Dat voorstel van HW was nog niet zo heel oneerbaar hoor... meer ehm... lodderig... Bier enzo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:27 schreef Ripley het volgende:
Ik dacht gewoon van HW, maar nu ben ik dus officieel nieuwsgierig
Voor mijn kleding wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je al een strategie voor de kleding?.
Het was een soort zetje in de rug.. daarna heeft ie de hele keuken schoongemaaktquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Jij lui varken! Je laat de zooi nu gewoon staan tot MB in het weekend komt?
MB! Voel eens aan je voorhoofd? Zei zij die ooit eens geprobeerd heeft HW's fluitketel weer schoon te bikken.
Ah ok...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:30 schreef MissBliss het volgende:
Het was een soort zetje in de rug.. daarna heeft ie de hele keuken schoongemaakt
Nee hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Hey, zeg, maar... HW en MB... wat lees ik over plankjes en kleding...
Hebben jullie iets te vertellen?
Al is een vaatwasser volgens mij wel wat goedkoper in het onderhoudquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het bekijkt. afwassen hoef IK niet meer.
Dat zei ik ook tegen hem jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok...
En nu wel bijhouden dan he...
Volgens mij is er zat te vertellen...quote:
Is dit een eufemisme?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zei zij die ooit eens geprobeerd heeft HW's fluitketel weer schoon te bikken.
Lijstjes nog wel..quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij is er zat te vertellen...
Vertel jij bijvoorbeeld eens... nog sappige details van je date laatst? Moeten de lijstjes nog aangepast worden?
Ja, maar die zijn minder multifunctioneelquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Al is een vaatwasser volgens mij wel wat goedkoper in het onderhoud.
Niemand is hier oldbie he?quote:
tja, wat doe je eraan verder?quote:
Tja, het zegt denk ik veel over mezelfquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
A dirty mind is a joy forever, nietwaar Luus? Iew!
Kijk mijn edit.quote:
Ik had al even gekeken, maar het enige dat ik zo gauw zag waren een heleboelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |