Ja, ik kom dus ook.quote:
Wordt een leuke lijst zo.quote:
Staat er toch.quote:
heb ik er vast overheen gekekenquote:
Je hebt nog even tijd om te sparen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Wordt een leuke lijst zo..
Ah, ik val in die studenten/50 euro categorie..
Studenten en sparen..quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt nog even tijd om te sparen hoor
Dat is niet dat weekend toch?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar ik heb dus zeg maar Lowlands dan.
Lowlands is een week eerderquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar ik heb dus zeg maar Lowlands dan.
Oh.quote:
Hé, dat was de 20.000e, die hoort hier helemaal niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh.. ik weet niet wanneer Lowlands precies is, maar iemand zei dat in het vrorige topic
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hé, dat was de 20.000e, die hoort hier helemaal niet.
Dan maar hierquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is toch de static-meetquote:
Kut-Newbie. Het is eerder een lafefr meet dan een static meetquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is toch de static-meet? En van wel forum is static mod
? Juist.
Tis al zowiezo erg dat hij laffer vergeetquote:
Hier ook!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:44 schreef Brighteyes het volgende:
Staat in agenda en in telefoon, met alarm!
Er komen wel aardig veel mods hequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
die nog geen mod is
ik denk erover om maar eens voor VBL-mod te solliciterenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk draait deze meet vooral om die pisvlek die nog geen mod is, die laffer.
We praten over vanalles behalve het forum.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er komen wel aardig veel mods he?? Gaan jullie dan allemaal tactieken bespreken over hoe je het best slotjes kan zetten enzo
?
Mooi zo, kan je mij opvolgen daar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:49 schreef laffer het volgende:
ik denk erover om maar eens voor VBL-mod te solliciteren [afbeelding]
quote:
ze willen golfert eruit werkenquote:
Oftewel: Kut-Newbiequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
Ik was Laffer heul niet vergeten, maar bewust weggelaten. Want die is geen SHO-mod dus sloeg het nergens op dat "Het SHO-kliekje" hier kwam.
Kzal es na-vraag bij iteejer doen..quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:54 schreef laffer het volgende:
[..]
ze willen golfert eruit werken![]()
en jij weet dit nog niet eens??![]()
Whehe, goed argumentquote:
Waarom kom ik dan nogquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:51 schreef static het volgende:
[..]
We praten over vanalles behalve het forum.
Ik ben daar zo goed in..quote:
Komde toch nie..quote:
Ja godver, heb ik net beloofd dat ik je kan hebben.quote:
Jaag eens niet iedereen weg, gij helleveeg.quote:
Hahaha, ook qua zuipen??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja godver, heb ik net beloofd dat ik je kan hebben.
Goede reden, laffer.quote:
lees eerst es mijn andere postquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:08 schreef static het volgende:
[..]
Jaag eens niet iedereen weg, gij helleveeg.
Hoewel ik veel drink ben ik toch ook vrij snel dronken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hahaha, ook qua zuipen??
Gaat je toch tegen vallen denk ik.![]()
Maar even goede fokkers, er wordt nie geknokt, dan spreken we wel een andere datum af
Ik ookquote:
Dan kan je naast mij komen zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoewel ik veel drink ben ik toch ook vrij snel dronken.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:15 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik heb nog steeds een slaapplek nodig..![]()
Yo dude, gaan we nog de hort op tijdens die meet??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef laffer_en_static-meeting het volgende:
[..]
gaan we nu allemaal harrie neuken??
Jij bied er 1tje aan?quote:
Oeps.. Vergeten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef k_i_m het volgende:
Heeft iemand Opa (sanctasimplissimus) al gewaarschuwd??
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk draait deze meet vooral om die pisvlek die nog geen mod is, die laffer.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Weet ik niequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:34 schreef laffer het volgende:
waar is opa??
Die witte shawl moet natuurlijk wel komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:34 schreef laffer het volgende:
waar is opa??
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die witte shawl moet natuurlijk wel komen.
wel als je je enorme lul laat amputeren en er een gat voor laat aanbrengenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:05 schreef Priapus het volgende:
Mag ik als matroosje?
Studenten hebben nu eenmaal minder inkomsten dus ook minder te besteden. Je zou kunnen overwegen om daar eens rekening mee te houden en het *bedrag* aan te passen aan de inkomsten van de persoon die wil komen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:33 schreef static het volgende:
Ik ben een student en heb 50 euro te besteden. Ben ik welkom?
*proest*
Nee. Een meet zoals deze kost geld. Veel geld.
Rondje nemen = rondje geven plus eigen initiatief daarna.
Volgens mij kunnen mensen met 50 Eur te besteden prima komen, maar die moeten dan wel een beetje de eer aan zichzelf houden niet de halve avond op andermans zak gaan zitten teren tenzij dat expliciet aangeboden is natuurlijk.quote:Rondje nemen = rondje geven plus eigen initiatief daarna.
Been there, done that, vraag maar eens rond. Doe ik niet meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij pretendeerde altijd een enorm hoog inkomen te hebben (of werk je nog steeds niet momenteel??)
Je kunt toch compenseren?
Het gaat eigenlijk helemaal niet om jou maar om de idiote eisjes aan het begin van deze thread.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:04 schreef static het volgende:
[..]
Been there, done that, vraag maar eens rond. Doe ik niet meer.
En ja, een hoog inkomen heb ik; neemt niet weg dat ik het maar weereens over de balk ga gooien voor mensen die ik niet ken.
Dat lost bij mij ook het student-met-niet-zoveel-geld-probleem opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Doe ik trouwens ook niet, want met dat tempo sta ik dan de 2e helft van de avond constant op het toilet... om te plassen wel te verstaan.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lost bij mij ook het student-met-niet-zoveel-geld-probleem op![]()
Meer dan ¤50 hoef je niet aan me uit te geven toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Nee, daar heb je al iets anders op gevonden
.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef MissBliss het volgende:
Meer dan ¤50 hoef je niet aan me uit te geven toch?
Als je aan de zoete meuk gaat.................quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt je fruitmandje aangevuld?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Als je aan de zoete meuk gaat..................
Zit je nou nog steeds in zijn kliek!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt je fruitmandje aangevuld?
Tipje: Kiwi's!![]()
![]()
Dan ben ik al ver heenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je aan de zoete meuk gaat..................
quote:
Kliekjes zijn lekkerrrrrquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:
oi! Mijn kliek is offtopic hier ja.
We hebben het nu over de Laffer en Static kliek.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:58 schreef Ripley het volgende:
Leuke "line up"
Helaas kan ik niet ivm de verjaardag van mijn moeder
Jullie wel heel veel plezier gewenst!!!
Lekker op tijdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
De verjaardag van je moeder duurt vast niet tot de sluitingstijd van de kroegen.
Heel normaal, eigenlijk.quote:
Sommige mensen hebben wel wat te doen op hun werkquote:
Sommige mensen pakken het dus NIET goed aanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel wat te doen op hun werk.
.
Och, zo af en toe kun je dat hebben he?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommige mensen pakken het dus NIET goed aan.
Ik schoot in de lach gekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... sommige kliekjes zijn idd lekkerderder dan andere.Left-overs en 2e keuzes ook.
En nu zit ik me weer af te vragen of jij aan hetzelfde denkt als ik en zo niet wat ik dan niet snap dan wel zie.quote:
Ik pak liever een Guinness trouwensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Och, zo af en toe kun je dat hebben he?
Ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
En nu zit ik me weer af te vragen of jij aan hetzelfde denkt als ik en zo niet wat ik dan niet snap dan wel zie.
Ik had het over dat ene 'misstapje' van mijnmet Tessje... Jij?
Nee ok... dan zitten we in dezelfde buurt...quote:
Ik ook. Maar als alles in het verre oosten vandaag goed gaat heb ik een extra reden om vanavond aan de Guinness te gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik pak liever een Guinness trouwens.
Als alles hier goed gaat ZIT ik vanavond aan de Guinnessquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als alles in het verre oosten vandaag goed gaat heb ik een extra reden om vanavond aan de Guinness te gaan.
Educated guess zegt me dat jij vanavond hoe dan ook aan de Guinness zit!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Als alles hier goed gaat ZIT ik vanavond aan de Guinness.
You may be right therequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Educated guess zegt me dat jij vanavond hoe dan ook aan de Guinness zit!
Same here, het 12-pack staat in de werkkoelkast voor over een uurtje, daarna op naar het grotere werkquote:
Kom hier maar bier tappen dan..quote:
Same here.quote:
Goedzo.quote:
je hebt mail..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:56 schreef static het volgende:
[..]
Goedzo.
En zullen we het eens over wat anders hebben?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:23 schreef static het volgende:
Shit, C.
We doen wat je in je laatste zin hebt gezegd. Take it easy, ok?
Oi.quote:
quote:
okè, ik wilde jou niet meteen een oud wijf noemenquote:
Laffe(r) pisnicht!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:14 schreef laffer het volgende:
okè, ik wilde jou niet meteen een oud wijf noemen![]()
zet je koptelefoon eens af!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:16 schreef static het volgende:
Ohw, W. we moeten even bellen over de locatie. Om er eentje te hebben is wel handig namelijk.
is goed, we bellen morgen welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:47 schreef static het volgende:
Ik ga knorren; we bellen binnenkort.
En ja, dan zijn we net twee wijfen zie over vanalles lullen voor de nieuwsgierige lezers.
ik heb de koptelefoon op, dus ff melden danquote:
koptelefoon weer af doetquote:
locatie staat nu vastquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:22 schreef UIO_AMS het volgende:
een gezellige locatie dus
nou, dan weet ik voldoende
en waarom sta jij nog niet op de lijst dan??quote:
Ter ere van Yvonne en de ontmoeting tussen laffer en mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:10 schreef UIO_AMS het volgende:
en de locatie is?
Door welk legertje prutsers is het je ingefluisterd? Iets met Freggels ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:32 schreef UIO_AMS het volgende:
ze hebben dus leffe
dat verkleint de mogelijkheden een stuk
*Noted.quote:
Een stuk wat? Sterker nog: wat wil je nou eigenlijk?quote:
Next time maybe, de zomer duurt nog wel even en er is vast bier genoegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:25 schreef laffer het volgende:
[..]
en waarom sta jij nog niet op de lijst dan??![]()
you`re welcomequote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Next time maybe, de zomer duurt nog wel even en er is vast bier genoeg
nu, na deze post ben jij alweer een dag ouderquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:59 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef laffer het volgende:
nu, na deze post ben jij alweer een dag ouder![]()
waar blijft de tijd hè![]()
als ik dat ooit zal halen (lijkt me een hele prestatie) dan vraag ik meteen verkeringquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is me toch wat, he?
Voor je het weet ben je ook net zo be(h)jaard als ik.
ik ben er nog ff, ik denk wel dat die ouwe golfert slaapt nuquote:
Ik wil niet om foto's vragen. Reden: obvious.quote:
Mevrouw van Andelquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:22 schreef laffer het volgende:
[..]
als ik dat ooit zal halen (lijkt me een hele prestatie) dan vraag ik meteen verkering
aan deze kanjer![]()
[afbeelding]
och, een ban hoort natuurlijk wel weer een beetje bij "laffer&static"quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:03 schreef laffer het volgende:
och, een ban hoort natuurlijk wel weer een beetje bij "laffer&static"![]()
Ja dat blijkt dusquote:Op maandag 4 juli 2005 02:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ken een mod ook gebanned worden dan![]()
![]()
het zal moeilijk worden voor SHO, hij was wel een perfecte modquote:Op maandag 4 juli 2005 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Static stopt op SHO.
[quoteBestaat SHO wel zonder static?
tuurlijk wel, die bikkel gaat nooit weg van hierquote:Nou ja, hopelijk issie snel weer terug in dit topic
je moet je tieten laten zien, foto`s in dit topic mogen ookquote:OT: wat moet ik eigenlijk doen om langs te mogen komen?
Kijk, laffer geeft zelf het goede voorbeeld:quote:Op maandag 4 juli 2005 23:34 schreef laffer het volgende:
je moet je tieten laten zien, foto`s in dit topic mogen ook![]()
ook al ben je een man moet je toch je tieten showen![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:34 schreef laffer het volgende:
je moet je tieten laten zien, foto`s in dit topic mogen ook![]()
ook al ben je een man moet je toch je tieten showen![]()
Koop een abronic en laat hem inplanteren, heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
in mijn gedachten zie ik er zo uit
en onder die vetlaag van me vast ookMijn broodjes schreeuwen om de vrijheid
Hier moet een goede inkopreactie op te verzinnen zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Koop een abronic en laat hem inplanteren, heb ik ook gedaan
Stranger, campingstoelewoeletje van mequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef Stranger het volgende:
Hier moet een goede inkopreactie op te verzinnen zijn.
tvp
Is zij nou wel of niet ouder dan golfert?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:22 schreef laffer het volgende:
[..]
als ik dat ooit zal halen (lijkt me een hele prestatie) dan vraag ik meteen verkering
aan deze kanjer![]()
[afbeelding]
Kom jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 03:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is zij nou wel of niet ouder dan golfert?
dat is geheime crew info Laffer...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:03 schreef laffer het volgende:
[..]
och, een ban hoort natuurlijk wel weer een beetje bij "laffer&static"![]()
al heb ik geen flauw idee waar zijn ban over gaat nu![]()
Ik zie net dat er een datum is geprikt die wel uitkomt. Als Orange me kan overtuigen en ik verder ook welkom ben, kom ik wel.quote:
Alles voor de publiciteit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah mooi weer een ouderwetse Fok stunt..
ik heb dorstquote:
Ik heb nog wel een kratje bier staan.quote:
ik dacht dat jij meer een whisky fan was!quote:
Whatever, als het maar door de cola gaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:23 schreef Shark.Bait het volgende:
ik dacht dat jij meer een whisky fan was!
En die blauwe rommel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whatever, als het maar door de cola gaat.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
Whatever, als het maar door de cola gaat.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:56 schreef laffer het volgende:
jullie komen alleen maar om te zuipen hè![]()
ik ben sinds kort bij de jehova getuigenen wil jullie graag over het geloof vertellen aldaar
![]()
dus liever geen alcohol en ik zal wat lectuur voor jullie (ja,jullie zijn ook gods kinderen) meebrengen, dan kunnen we tijdens de meeting fijn met elkaar praten over god.
yep, ik moet em alleen nog ff loswrikkenquote:
Nou, ik heb het allemaal bekeken en er zit toch wel wat in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:58 schreef laffer het volgende:
even een linkje, dan kunnen jullie je goed voorbereiden![]()
http://www.watchtower.org/languages/dutch/
zie je wel, god is nu al met jou bezigquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou, ik heb het allemaal bekeken en er zit toch wel wat in.![]()
Hoi!quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:42 schreef babushka het volgende:
Godsamme zeg, neem die telefoon eens op laffer.
Haar hoofd zit verkeerd om!quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Laffer, je vriendin, wat doen ze
[afbeelding]
Gisteren was een vergissing.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi!
Hoeveel poppetjes komen er nog uit je hierna?
[afbeelding]
![]()
quote:
ik hang net op, hij gaat de honden uitlaten maar hij leest wel meequote:Op woensdag 6 juli 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
Oh..en laffer nu je hem toch aan de foon hebt, doe hem mijn hartelijke groeten.
heeft ze van voren ook nog een paar tieten??quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Laffer, je vriendin, wat doen ze
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:44 schreef Brighteyes het volgende:
Die blauwe rommel smijt stinkie door het bier... Don't ask...
je bent ge-indoctrineerdquote:
Nobody's perfectquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef Skaai het volgende:
Ze valt op mannetjes die smurfenspul drinken.
Vlaag van verstandsverbijsteringquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ten tijde van die foto had ik alleen maar oog voor HW.
Oke jij was dus ook op de 5 jaars meet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Het ging me om de vent... niet om de bocht die hij in zijn handjes heeft!
Ten tijde van die foto had ik alleen maar oog voor HW.Ik heb heel die stinkerd niet gezien.
Je had ons moeten horen, wat een geluid van walging er over dat kampeerterrein ging toen hij een scheut Blue Curacao in zijn gerstenat keilde. Brrrr..quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik mag het hopen ja, aardige vent voor een kakkerlak, maar zijn bier-verkrachting is echt schandalig.
Valt wel mee. We zaten voornamelijk middenop. In de buurt van de drank etc. HW moest plaatjes draaien ook nog.quote:
Was te verwachtenquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Superavond wel trouwens.
Score:
- ingezakte tent Thanks Iteejerwaarin later Bluezz en Golfer neergestort zijn.
Ik zie mogelijkheden.quote:
Nu pas??quote:
En PR dan?quote:
Mogelijkheden zat... gewoon een beetje opvoeden die jongen! Dan eet hij uit je hand hoor...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie mogelijkheden.
Van wie?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
- 1 oneerbaar voorstel op de toiletten
quote:
Ik ben al goed op weg jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mogelijkheden zat... gewoon een beetje opvoeden die jongen! Dan eet hij uit je hand hoor...
Hoewel... volgens mij heb je dat allang voor elkaar. HW staat toch stiekem voor 'halfzacht watje'...![]()
ik vind het maar een latente homo.quote:
Gevalletje 'terugkomen van een optreden dat ik die avond had en in het half donker je tent scheef terug vinden'... En Iteejer die heel onschuldig erachter vandaan kwam en kwam vragen of het allemaal wel lukte.quote:
Eh... tsja... eh...quote:
Hahaha, tenten/supermarkten etc.. en iteejer geeft een gevaarlijke combinatiequote:Op woensdag 6 juli 2005 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gevalletje 'terugkomen van een optreden dat ik die avond had en in het half donker je tent scheef terug vinden'... En Iteejer die heel onschuldig erachter vandaan kwam en kwam vragen of het allemaal wel lukte.
Tis maar hoe je het bekijkt. afwassen hoef IK niet meerquote:
Kan snellerquote:
Kan jij je bezig houden met het ophangen van plankjesquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het bekijkt. afwassen hoef IK niet meer.
Nah, anders is de schok zo grootquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh... tsja... eh...
Neh... sorry... ik heb beloofd het niet op het forum te gooien... Kom nog maar eens vragen als we elkaar nog eens tegen komen in een kroeg of zo.
Heb je al een strategie voor de kleding?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kan jij je bezig houden met het ophangen van plankjes
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:24 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij is het Golfer...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon van HW, maar nu ben ik dus officieel nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
![]()
Drankmisbruik.![]()
Whisky wordt puur gedronken, bij voorkeur op het toilet.![]()
Dat voorstel van HW was nog niet zo heel oneerbaar hoor... meer ehm... lodderig... Bier enzo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:27 schreef Ripley het volgende:
Ik dacht gewoon van HW, maar nu ben ik dus officieel nieuwsgierig
Voor mijn kleding wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je al een strategie voor de kleding?.
Het was een soort zetje in de rug.. daarna heeft ie de hele keuken schoongemaaktquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Jij lui varken! Je laat de zooi nu gewoon staan tot MB in het weekend komt?
MB! Voel eens aan je voorhoofd? Zei zij die ooit eens geprobeerd heeft HW's fluitketel weer schoon te bikken.
Ah ok...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:30 schreef MissBliss het volgende:
Het was een soort zetje in de rug.. daarna heeft ie de hele keuken schoongemaakt
Nee hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Hey, zeg, maar... HW en MB... wat lees ik over plankjes en kleding...
Hebben jullie iets te vertellen?
Al is een vaatwasser volgens mij wel wat goedkoper in het onderhoudquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen hem jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok...
En nu wel bijhouden dan he...
Volgens mij is er zat te vertellen...quote:
Is dit een eufemisme?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zei zij die ooit eens geprobeerd heeft HW's fluitketel weer schoon te bikken.
Lijstjes nog wel..quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij is er zat te vertellen...
Vertel jij bijvoorbeeld eens... nog sappige details van je date laatst? Moeten de lijstjes nog aangepast worden?
Ja, maar die zijn minder multifunctioneelquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Al is een vaatwasser volgens mij wel wat goedkoper in het onderhoud.
Niemand is hier oldbie he?quote:
tja, wat doe je eraan verder?quote:
Tja, het zegt denk ik veel over mezelfquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
A dirty mind is a joy forever, nietwaar Luus? Iew!
Kijk mijn edit.quote:
Ik had al even gekeken, maar het enige dat ik zo gauw zag waren een heleboelquote:
Maar je houdt wel meer tijd over om de multi-functionaliteit van MB te testen natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn minder multifunctioneel.
Volgens mij is dit topic vol hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |