Niet elk begin kent een eind. Begin en eind zijn niet persee gebonden aan elkaar. Het leven an sich kent geen eind heeft bij velen nooit een eind gehad door reincarnatie. Het gaat door. Er was een begin en er komt geen eind aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:27 schreef Adnan het volgende:
O ja.,..hehe effe voor de topic:?
Alles met een begin kent een eind....hehe het zal mij lekker boeien of er een einde der tijd komt..ik ga vanzelf toch wel dood..
voor 'jullie soort' people bedoel je.quote:De Koran is tot de eind der dagen geldig.
jesus zit in de kroeg,quote:Overigens geloven wij ook dat jezus terug zal keren...deze zal echter terug keren als aanhanger van het vervolmaakte geloof "de islam". Tenslotte onderwees hij ook de islam, en mozes ook..
Als "God" werkelijk een zoon/dochter naar de aarde stuurt zalhij heus niet discrimineren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:22 schreef D-Industries het volgende:
Dat wij waarschijnlijk in de tijd leven dat in de bijbel wordt omschreven als het einde der tijden, waarbij jezus verlossing komt brengen aan allen die in hem geloven.
Geloven jullie dat en leef je ernaartoe of vind je het klinkklare onzin dat we naar een 3e wereldoorlog toeleven ?
Ja, en Jezus nam zijn toverstok en probeerde. Hocus Pocus te doen. Maar het lukte niet. Toen verscheen Satan in zijn tijdmachine en zei dat ie maar gewoon weer moest gaan timmeren, dat timmeren beter in zijn straatje ligt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:42 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
voor 'jullie soort' people bedoel je.![]()
[..]
jesus zit in de kroeg,
de verwarming is stuk en alle aanwezigen hebben het koud.
maar wacht..jesus denkt..he ik ben jesus en er wordt verwacht dat ik hulp biedt want ik ben nu eenmaal heilig.
ah,denkt ie, daar liggen wat dikke boekjes.
de bijbel en de koran liggen gebroedelijk naast elkaar te wachten op wat komen gaat.
de brand erin met die zooi besluit jesus
burn motherfuckers burn zegt ie.
die gekke jesus toch ook.![]()
/\/\/\ \/\/\/
die zijn jarenlang kapotgemaakt ... gebrainwashed zul je bedoelen wss, en met wat werden ze gehersenspoeld ? ... koran, jihad, blabla ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:22 schreef Adnan het volgende:
de terroristen op tv heeft nix met islam te maken en is ook geen interpretentie fout..die mensen zijn jarenlang kapot gemaakt en daarom tja beginnen ze hun eigen oorlogjes..
Wat is het dan met Christenen en Adam en Eva. De mensheid is toch gestraft geworden omdat Eva de verleiding niet kon weerstaan? Waarom mag je in het leven niet verleidt worden van het Christendom?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
die zijn jarenlang kapotgemaakt ... gebrainwashed zul je bedoelen wss, en met wat werden ze gehersenspoeld ? ... koran, jihad, blabla ...
Gelukkig heeft er nog geen gekke christen zichzelf opgeblazen in mekka ...![]()
Ik ben ook Amerikaan. Ik ga nog naar New York. Ik ben een wereldburger.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:48 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Ik weet het niet maar laat ff een berichtje achter als het zover is.
Dankje.
Wat mensen allemaal niet geloven je lijkt wel een amerikaan
I rest my casequote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben ook Amerikaan. Ik ga nog naar New York. Ik ben een wereldburger.
Ik ben Nederlander, Amerikaan, Sowjet en Tsjech plus Duitser tegelijk. Ik denk niet in termen van landsgrenzen.
Doe wat je niet laten kan. Doe ik ook namelijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |