Ja, ik kom dus ook.quote:
Wordt een leuke lijst zo.quote:
Staat er toch.quote:
heb ik er vast overheen gekekenquote:
Je hebt nog even tijd om te sparen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Wordt een leuke lijst zo..
Ah, ik val in die studenten/50 euro categorie..
Studenten en sparen..quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt nog even tijd om te sparen hoor
Dat is niet dat weekend toch?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar ik heb dus zeg maar Lowlands dan.
Lowlands is een week eerderquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar ik heb dus zeg maar Lowlands dan.
Oh.quote:
Hé, dat was de 20.000e, die hoort hier helemaal niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh.. ik weet niet wanneer Lowlands precies is, maar iemand zei dat in het vrorige topic
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hé, dat was de 20.000e, die hoort hier helemaal niet.
Dan maar hierquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is toch de static-meetquote:
Kut-Newbie. Het is eerder een lafefr meet dan een static meetquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is toch de static-meet? En van wel forum is static mod
? Juist.
Tis al zowiezo erg dat hij laffer vergeetquote:
Hier ook!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:44 schreef Brighteyes het volgende:
Staat in agenda en in telefoon, met alarm!
Er komen wel aardig veel mods hequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
die nog geen mod is
ik denk erover om maar eens voor VBL-mod te solliciterenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk draait deze meet vooral om die pisvlek die nog geen mod is, die laffer.
We praten over vanalles behalve het forum.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er komen wel aardig veel mods he?? Gaan jullie dan allemaal tactieken bespreken over hoe je het best slotjes kan zetten enzo
?
Mooi zo, kan je mij opvolgen daar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:49 schreef laffer het volgende:
ik denk erover om maar eens voor VBL-mod te solliciteren [afbeelding]
quote:
ze willen golfert eruit werkenquote:
Oftewel: Kut-Newbiequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
Ik was Laffer heul niet vergeten, maar bewust weggelaten. Want die is geen SHO-mod dus sloeg het nergens op dat "Het SHO-kliekje" hier kwam.
Kzal es na-vraag bij iteejer doen..quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:54 schreef laffer het volgende:
[..]
ze willen golfert eruit werken![]()
en jij weet dit nog niet eens??![]()
Whehe, goed argumentquote:
Waarom kom ik dan nogquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:51 schreef static het volgende:
[..]
We praten over vanalles behalve het forum.
Ik ben daar zo goed in..quote:
Komde toch nie..quote:
Ja godver, heb ik net beloofd dat ik je kan hebben.quote:
Jaag eens niet iedereen weg, gij helleveeg.quote:
Hahaha, ook qua zuipen??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja godver, heb ik net beloofd dat ik je kan hebben.
Goede reden, laffer.quote:
lees eerst es mijn andere postquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:08 schreef static het volgende:
[..]
Jaag eens niet iedereen weg, gij helleveeg.
Hoewel ik veel drink ben ik toch ook vrij snel dronken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hahaha, ook qua zuipen??
Gaat je toch tegen vallen denk ik.![]()
Maar even goede fokkers, er wordt nie geknokt, dan spreken we wel een andere datum af
Ik ookquote:
Dan kan je naast mij komen zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoewel ik veel drink ben ik toch ook vrij snel dronken.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:15 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik heb nog steeds een slaapplek nodig..![]()
Yo dude, gaan we nog de hort op tijdens die meet??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef laffer_en_static-meeting het volgende:
[..]
gaan we nu allemaal harrie neuken??
Jij bied er 1tje aan?quote:
Oeps.. Vergeten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef k_i_m het volgende:
Heeft iemand Opa (sanctasimplissimus) al gewaarschuwd??
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk draait deze meet vooral om die pisvlek die nog geen mod is, die laffer.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Weet ik niequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:34 schreef laffer het volgende:
waar is opa??
Die witte shawl moet natuurlijk wel komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:34 schreef laffer het volgende:
waar is opa??
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die witte shawl moet natuurlijk wel komen.
wel als je je enorme lul laat amputeren en er een gat voor laat aanbrengenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:05 schreef Priapus het volgende:
Mag ik als matroosje?
Studenten hebben nu eenmaal minder inkomsten dus ook minder te besteden. Je zou kunnen overwegen om daar eens rekening mee te houden en het *bedrag* aan te passen aan de inkomsten van de persoon die wil komen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:33 schreef static het volgende:
Ik ben een student en heb 50 euro te besteden. Ben ik welkom?
*proest*
Nee. Een meet zoals deze kost geld. Veel geld.
Rondje nemen = rondje geven plus eigen initiatief daarna.
Volgens mij kunnen mensen met 50 Eur te besteden prima komen, maar die moeten dan wel een beetje de eer aan zichzelf houden niet de halve avond op andermans zak gaan zitten teren tenzij dat expliciet aangeboden is natuurlijk.quote:Rondje nemen = rondje geven plus eigen initiatief daarna.
Been there, done that, vraag maar eens rond. Doe ik niet meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij pretendeerde altijd een enorm hoog inkomen te hebben (of werk je nog steeds niet momenteel??)
Je kunt toch compenseren?
Het gaat eigenlijk helemaal niet om jou maar om de idiote eisjes aan het begin van deze thread.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:04 schreef static het volgende:
[..]
Been there, done that, vraag maar eens rond. Doe ik niet meer.
En ja, een hoog inkomen heb ik; neemt niet weg dat ik het maar weereens over de balk ga gooien voor mensen die ik niet ken.
Dat lost bij mij ook het student-met-niet-zoveel-geld-probleem opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Doe ik trouwens ook niet, want met dat tempo sta ik dan de 2e helft van de avond constant op het toilet... om te plassen wel te verstaan.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lost bij mij ook het student-met-niet-zoveel-geld-probleem op![]()
Meer dan ¤50 hoef je niet aan me uit te geven toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Nee, daar heb je al iets anders op gevonden
.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef MissBliss het volgende:
Meer dan ¤50 hoef je niet aan me uit te geven toch?
Als je aan de zoete meuk gaat.................quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt je fruitmandje aangevuld?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Als je aan de zoete meuk gaat..................
Zit je nou nog steeds in zijn kliek!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt je fruitmandje aangevuld?
Tipje: Kiwi's!![]()
![]()
Dan ben ik al ver heenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je aan de zoete meuk gaat..................
quote:
Kliekjes zijn lekkerrrrrquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:
oi! Mijn kliek is offtopic hier ja.
We hebben het nu over de Laffer en Static kliek.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:58 schreef Ripley het volgende:
Leuke "line up"
Helaas kan ik niet ivm de verjaardag van mijn moeder
Jullie wel heel veel plezier gewenst!!!
Lekker op tijdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
De verjaardag van je moeder duurt vast niet tot de sluitingstijd van de kroegen.
Heel normaal, eigenlijk.quote:
Sommige mensen hebben wel wat te doen op hun werkquote:
Sommige mensen pakken het dus NIET goed aanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel wat te doen op hun werk.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |