Offtopic!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:11 schreef Loserkid het volgende:
Conflict je moet je oude ava terug nemen.
Hoezo? Met dat hondje?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:11 schreef Loserkid het volgende:
Conflict je moet je oude ava terug nemen.
zand?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Hee ouwe baggeraar. Hoeveel zand heb je de laatste tijd verschoven?
Luchtreacties en slowchat.quote:
Jah, dat droge spul dat de machine langzaam laat lopen.quote:
Ben je nu blij?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:45 schreef tuut84 het volgende:
hoiii
hihiquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Opschonen die hap.
Nou, ik lees graag kwaliteit. Ik hou van kwaliteit. Ik hou niet van bagger.quote:
hoiquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou, ik lees graag kwaliteit. Ik hou van kwaliteit. Ik hou niet van bagger.
Tijd voor koffie.
En ik ben weg uit dit topic
hihiquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Kwaliteit....daar draait alles om.
Laatste toevoeging.
Kwaliteit kun je in alles tegen komen.
In het verleden?quote:
hoiquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:57 schreef Dromenvanger het volgende:
FF mijn tijdmachine opstarten. Ik neem wel een mooi souvenier mee voor iedereen.
Zie je mij ooit klagen? vuile crackhoer!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Zonde van de belasting van de server.
En dan maar klagen dat fok vaak down is. Ondertussen wel zeggen dat dit een goed topic is.
Ik was ff naar de kruisiging van Jezus gegaan, hij had pijn maar vond het erg fijn. Dus ik liet hem lekker hangen aan zijn kruis.quote:
misschien kan je je topicspam achterwege laten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:43 schreef Dromenvanger het volgende:
En dan maar klagen dat fok vaak down is. Ondertussen wel zeggen dat dit een goed topic is.
Wie zegt dat? Wie ben jij?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
misschien kan je je topicspam achterwege laten.
ik ben gisteren mozes nog voorbij gewaterskiedquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik was ff naar de kruisiging van Jezus gegaan, hij had pijn maar vond het erg fijn. Dus ik liet hem lekker hangen aan zijn kruis.
Moet hij helemaal zelf weten. Ik wilde hem graag verlossen van zijn pijn maar hij weigerde.
Eigenwijze hond dat ie is
Ach, opscheppers heb je altijdquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:04 schreef jojarno het volgende:
[..]
ik ben gisteren mozes nog voorbij gewaterskied
HIJ KAN OVER WATER LOPEN zegt ie![]()
Inderdaadquote:
Lees eens terug...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Wie ben jij?
Een topic dat begint met HOI is om vol te spammen, anders hoort er een slotje op.
veel spamplezier...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:43 schreef Dromenvanger het volgende:
6quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:31 schreef Heatseeker het volgende:
Conflict zeg eens eerlijk, hoe lang heb jij nagedacht om dit topic te openen?
Jij moet gewoon je tering smoel houden want ik bepaal hier nog of er een slotje op gaat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Wie ben jij?
Een topic dat begint met HOI is om vol te spammen, anders hoort er een slotje op.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je tering smoel houden want ik bepaal hier nog of er een slotje op gaat.
Verder loop je zelf hier continu posts te krijken dus doe jezelf een plezier, ram een banaan in je waffel, hak je klauwen af en ga als een kip naakt op straat rond rennen.
Wat ben jij nou voor een InternetADHD mongoolquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je tering smoel houden want ik bepaal hier nog of er een slotje op gaat.
Verder loop je zelf hier continu posts te krijken dus doe jezelf een plezier, ram een banaan in je waffel, hak je klauwen af en ga als een kip naakt op straat rond rennen.
Niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:51 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een InternetADHD mongool
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |