quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:54 schreef EmmYKuHh het volgende:
is echt onzin.. 1e x is meestal altijd kut
Ja ook dat is inderdaad nog een reden om je niet te veel te concentreren op de eerste keer omdat de kans groot is dat het tegenvalt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:54 schreef EmmYKuHh het volgende:
is echt onzin.. 1e x is meestal altijd kut
Ik haat mannenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:02 schreef Grimm het volgende:
Beetje neuken is nooit verkeerd.
Ik heb geen vriendin en ben niet wanhopig.. zat wel in een situatie waar condooms van pas kwamenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:03 schreef hollander76 het volgende:
Dit topic, in combi met dat condoomding in GC........ heb je een vriendin of ben je wanhopig?
Call-girl dus?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:06 schreef Tique het volgende:
Ik vind dat de 1e keer niet speciaal hoeft te zijn.
Ik had iemand opgegebeld zeg maar
Betalen voor mn eerste keer zou ik dan wel weer nooit doenquote:
Veel mensen maken veel te veel ophef over 'die eerste keer'.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:09 schreef AgLarrr het volgende:
Mijn eerste keer was een one night stand, en dat vond ik heel speciaalen ik vond er geen flikker aan
![]()
<knip>
kwamtum korting...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:20 schreef Tique het volgende:
jah idd, maar dan een waar ik niet voor hoefde te betalen
De dag daarna trio gedaan
Hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:37 schreef Aurelium het volgende:
Wat een saai topic, iedereen is het eens met me... zijn er geen mensen die absoluut geen one night stand zouden willen hebben als eerste keer, en kunnen die uitleggen waarom?
jah ok, maar dat is dus een beetje de instelling die ik ook heb: ik zie wel...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:41 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten?
Ik zie wel![]()
De moed der wanhoop is nog niet zover toegeslagen dat ik meteen moet wippen met een one night stand/hoer omdat ik mezelf niet meer kan inhouden in de behoefte naar seks.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:45 schreef Aurelium het volgende:
[..]
jah ok, maar dat is dus een beetje de instelling die ik ook heb: ik zie wel...
Maar normaal zie ik altijd zoveel mensen die niet aan een one night stand moeten denken als eerste keer.
Nee ok, maar als ik een leuke meid mee naar huis neem en je komt op dat punt uit van wel of niet neuken, dan heb ik toch zoiets van ach, waarom niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:47 schreef hollander76 het volgende:
[..]
De moed der wanhoop is nog niet zover toegeslagen dat ik meteen moet wippen met een one night stand/hoer omdat ik mezelf niet meer kan inhouden in de behoefte naar seks.
Zo, die is eruit
Mocht het zover komen, dan heb ik er waarschijnlijk geen enkel probleem mee, alhoewel een vriendinnetje en al dat gelul eromheen misschien ook wel leuk isquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:52 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nee ok, maar als ik een leuke meid mee naar huis neem en je komt op dat punt uit van wel of niet neuken, dan heb ik toch zoiets van ach, waarom niet.
Maar tis idd niet zo dat ik op zoek ga naar meiden om mee naar huis te nemen. Daar ben ik sowieso veel te verlegen voor
want dan weet je in ieder geval dat het niet bij 1 keer blijftquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:56 schreef hollander76 het volgende:
[..]
...alhoewel een vriendinnetje en al dat gelul eromheen misschien ook wel leuk is![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef saaw het volgende:
[..]
want dan weet je in ieder geval dat het niet bij 1 keer blijft
quote:
Tis een kwestie van geduld, en ik zal zienquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:04 schreef saaw het volgende:
[..]nja is ook wel logisch toch
maarliefde & aandacht
is ook best fijn
Ik heb daar niet zo last van, die zenuwenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:53 schreef saaw het volgende:
als het voor allebei de eerste keer is is de kans wel erg groot dat het een hoop gefrunnik en zenuwachtig gedoe wordt en je elkaar alleen nog maar meer opfokt omdat het 'goed moet gaan'
Idd, dat lijkt me dan ook gewoon een geslaagde eerste keer.quote:mijn eerste keer was misschien niet superromantisch maar het ging prima en ik heb er in ieder geval geen nare herinnering aan
Maar als de 2e keer bijvoorbeeld speciaal is blijf je die net zo goed onthouden als je eerste keerquote:je blijft het je waarschijnlijk toch altijd herinneren, dan is het natuurlijk leuk als het superromantisch is, maar alles tussen dat en een vreselijk dillema is ook oke.
je vergeet diegene nooit meer, dus zomaar met iemand lijkt me niet handig. een one night stand kan wat mij betreft best, als jij diegene zelf maar 'speciaal' genoeg vindt voor jouw eerste keer
Vriendinnetje zou idd leuk zijn, maar geen voorwaardequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:56 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Mocht het zover komen, dan heb ik er waarschijnlijk geen enkel probleem mee, alhoewel een vriendinnetje en al dat gelul eromheen misschien ook wel leuk is![]()
lief en fijn ben ik het helemaal mee eens, maar dat kan toch ook met iemand die je een uur geleden hebt ontmoet? ik vind iig dat het niet per se hoeft met iemand die al geruime tijd jequote:Op donderdag 30 juni 2005 21:06 schreef Mukie het volgende:
Ik vind dat het juist wel in een romantische sfeer moet zijn, Rozenblaadjes is nu ook weer te. Het zet een toon voor je verdere sexleven. Het is immers een keer maar je eerste keer. Zolang het lief en fijn is, is het toch goed?
Mijn eerste keer was dus niet zo. Het was eerder irritant en vroeg me af waarom iedereen er zo'n ophef van maakte. Mn eerste orgasme door sex was wel met een one night stand en dat was geweldig! Nu begreep ik het waarom al die poeha over sex en was direct hooked
Dat denk ik dus nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:06 schreef Mukie het volgende:
Ik vind dat het juist wel in een romantische sfeer moet zijn, Rozenblaadjes is nu ook weer te. Het zet een toon voor je verdere sexleven. Het is immers een keer maar je eerste keer. Zolang het lief en fijn is, is het toch goed?
Mijn eerste keer was dus niet zo. Het was eerder irritant en vroeg me af waarom iedereen er zo'n ophef van maakte. Mn eerste orgasme door sex was wel met een one night stand en dat was geweldig! Nu begreep ik het waarom al die poeha over sex en was direct hooked
helemaal mee eens, er komt voor iedereen wel een keer een speciaal iemand die niet meer vergeten gaat wordenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:17 schreef Insomaniac het volgende:
...
Die "speciale" persoon heb ik inmiddels gevonden en ik denk niet dat het tussen ons zo "speciaal" was geweest als we niet al die jaren op anderen hadden geoefend.
En ook al was hij niet mn eerste qua ontmaagding, alle andere dingen heb ik wel voor het eerst met hem ervaren. Seks met liefde bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:20 schreef saaw het volgende:
[..]
helemaal mee eens, er komt voor iedereen wel een keer een speciaal iemand die niet meer vergeten gaat worden
Ik denk dat de meeste mensen alle mensen waarmee ze het bed gedeeld hebben nog wel ergens herinneren. Eik is dat gedoe over die eerste keer een beetje geidealiseer van drie keer niks..quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:20 schreef saaw het volgende:
helemaal mee eens, er komt voor iedereen wel een keer een speciaal iemand die niet meer vergeten gaat worden
Ik vind het juist ronduit flauwekul. Helemaal omdat het allemaal "moet".quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:22 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen alle mensen waarmee ze het bed gedeeld hebben nog wel ergens herinneren. Eik is dat gedoe over die eerste keer een beetje geidealiseer van drie keer niks..
dat is ook wel weer zo, maar sommigen denk je toch wat vaker aan dan anderen,quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:22 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen alle mensen waarmee ze het bed gedeeld hebben nog wel ergens herinneren. Eik is dat gedoe over die eerste keer een beetje geidealiseer van drie keer niks..
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
Pik in kut, heen en weer, deceptie, klaar.
Juist! Iets wat ouders gaan rondbazuinenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef Nicje het volgende:
Idd onzin, dat fabeltje is alleen maar in het leven geroepen om jongen meisjes en jongens langer van sex te weerhouden
Die vrouwen ook hequote:Op donderdag 30 juni 2005 21:59 schreef Frenkie het volgende:
Dat hebben vrouwen bedacht Hymn..
Net als relaties...
zeker relaxedquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:12 schreef B-DeaD het volgende:
nou das dan relaxed;p
mijn eerste keer zal ik wel nooit vergeten, maar vanaf 2de keer werd het wel feest, die beschouw ik dan ook als mijn echte ontmaagding
holy, dat gaat snel, dit was een reactie op Hanneke1983
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:06 schreef Tique het volgende:
Ik vind dat de 1e keer niet speciaal hoeft te zijn.
Ik had iemand opgegebeld zeg maar
Als het speciaal is, is natuurlijk altijd leuk, maar is het ook een voorwaarde?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:34 schreef snowqueen911 het volgende:
eerste keer blijft je altijd bij, dus is wel leuker als die keer speciaal is, zo raar is dat niet.
Ja, dat inderdaad...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:34 schreef snowqueen911 het volgende:
eerste keer blijft je altijd bij, dus is wel leuker als die keer speciaal is, zo raar is dat niet.
nouja een bed vol rozenblaadjes is tikkeltje overdreven. Maar moet wel eimand zijn vanwie je houdt en met wie je al lang een relatie hebt. Niet het eerste beste sletje(m/v) dat je oppikt in de discotheek. Of na paar weken al ofzo. veel te snelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:47 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Als het speciaal is, is natuurlijk altijd leuk, maar is het ook een voorwaarde?
En als die eerste keer dan voorbij is, en hij is speciaal geweest, zou je dan bijvoorbeeld wel iemand willen oppikken in de discotheek?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:01 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
nouja een bed vol rozenblaadjes is tikkeltje overdreven. Maar moet wel eimand zijn vanwie je houdt en met wie je al lang een relatie hebt. Niet het eerste beste sletje(m/v) dat je oppikt in de discotheek. Of na paar weken al ofzo. veel te snel
Ik ben zelf nog maagd, maar als iets nieuws zie ik het totaal niet. Ik zie het meer als nog net even verder gaan ten opzichte van eerdere ervaringen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:48 schreef innovative het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad...
Je eerste keer is je kennismaking met iets nieuws, wel zo leuk als dat bevalt.
Klopt, maar aan de 2e, 3e, 4e keer houd je ook een rare nasmaak aan over als je misbruikt bent.quote:Daarnaast zal je je die persoon toch vaak blijven herinneren, wel zo prettig als hij/zij ook achteraf nog steeds leuk en lief blijkt te zijn, en je niet "gebruikt" bent bijvoorbeeld, daar hou je toch een rare nasmaak aan over.
Eerste keer kan ook geweldig zijn denk ik. Ook met gestuntel zou het mij niks uitmaken.quote:Daarnaast ben ik er van overtuigd dat de eerste keer wel degelijk geweldig kan zijn, helemaal geen gekloot ed, als je maar wacht tot dat juiste moment en je er allebei aan toe bent en je vol overgave geeft.
Dat is mooi, maar ik zie het bezwaar niet zo als het 2e keer of zelfs de 10e keer pas helemaal geweldig is. Die ervaring kan je dan toch ook net zo goed voor altijd bijblijvenquote:Juist als je het "zomaar" even doet valt het volgens mij vies tegen. Mijn ervaring is in ieder geval dat je eerste keer met de juiste jongen (in mijn geval dan, juist meisje mag naar wens ook ingevuld worden), op het juiste moment en in de juiste sfeer een super-ervaring oplevert die je van je leven niet meer vergeet, en een perfecte opstap is om ook van seks te blijven genieten. Nu, ruim vier jaar ouder is mijn beleving van seks logischer wijs verandert en is de partner ook ingewisseld voor een nieuw exemplaar, toch is die ervaring voor mij zo'n beetje de belangrijkste sekservaring geweest in mijn leven. Niet omdat het zo geweldig was qua standjes (we kwamen niet verder dan missionaris), niet omdat het bed vol lag met bloemblaadjes (wel met haren van de fret geloof ik), maar omdat we er gewoon ons best voor deden en gek op elkaar waren.
neej ook nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:00 schreef Aurelium het volgende:
[..]
En als die eerste keer dan voorbij is, en hij is speciaal geweest, zou je dan bijvoorbeeld wel iemand willen oppikken in de discotheek?
En op die eerdere ervaringen is aardig geoefendquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog maagd, maar als iets nieuws zie ik het totaal niet. Ik zie het meer als nog net even verder gaan ten opzichte van eerdere ervaringen.
Ehm uiteraardquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En op die eerdere ervaringen is aardig geoefend![]()
Mijn eerste keer was anders best leuk, maar niet spectaculair. Pijnlijk was het maar even, bloeden deed ik pas de 3e x, toen ik eindelijk eens serieus genomen werd.quote:
Ik vond het een behoorlijk verschil, en wel met de volgende reden: Ik kon ineens per ongeluk zwanger raken, met een beetje gefoezel tussen de lakens kan dat niet. Ik vond dat mentaal een héle grote stap, want je springt wel in het diepe.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef Aurelium het volgende:
Ik ben zelf nog maagd, maar als iets nieuws zie ik het totaal niet. Ik zie het meer als nog net even verder gaan ten opzichte van eerdere ervaringen.
Oh, dat ontken ik ook niet hoor, maar het is je kennismaking met gemeenschap, en als dat een baggerervaring is dan kan dat nog lang doorwerken, zelfs zo sterk dat nu blijkt dat vrouwen die te vroeg en onder verkeerde voorwendselen seks hadden, daar in hun dertiger jaren een seksuele burn-out van krijgen. Als het na de 2e, 3e of weet ik veel hoeveelste keer zo eindigt, dan weet je in ieder geval ook dat het ánders kan, dát niet iedereen zo is (als het verschillende partners zijn, that is).quote:Klopt, maar aan de 2e, 3e, 4e keer houd je ook een rare nasmaak aan over als je misbruikt bent.
Oh ja, vast wel (staan mij nog zoveel vrijpartijen voor de geest). Maar zoals bovenstaande, ik vond de eerste keer een big deal en dat herinner ik me dan ook graag. Dat ik niet na een paar jaar denk "fuck, met wie was het nou ook al weer?". Ik vind nieuwe dingen altijd bijzonder, en in dit geval, om bovenstaande, helemaal. Omdat die éne stap mijn hele toekomst in theorie had kunnen veranderen (en dat ook bijna deedquote:Dat is mooi, maar ik zie het bezwaar niet zo als het 2e keer of zelfs de 10e keer pas helemaal geweldig is. Die ervaring kan je dan toch ook net zo goed voor altijd bijblijven
Ik persoonlijk niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:00 schreef Aurelium het volgende:
[..]
En als die eerste keer dan voorbij is, en hij is speciaal geweest, zou je dan bijvoorbeeld wel iemand willen oppikken in de discotheek?
Same herequote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:11 schreef meissie24 het volgende:
Mijn eerste keer was een one night stand............boeie.
Geloof niet dat ik dat nou echt een uitspraak vind om trots op te zijn, om het zo te zeggen... 't Is inderdaad wat je er zelf van maakt, en als je het super bijzonder kan maken, waarom zou je dan genoegen nemen met een fling?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:14 schreef meissie24 het volgende:
het is zo boeiend als je het zelf maakt.....
Om nou een hele nacht in een parkeergarage te bivakkeren lijkt mij inderdaad ook wat ver gaan...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:23 schreef snowqueen911 het volgende:
nou dat zou ik niet willen, hoor! Eerste keer one-night stand :S Ik heb nog erger gehoord: eerste keer one-night stand in een parkeergarage .... damn. Dat zou ik uperhaupt niet willen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |