Ik zat laatst dus eens na te denken, over de eerste keer en dat de meeste mensen vinden dat de eerste keer met een vriendin moet gebeuren die je al een tijd kent en dan met kaarslicht en bloemenblaadjes en dat soort ongein. Romantisch en speciaal dus.
Ik zelf heb deze mening in principe ook altijd gedeeld, maar toen ik laatst dus zat na te denken besloot ik dat het eigenlijk onzin vond

Het bijzondere van de eerste keer is eigenlijk alleen iets wat in je hoofd zit. Nieuw is het vaak al niet meer, omdat er meestal al zoen, hand en lik werk aan veraf is gegaan. Je kent vaak de 'sex sfeer' al wel, maar het is de eerste keer de echte daad en dus zou het bijzonder/romantisch moeten zijn. Maar eigenlijk zou je je veel beter kunnen concentreren op de keren die ook echt bijzonder en romantisch zijn (bijvoorbeeld door een goede (sex)partner) en daar van genieten in plaats je te focusses op de eerste keer.
Maar goed, mijn vraag aan de mensen die er anders over nadenken, waarom moet/moest de eerste keer bijzonder zijn?