Je had ons moeten horen, wat een geluid van walging er over dat kampeerterrein ging toen hij een scheut Blue Curacao in zijn gerstenat keilde. Brrrr..quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik mag het hopen ja, aardige vent voor een kakkerlak, maar zijn bier-verkrachting is echt schandalig.
Valt wel mee. We zaten voornamelijk middenop. In de buurt van de drank etc. HW moest plaatjes draaien ook nog.quote:
Was te verwachtenquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Superavond wel trouwens.
Score:
- ingezakte tent Thanks Iteejerwaarin later Bluezz en Golfer neergestort zijn.
Ik zie mogelijkheden.quote:
Nu pas??quote:
En PR dan?quote:
Mogelijkheden zat... gewoon een beetje opvoeden die jongen! Dan eet hij uit je hand hoor...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie mogelijkheden.
Van wie?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
- 1 oneerbaar voorstel op de toiletten
quote:
Ik ben al goed op weg jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mogelijkheden zat... gewoon een beetje opvoeden die jongen! Dan eet hij uit je hand hoor...
Hoewel... volgens mij heb je dat allang voor elkaar. HW staat toch stiekem voor 'halfzacht watje'...![]()
ik vind het maar een latente homo.quote:
Gevalletje 'terugkomen van een optreden dat ik die avond had en in het half donker je tent scheef terug vinden'... En Iteejer die heel onschuldig erachter vandaan kwam en kwam vragen of het allemaal wel lukte.quote:
Eh... tsja... eh...quote:
Hahaha, tenten/supermarkten etc.. en iteejer geeft een gevaarlijke combinatiequote:Op woensdag 6 juli 2005 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gevalletje 'terugkomen van een optreden dat ik die avond had en in het half donker je tent scheef terug vinden'... En Iteejer die heel onschuldig erachter vandaan kwam en kwam vragen of het allemaal wel lukte.
Tis maar hoe je het bekijkt. afwassen hoef IK niet meerquote:
Kan snellerquote:
Kan jij je bezig houden met het ophangen van plankjesquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het bekijkt. afwassen hoef IK niet meer.
Nah, anders is de schok zo grootquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh... tsja... eh...
Neh... sorry... ik heb beloofd het niet op het forum te gooien... Kom nog maar eens vragen als we elkaar nog eens tegen komen in een kroeg of zo.
Heb je al een strategie voor de kleding?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kan jij je bezig houden met het ophangen van plankjes
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:24 schreef HeatWave het volgende:
Tis maar hoe je het bekijkt. afwassen hoef IK niet meer.
Volgens mij is het Golfer...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon van HW, maar nu ben ik dus officieel nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
![]()
Drankmisbruik.![]()
Whisky wordt puur gedronken, bij voorkeur op het toilet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |