abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:17:43 #101
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_28570581
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:15 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ws. dat als je erg moet pissen, het erg fijn is dat er een pauze is, anders moet je onder de film weg. en dqaar heb ik bijv. een gloeiende kuthekel aan
pissen voordat de film begint is ook een optie
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:18:37 #102
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28570629
ja, maar je zal intussen maar nog een keer moeten plassen. die film duurt geen half uurtje weet je.
of je bier is op.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:21:45 #103
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_28570777
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, maar je zal intussen maar nog een keer moeten plassen. die film duurt geen half uurtje weet je.
of je bier is op.
dat t bier op is, is een groter probleem. naar de wc gaan houd ik wel op
we gaan wel erg ver off topic
pi_28571182
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:21 schreef Timo20 het volgende:

[..]
we gaan wel erg ver off topic
Ach maakt niet uit, er valt toch niet veel meer te vertellen over de film....
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:31:14 #105
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_28571253
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:29 schreef linebear het volgende:

[..]

Ach maakt niet uit, er valt toch niet veel meer te vertellen over de film....
hehe true point
pi_28573757
Ik vind pauzes wel ok. Even de blaas legen en de popcornemmer bijvullen.
Als ik ergens een takkehekel aan heb, dan is het de wetenschap dat je nog 2 uu rmoet wachten voordat je eindelijk naar de wc kan.
pi_28581903
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:32 schreef Timo20 het volgende:

[..]

verklaar jezelf nader??
Tja ik weet het niet, het voelt eh completer als ik er ook nog een pauze bij krijg. Bij de pathe krijg ik vaak het idee "Hier heb je je film, stilzitten tot het einde en dan oprotten."
En je hóeft niets te kopen in de pauze.

EDIT: En om even terug OT te gaan, ik hoor iedereen die Dacota(wat een brakkige naam...) roepen dat ze zo geweldig acteert. Maar eigenlijk schreeuwt ze alleen maar en is ze irritant aanwezig.

[ Bericht 19% gewijzigd door Forau_Diavolina op 07-07-2005 11:17:58 ]
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_28582342
De momenten dat ze niet onnodig loopt te gillen doet ze het best goed hoor vond ik, vooral in de eerste helft van de film.
pi_28645892
Audiovisueel gezien erg tof, en mijns inziens een goede interpretatie van het originele verhaal.
Voor een Spielberg-film was 'ie heftiger dan ik had verwacht.
Erg goed vermaak dus, maar zeker geen klassieker.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  zaterdag 9 juli 2005 @ 05:28:48 #110
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28646231
Brute SFX en geluid (heerlijk, dat lazer-geluid), mooi gemaakte tripods en gewoon spektakel. Heb de eerdere filmversie gezien en het is grappig dat ze veel elementen uit die film hebben overgenomen zoals dat oog aan een steel die de kelder doorzocht.

Dat waren de positieve punten. Nu de kutzooi:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Internets, I needs it..
pi_28646261
Als reactie op crouton:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_28657899
Ik schaar me ook bij het rijtje 'wat een ellendige vergalling van mijn tijd'. Een sterker argument voor downloaden is haast niet te bedenken.
Calmer than you are
pi_28657981
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 05:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
Brute SFX en geluid (heerlijk, dat lazer-geluid), mooi gemaakte tripods en gewoon spektakel. Heb de eerdere filmversie gezien en het is grappig dat ze veel elementen uit die film hebben overgenomen zoals dat oog aan een steel die de kelder doorzocht.

Dat waren de positieve punten. Nu de kutzooi:
SPOILER
SPOILER
  Moderator zaterdag 9 juli 2005 @ 18:14:26 #114
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_28658019
Zeg, om al die witte vlakken te voorkomen hadden we nou net dit topic: War of the Worlds: Centraal spoilertopic!
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_28658044
ik ben niet begonnen
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:19:44 #116
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_28658135
Meest teleurstellende film van het jaar tot nu toe, die mij de oude versie maar, die vind ik een stuk leuker.
pi_28658320
Toffe Ellende: het boek is toch ècht heel anders Voor mij was het alsof het verhaal van H.G. Wells zich gewoon in Londen afspeelde en dit was dezelfde oorlog, maar dan in NY
SPOILER
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_28658350
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:14 schreef Mike het volgende:
Zeg, om al die witte vlakken te voorkomen hadden we nou net dit topic: War of the Worlds: Centraal spoilertopic!
Ik wist niet dat die bestond (alleen deze komt regelmatig omhoog in my active topcs )
pi_28658683
Mja, ik zie er het nut niet zo van in eigenlijk. Krijg je dalijk voor elke film twee topics.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  Moderator zaterdag 9 juli 2005 @ 18:51:51 #120
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_28658819
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mja, ik zie er het nut niet zo van in eigenlijk. Krijg je dalijk voor elke film twee topics.
Ik ben er ook niet dol op. Maar er was sterk de behoefte aan, dus tja. Ik vind eigenlijk dat als de film uit is en je wil nog niks erover weten, je het topic maar niet moet lezen.

We gaan het ook zeker niet voor elke film doen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_28659038
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Toffe Ellende: het boek is toch ècht heel anders Voor mij was het alsof het verhaal van H.G. Wells zich gewoon in Londen afspeelde en dit was dezelfde oorlog, maar dan in NY
SPOILER
Heb het boek ook niet gelezen.. Heb de 1953 versie gezien en die heeft ook zo'n einde
pi_28664076
Ik heb 'm vandaag gezien. Ik kan me wel vinden op zich in de kritiek (het onrealisme op sommige punten). Maar wat ik niet begrijp:
SPOILER
Heerlijke film. Ik heb genoten van:
SPOILER
Onrealistische puntjes aside, ik heb gewoon genoten van heerlijk hollywood spektakel. Heel aardig.

Niet zeiken, kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Disorder op 09-07-2005 23:23:08 ]
pi_28667263
Alle kritiek is wel terecht, maar dat krijg je als je een film baseert op een boek uit 1895, en het plot qua aliens betreft niet echt veranderd.
Verder best een leuke film.
  zondag 10 juli 2005 @ 00:29:14 #124
3767 Herald
Come get some
pi_28667756
De film heet War of the Worlds, maar er was maar bar weinig war en weinig worlds. Je zou kunnen zeggen "ha leuk eens een buitenaardse invasiefilm met de nadruk op de individu" maar ik heb dan toch liever een bombastische film met bordkannonkarakters die er alleen maar zijn om goedkoop sentiment uit te lokken als ze op heroische wijze om het leven komen. Nergens kwam echt over dat de hele wereld werd aangevallen door een buitenaards ras. Er gebeurde gewoon te weinig om de film spectaculair te maken.
SPOILER
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zondag 10 juli 2005 @ 00:29:47 #125
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28667769
Tssk.. als een van de weinigen, vond ik hem kennelijk super...
Maar goed, ik doe niet moeilijk om de dingen die in de spoilers staan. En Dakota Fanning was imo echt supergoed! En Cruise heeft zich weer bewezen...
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')