abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2005 @ 11:03:42 #51
39581 Salvad0R
universal
pi_28438746
ik vat dit topic echt niet, ik had nooit van die dingen, ik doe ff met supermuffin mee iets bedenken...
pi_28438760
ik vroeg me vroeger af waar de drempels voor waren, mijn papa legde uit dat dat was om auto's af te laten remmen, ik snapte niet hoe dat werkte gezien de auto wel even afremde als je het bultje op ging, maar ook weer snelheid maakte als je het bultje weer afging...
pi_28438763
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:03 schreef Salvad0R het volgende:
ik vat dit topic echt niet, ik had nooit van die dingen, ik doe ff met supermuffin mee iets bedenken...
Dat komt doordat je die dingen nu nog steeds niet begrepen hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_28438768
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:04 schreef Biancavia het volgende:

[..]

zondag 3 juli 2005 @ 11:08:41 #55
39581 Salvad0R
universal
pi_28438802
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:04 schreef Biancavia het volgende:

[..]

haha, ja probably ..
nee serieus, ik zal mn vader eens vragen... maar volgens mij maakte ik mezelf nix wijs.
o w8 !!!
toen ik klein was, vroeg ik aan mn moeder wat er zou gebeuren als iemand recht op de zon zou schieten met een geweer. mn mama zei toen dat ie dan uit zou gaan
dus ik was zo nu en dan wel bang dat iemand de zon uit ging schieten
  zondag 3 juli 2005 @ 11:09:42 #56
38433 snijder
snijderdotcom
pi_28438818
quote:
Op zondag 3 juli 2005 06:25 schreef Prego het volgende:
ik dacht toen ik heel klein was dat alle honden in frankrijk 'ici' heetten
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_28441971
*kuch*

2 Jaar geleden liep ik met mijn ouders en een vriendinnetje in de tuin van Hotel Nacional in Havana, en daar liepen wat dieren door de tuin. Op een gegeven moment loopt er een vogelachtig beest voorbij die ik dacht te herkennen van de film ice Age, dus ik zeg tegen mijn moeder: "Kijk mam, een dodo!!" Waarop mijn gezelschap in de lach schiet en minstens een kwartier blijft lachen. Ik wist dus echt niet dat die beesten zijn uitgestorven. Maar die hele scene van ice Age snap ik nu wel een stuk beter, dat ze allemaal doodgaan als ze achter die meloenen aanrennen enzo.

Ik weet trouwens tot op de dag van vandaag niet welk beest nou wel voorbij rende daar.
pi_28442927
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:20 schreef BloodyLotte het volgende:
*kuch*

2 Jaar geleden liep ik met mijn ouders en een vriendinnetje in de tuin van Hotel Nacional in Havana, en daar liepen wat dieren door de tuin. Op een gegeven moment loopt er een vogelachtig beest voorbij die ik dacht te herkennen van de film ice Age, dus ik zeg tegen mijn moeder: "Kijk mam, een dodo!!" Waarop mijn gezelschap in de lach schiet en minstens een kwartier blijft lachen. Ik wist dus echt niet dat die beesten zijn uitgestorven. Maar die hele scene van ice Age snap ik nu wel een stuk beter, dat ze allemaal doodgaan als ze achter die meloenen aanrennen enzo.

Ik weet trouwens tot op de dag van vandaag niet welk beest nou wel voorbij rende daar.

en twee jaar terug was je 18 ofzo?
pi_28444003
Uhuh. .
  zondag 3 juli 2005 @ 14:32:04 #60
36666 Furious
animalist.
pi_28444041
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Uhuh. .

Aerosmith - Shame On You.mp3
Ik post om het posten.
pi_28447235
Tot een jaar of 7-8 denk ik, dacht ik dat babytjes uit de kont kwamen als er iemand ging bevallen
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_28461253
Ik kan eigenlijk niets bedenken wat ik vroeger in de war gehaald zou kunnen hebben. Ook lees ik niets bekends Ligt dat nu aan mij?

Ps. Mijn geheugen is vrij goed
Transforming into a new existence...
  maandag 4 juli 2005 @ 04:30:48 #63
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_28465572
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:20 schreef BloodyLotte het volgende:
*kuch*

Struisvogel?
Asjemenou
  maandag 4 juli 2005 @ 05:25:53 #64
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28465648
We hebben het hier heel vaak over het beter bekijken van bepaalde logo's. Nou dan heb ik er nog eentje, ik heb er nooit echt goed naar gekeken -> maar nu zie ik dus dat er in het logo van AlDi's Energydrink GOLDEN POWER een roodkleurig bliksemschicht zit verwerkt.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  maandag 4 juli 2005 @ 09:37:09 #65
69464 Lisariya
After I became myself
pi_28466871
Ik dach tvroeger dat wanneer je de tv uitdeed, de programma's ook stopten. Om weer door te gaan als je de tv weer aandeed.
pi_28471350
Vorige week nog een leuke meegemaakt...
Rij ik langs een rijtje huizen in Capelle a/d IJssel, zie ik daar zo'n opgehangen tekst achter het raam hangen:

'Hoerenjong??', denk ik bij mezelf, 'Wie hangt er nou zo'n woord voor z'n raam...'
Ineens dringt het tot me door: 'Oh, wacht even... er staat natuurlijk 'HOERA EEN JONGEN' !!'

Als ik m'n digicam bij me had gehad, had ik er een foto van gemaakt, het was zo hilarisch om te zien...

Het was trouwens vlak bij het huis van ons aller J-Peetje Balkenende, maar of dat er nou iets mee te maken had laat ik maar in het midden...
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  maandag 4 juli 2005 @ 13:23:33 #67
88233 Steve
Still the best.
pi_28473904
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:23 schreef Scootmobiel het volgende:
Rij ik langs een rijtje huizen in Capelle a/d IJssel, zie ik daar zo'n opgehangen tekst achter het raam hangen:

[afbeelding]

'Hoerenjong??', denk ik bij mezelf, 'Wie hangt er nou zo'n woord voor z'n raam...'
Ineens dringt het tot me door: 'Oh, wacht even... er staat natuurlijk 'HOERA EEN JONGEN' !!'

Als ik m'n digicam bij me had gehad, had ik er een foto van gemaakt, het was zo hilarisch om te zien...

Het was trouwens vlak bij het huis van ons aller J-Peetje Balkenende, maar of dat er nou iets mee te maken had laat ik maar in het midden...
dat ze dan niet heel even buiten kijken hoe het eruit ziet.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_28474130
Ik ben er na jaren achtergekomen, dat het witte in het SBS 6-logo een zes voorstelt
pi_28475256
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ben er na jaren achtergekomen, dat het witte in het SBS 6-logo een zes voorstelt

Volgens mij stelt dat witte gewoon de letters SBS voor.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_28475682
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:23 schreef alwaysthebest het volgende:
dat ze dan niet heel even buiten kijken hoe het eruit ziet.
Precies, ik zou zeggen dat dat wel het eerste is wat je doet nadat je iets voor het raam gehangen hebt, haha... Ik zie het al voor me, belt er straks nog iemand aan bij hen: 'Zeg ehhh, die tekst hier voor het raam, hè... Hebt u die eigenlijk weleens goed van buiten bekeken?'

pi_28478131
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef Biancavia het volgende:

[..]

[afbeelding]

Volgens mij stelt dat witte gewoon de letters SBS voor.

Dacht ik het logo nu te kennen, haal ik de kleuren door elkaar
pi_28480639
van rukken word je blind. Zeker teveel na Hanna Tokkie gekeken afgelopen jaar?
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_28524873
aquaplaning.

Ik dacht tot een half jaar geleden dat je planing uitsprak netzoals plane van vliegtuig.

Op een dag hoorde ik iemand van de ANWB op de radio praten over aquaplaaning (op z'n nederlands) ik een beetje lachen en tegen m'n vriendin zeggen, wat een sukkel hij kan geeneens engels. Maar ze zeggen het bij de ANWB allemaal zo, dus het zal wel geen planing van vliegtuig zijn maar plaaning op z'n nederlands.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_28526063
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
aquaplaning.

Ik dacht tot een half jaar geleden dat je planing uitsprak netzoals plane van vliegtuig.

Op een dag hoorde ik iemand van de ANWB op de radio praten over aquaplaaning (op z'n nederlands) ik een beetje lachen en tegen m'n vriendin zeggen, wat een sukkel hij kan geeneens engels. Maar ze zeggen het bij de ANWB allemaal zo, dus het zal wel geen planing van vliegtuig zijn maar plaaning op z'n nederlands.
Is dat zo??
Ik heb het ook altijd op z'n Engels uitgesproken... Zo'n -ing uitgang lijkt me toch niet erg Nederlands.
Of die lui van de ANWB kennen allemáál geen Engels, en nemen het gewoon domweg van elkaar over...

Maar goed, wel interessant om te weten eigenlijk.
(Al heb ik als scootmobilist gelukkig nooit last van aquaplaning. )
pi_28526367
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:

Dat was van de week op 3FM Aquaplaaaaaning aqua planing is als er water op de weg ligt en dan kan je gaan glijden..
pi_28526414
quote:
aquaplaning

aa·kwaa·plee·ning
Bron

Je hebt gewoon gelijk, hoor.
Power perceived is power achieved.
pi_28526934
Ah, dus toch.

* kan weer rustig slapen vannacht.
pi_28530225
Allez, misschien was het een Belg op de radio
pi_28532368
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
Allez, misschien was het een Belg op de radio
Zeker en vast!

Ik heb hier trouwens zelf ook nog een leuke. Zonet gepost in het Huishoudblundertjes-topic, maar hier past-ie ook wel, dacht ik zo...

Ik ben er dus sinds vandaag achter dat het witte vilt-achtige laagje op het pluizenfilter van m'n nieuwe wasdroger géén laagje is wat (als een soort Senseo-koffiepad) op het gaas van het filter moet liggen, om de pluizen tegen te houden (en wat af en toe vervangen moet worden), maar gewoon het eerste laagje pluizen zélf is... Ik ging naar de winkel voor een navulpak van die laagjes, en ben daar vierkant uitgelachen, haha!

Hier het hele verhaal, voor de liefhebbers...:
Huishoudblundertjes

pi_28532690
Ik dacht altijd dat je het uitsprak als 'aakwaaplenning'. .
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:57:59 #81
107525 Caithlinn
Still me....
pi_28535496
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:59 schreef Nihil het volgende:
Ik kwam er gister achter dat er een maggi plant bestaat. Ik dacht eigenlijk dat Maggi een merknaam was en dat dat zoute spul een kruidenmelange was....

Ik geloof het eigenlijk nog niet helemaal....
Die plant wordt ook wel lavas genoemd en ja, het is echt zo. Ik vertelde het laatst toevallig nog aan een vriendin en haar vriend, die keken me ook al zo raar aan.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  woensdag 6 juli 2005 @ 01:37:28 #82
107525 Caithlinn
Still me....
pi_28536559
Ow jah, en mijn broertje kwam er laatst achter (hij is al bijna 18) dat je voor een studiebeurs niet de hele tijd in de krant of op de tv hoeft te kijken hoe hoog ie staat.
Dat was vlak nadat ik hem vertelde dat ie op zijn 18de echt geen zakgeld meer hoefde te verwachten omdat ie dan een studiebeurs zou krijgen....
Het leven is hard
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  woensdag 6 juli 2005 @ 01:52:07 #83
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_28536846
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:23 schreef Scootmobiel het volgende:

[afbeelding]

Had het eerder gepost. Ik woon daar redelijk dicht in de buurt namelijk .
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 6 juli 2005 @ 01:55:58 #84
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28536924
quote:
Op zondag 3 juli 2005 06:18 schreef BlueEyed het volgende:
Dat het "Transformers, robots in disguise" is, en niet "robots in the sky"
steekt hand op
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 6 juli 2005 @ 02:01:15 #85
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28537012
KPN FlexiBel abonnement.
Spreek uit: FlexiBèl

Doordat de klemtoon op Flexi ligt en Bel met een hoofdletter geschreven wordt had ik niet door dat het ook gewoon stond voor "flexibel".
  woensdag 6 juli 2005 @ 02:22:57 #86
64749 Jesuz
Jesuz networks inc.
pi_28537380
Waarom veel mensen liever de stekker bovenin een stopcontact steken...

In veel huizen zit bovenin de wanddoos de groene stroom aanlsuiting en onderin de zogenaamde grijze stroom...
Jesuz style
  woensdag 6 juli 2005 @ 02:31:32 #87
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28537521
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 02:22 schreef Jesuz het volgende:
Waarom veel mensen liever de stekker bovenin een stopcontact steken...

In veel huizen zit bovenin de wanddoos de groene stroom aanlsuiting en onderin de zogenaamde grijze stroom...
Nog nooit van gehoord...interessant.

In Amerika en Canada hetzelfde meegemaakt, maar daar komt het omdat bij de meeste stopcontacten er uberhaupt maar 1 zit aangesloten :/
  woensdag 6 juli 2005 @ 02:55:19 #88
64749 Jesuz
Jesuz networks inc.
pi_28537768
Jesuz style
pi_28537968
quote:
Isabeau (Moderator) - zaterdag 4 december 2004 @ 17:13
Ik kom er net achter dat dat plusje of minnetje tussen je posticon en je naam in aangeeft of iemand online is of niet !
Hier kom ik nu pas achter
pi_28538258
Correct spelling van ''Definitely'' is dus ''definitely'' en niet defenatily, njah we zullen het maar houden op Dyslexie.
pi_28538264
Ik ben er nu eindelijk achter dat je zo'n ding waar je je bord opzet aan tafel als pleesmet ipv pleesmeet noemt.. Ik dacht altijd, tot gister, dat dat ding een 'mate' (dus maatje) voor je bord was zeg maar...

schaamt zich nu best diep
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  woensdag 6 juli 2005 @ 04:20:13 #92
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28538279
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 04:13 schreef ma_jojo het volgende:
Ik ben er nu eindelijk achter dat je zo'n ding waar je je bord opzet aan tafel als pleesmet ipv pleesmeet noemt.. Ik dacht altijd, tot gister, dat dat ding een 'mate' (dus maatje) voor je bord was zeg maar...

schaamt zich nu best diep
-never mind-
pi_28538391
Nog iets.. ben er pas achter dat het woord 'onderwijl' helemaal niet bestaat
Had een samenvoeging van 'ondertussen' en 'terwijl' gemaakt... Heeft me heel wat punten gekost bij Nederlandse betogen
pi_28538392
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 04:58 schreef ma_jojo het volgende:
Nog iets.. ben er pas achter dat het woord 'onderwijl' helemaal niet bestaat
Had een samenvoeging van 'ondertussen' en 'terwijl' gemaakt... Heeft me heel wat punten gekost bij Nederlandse betogen
Ik zou je docent eens op z'n flikker geven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28538399
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 04:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik zou je docent eens op z'n flikker geven.
Het is dat die beste man al uit zichzelf ontslag heeft genomen..
pi_28538402
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 05:02 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Het is dat die beste man al uit zichzelf ontslag heeft genomen..
Ben je op school net zo lief als hier dan?
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28538405
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 05:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ben je op school net zo lief als hier dan?
Je moest 'ns weten...
pi_28538406
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 05:06 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Je moest 'ns weten...
Ik weet alles al. Da's handig joh.