
ik ben alles behalve bang van wat ik zie en door krijg. maar regelmatig zit er veel symboliek in bij mij dus kost tijd om het volledig te begirjpen
[ Bericht 5% gewijzigd door Enyalius op 02-07-2005 18:41:36 ]Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |