quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
Pik in kut, heen en weer, deceptie, klaar.
Juist! Iets wat ouders gaan rondbazuinenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef Nicje het volgende:
Idd onzin, dat fabeltje is alleen maar in het leven geroepen om jongen meisjes en jongens langer van sex te weerhouden
Die vrouwen ook hequote:Op donderdag 30 juni 2005 21:59 schreef Frenkie het volgende:
Dat hebben vrouwen bedacht Hymn..
Net als relaties...
zeker relaxedquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:12 schreef B-DeaD het volgende:
nou das dan relaxed;p
mijn eerste keer zal ik wel nooit vergeten, maar vanaf 2de keer werd het wel feest, die beschouw ik dan ook als mijn echte ontmaagding
holy, dat gaat snel, dit was een reactie op Hanneke1983
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:06 schreef Tique het volgende:
Ik vind dat de 1e keer niet speciaal hoeft te zijn.
Ik had iemand opgegebeld zeg maar
Als het speciaal is, is natuurlijk altijd leuk, maar is het ook een voorwaarde?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:34 schreef snowqueen911 het volgende:
eerste keer blijft je altijd bij, dus is wel leuker als die keer speciaal is, zo raar is dat niet.
Ja, dat inderdaad...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:34 schreef snowqueen911 het volgende:
eerste keer blijft je altijd bij, dus is wel leuker als die keer speciaal is, zo raar is dat niet.
nouja een bed vol rozenblaadjes is tikkeltje overdreven. Maar moet wel eimand zijn vanwie je houdt en met wie je al lang een relatie hebt. Niet het eerste beste sletje(m/v) dat je oppikt in de discotheek. Of na paar weken al ofzo. veel te snelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:47 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Als het speciaal is, is natuurlijk altijd leuk, maar is het ook een voorwaarde?
En als die eerste keer dan voorbij is, en hij is speciaal geweest, zou je dan bijvoorbeeld wel iemand willen oppikken in de discotheek?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:01 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
nouja een bed vol rozenblaadjes is tikkeltje overdreven. Maar moet wel eimand zijn vanwie je houdt en met wie je al lang een relatie hebt. Niet het eerste beste sletje(m/v) dat je oppikt in de discotheek. Of na paar weken al ofzo. veel te snel
Ik ben zelf nog maagd, maar als iets nieuws zie ik het totaal niet. Ik zie het meer als nog net even verder gaan ten opzichte van eerdere ervaringen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:48 schreef innovative het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad...
Je eerste keer is je kennismaking met iets nieuws, wel zo leuk als dat bevalt.
Klopt, maar aan de 2e, 3e, 4e keer houd je ook een rare nasmaak aan over als je misbruikt bent.quote:Daarnaast zal je je die persoon toch vaak blijven herinneren, wel zo prettig als hij/zij ook achteraf nog steeds leuk en lief blijkt te zijn, en je niet "gebruikt" bent bijvoorbeeld, daar hou je toch een rare nasmaak aan over.
Eerste keer kan ook geweldig zijn denk ik. Ook met gestuntel zou het mij niks uitmaken.quote:Daarnaast ben ik er van overtuigd dat de eerste keer wel degelijk geweldig kan zijn, helemaal geen gekloot ed, als je maar wacht tot dat juiste moment en je er allebei aan toe bent en je vol overgave geeft.
Dat is mooi, maar ik zie het bezwaar niet zo als het 2e keer of zelfs de 10e keer pas helemaal geweldig is. Die ervaring kan je dan toch ook net zo goed voor altijd bijblijvenquote:Juist als je het "zomaar" even doet valt het volgens mij vies tegen. Mijn ervaring is in ieder geval dat je eerste keer met de juiste jongen (in mijn geval dan, juist meisje mag naar wens ook ingevuld worden), op het juiste moment en in de juiste sfeer een super-ervaring oplevert die je van je leven niet meer vergeet, en een perfecte opstap is om ook van seks te blijven genieten. Nu, ruim vier jaar ouder is mijn beleving van seks logischer wijs verandert en is de partner ook ingewisseld voor een nieuw exemplaar, toch is die ervaring voor mij zo'n beetje de belangrijkste sekservaring geweest in mijn leven. Niet omdat het zo geweldig was qua standjes (we kwamen niet verder dan missionaris), niet omdat het bed vol lag met bloemblaadjes (wel met haren van de fret geloof ik), maar omdat we er gewoon ons best voor deden en gek op elkaar waren.
neej ook nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:00 schreef Aurelium het volgende:
[..]
En als die eerste keer dan voorbij is, en hij is speciaal geweest, zou je dan bijvoorbeeld wel iemand willen oppikken in de discotheek?
En op die eerdere ervaringen is aardig geoefendquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog maagd, maar als iets nieuws zie ik het totaal niet. Ik zie het meer als nog net even verder gaan ten opzichte van eerdere ervaringen.
Ehm uiteraardquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En op die eerdere ervaringen is aardig geoefend![]()
Mijn eerste keer was anders best leuk, maar niet spectaculair. Pijnlijk was het maar even, bloeden deed ik pas de 3e x, toen ik eindelijk eens serieus genomen werd.quote:
Ik vond het een behoorlijk verschil, en wel met de volgende reden: Ik kon ineens per ongeluk zwanger raken, met een beetje gefoezel tussen de lakens kan dat niet. Ik vond dat mentaal een héle grote stap, want je springt wel in het diepe.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef Aurelium het volgende:
Ik ben zelf nog maagd, maar als iets nieuws zie ik het totaal niet. Ik zie het meer als nog net even verder gaan ten opzichte van eerdere ervaringen.
Oh, dat ontken ik ook niet hoor, maar het is je kennismaking met gemeenschap, en als dat een baggerervaring is dan kan dat nog lang doorwerken, zelfs zo sterk dat nu blijkt dat vrouwen die te vroeg en onder verkeerde voorwendselen seks hadden, daar in hun dertiger jaren een seksuele burn-out van krijgen. Als het na de 2e, 3e of weet ik veel hoeveelste keer zo eindigt, dan weet je in ieder geval ook dat het ánders kan, dát niet iedereen zo is (als het verschillende partners zijn, that is).quote:Klopt, maar aan de 2e, 3e, 4e keer houd je ook een rare nasmaak aan over als je misbruikt bent.
Oh ja, vast wel (staan mij nog zoveel vrijpartijen voor de geest). Maar zoals bovenstaande, ik vond de eerste keer een big deal en dat herinner ik me dan ook graag. Dat ik niet na een paar jaar denk "fuck, met wie was het nou ook al weer?". Ik vind nieuwe dingen altijd bijzonder, en in dit geval, om bovenstaande, helemaal. Omdat die éne stap mijn hele toekomst in theorie had kunnen veranderen (en dat ook bijna deedquote:Dat is mooi, maar ik zie het bezwaar niet zo als het 2e keer of zelfs de 10e keer pas helemaal geweldig is. Die ervaring kan je dan toch ook net zo goed voor altijd bijblijven
Ik persoonlijk niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:00 schreef Aurelium het volgende:
[..]
En als die eerste keer dan voorbij is, en hij is speciaal geweest, zou je dan bijvoorbeeld wel iemand willen oppikken in de discotheek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |