En jij maar lezen als kleine tong...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:54 schreef tong80 het volgende:
Ik leerde Candy kennen door m'n ouders heel hun nachtkastje lag er mee vol.
[afbeelding]
staan daar goede interviews in?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:54 schreef tong80 het volgende:
Ik leerde Candy kennen door m'n ouders heel hun nachtkastje lag er mee vol.
[afbeelding]
Heerlijk een avondje niks doenquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Veel open vragen, rubbereend.
Ze werden allemaal beantwoord.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Veel open vragen, rubbereend.
morgenavond heb ik niks te doenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heerlijk een avondje niks doen
Mooi zo, want dan zijn Bluezz en ik naar ons openluchtheatertje in Bloemendaal voor een optreden van Ana Moura.quote:
Ben je miljonair ofzo? Je bezit privéstranden, openluchttheaters, golfbanen, what's next?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo, want dan zijn Bluezz en ik naar ons openluchtheatertje in Bloemendaal voor een optreden van Ana Moura.
Als in: 'Blij dat jij dan kunt modden' ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo, want dan zijn Bluezz en ik naar ons openluchtheatertje in Bloemendaal voor een optreden van Ana Moura.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen jou mag hetquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Goooooooooooool-fer, las je dat?.
.
Is het al weekend?
Fok! opkopen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:09 schreef Bananenman het volgende:
Ben je miljonair ofzo? Je bezit privéstranden, openluchttheaters, golfbanen, what's next?![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Is er morgenavond voetbal op TV, zo ja heeft Just me zich vergist in de dag.
vrijdagavond = bierenquote:
Dankjequote:Op donderdag 30 juni 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
Dikke heupen heeft Candy net als Trijntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |