Hahaha wat een gekquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:03 schreef JaWi het volgende:
http://members1.chello.nl/j.tijhaar/matje.wmv
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is net zoiets als die vrouw die thuis en komt en tegen haar man zegt: "Schat er water in de carburateur." "Wat lul je nou", zegt die man, "je hebt helemaal geen verstand van auto's. Hoe kom je daar nou bij?" "Nou," zegt die vrouw "ik ben zojuist met de auto ons zwemband in gereden"
hier nog een.. ik ben bek af, einde-schooljaar plus voorbereidingen voetbalkamp moeten gewoon niet samenvallen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:35 schreef Eilanden het volgende:
Halloooooo
* Eilanden zal blij zijn als deze week is afgelopen![]()
mocht Trijntje willen !!quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
Dikke heupen heeft Candy net als Trijntje.
En jij maar lezen als kleine tong...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:54 schreef tong80 het volgende:
Ik leerde Candy kennen door m'n ouders heel hun nachtkastje lag er mee vol.
[afbeelding]
staan daar goede interviews in?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:54 schreef tong80 het volgende:
Ik leerde Candy kennen door m'n ouders heel hun nachtkastje lag er mee vol.
[afbeelding]
Heerlijk een avondje niks doenquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Veel open vragen, rubbereend.
Ze werden allemaal beantwoord.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Veel open vragen, rubbereend.
morgenavond heb ik niks te doenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heerlijk een avondje niks doen
Mooi zo, want dan zijn Bluezz en ik naar ons openluchtheatertje in Bloemendaal voor een optreden van Ana Moura.quote:
Ben je miljonair ofzo? Je bezit privéstranden, openluchttheaters, golfbanen, what's next?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo, want dan zijn Bluezz en ik naar ons openluchtheatertje in Bloemendaal voor een optreden van Ana Moura.
Als in: 'Blij dat jij dan kunt modden' ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo, want dan zijn Bluezz en ik naar ons openluchtheatertje in Bloemendaal voor een optreden van Ana Moura.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen jou mag hetquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Goooooooooooool-fer, las je dat?.
.
Is het al weekend?
Fok! opkopen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:09 schreef Bananenman het volgende:
Ben je miljonair ofzo? Je bezit privéstranden, openluchttheaters, golfbanen, what's next?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |