abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 00:33:31 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28375311
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:30 schreef ASSpirine het volgende:
beetje offtopic, voor zover je daarover kan spreken in zo'n topics...

maareh, een shirt bedrukken met een eigen gekozen naam en nummer, kan dat? hoeveel kost dat? en hoe lang duurt dat?
kan en bij een beetje sportzaak kun je dat laten doen, ben je lid van de supportersvereniging dan krijg je korting als je t bij de supportersshop haalt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28375328
kan het beter in ehv zelf doen, scheelt me wat tijd
ik weet dat ze in de heuvel een psv-shop hebben
maar dat bedrukken, duurt dat lang?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 00:41:19 #228
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28375483
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:34 schreef ASSpirine het volgende:
kan het beter in ehv zelf doen, scheelt me wat tijd
ik weet dat ze in de heuvel een psv-shop hebben
maar dat bedrukken, duurt dat lang?
neuh, letter worden er netjes opgelegd, dan de verhitte drukpers erop ff wachten en klaar, tis geen minuutje werk maar t kost je ook geen half uur, het duurt ff omdat t netjes moet gebeuren. D'r zijn in Eindhoven ook winkels waar je met je PSVclubcard korting krijgt, check dat ff scheelt best wat
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28375666
quote:
Kalou: Ik wil nog steeds naar PSV
Vandaag, na terug-komst van zijn vakantie, laat Salomon Kalou zich bijpraten door zaakwaarnemer Jan de Visser.

Salomon Kalou.

Wat is nu precies jouw situatie?

,,Eigenlijk heb ik geen idee. Ik ben vier weken met vakantie in Ivoorkust geweest. Daar had ik weinig contact met Nederland. Van Feyenoord heb ik zelfs niets gehoord. Het enige dat ik weet, is dat we zaterdag weer trainen. Dan meld ik me weer bij Feyenoord. Wat dat betreft, is er dus geen nieuws.''

En PSV dan?

,,Eerlijk gezegd zou ik dat niet weten.''

Weet je van Feyenoords mededeling dat ze jou niet naar PSV laten gaan?

,,Nee, maar dat zal Jan de Visser me wel vertellen.''

Is PSV nu helemaal uitgesloten?

,,Het blijft voetbal. In deze wereld kan alles heel snel veranderen. Ik weet niet wat er gaat gebeuren. Voorlopig richt ik me op de eerste training van zaterdag bij Feyenoord.''

Maar je wilt nog steeds naar PSV?

,,Ja.''
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28375683
Niet Lucius, maar Beasley zou met Kalou worden geruild volgens Dirk Kuyt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28375750
Dat zie ik niet gebeuren. Dan moeten ze weer iemand extra aantrekken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 00:58:01 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28375815
k wil eigenlijk helemaal niemand kwijt van de eerste 16 voor een ruil met Feyenoord
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28375891
Ik vind Beasley voor Kalou een perfecte ruil. Beasley is niet super goed, Farfán is vele malen beter. Farfán op links, Kalou op rechts en VOH in de spits is een perfecte aanval. Dan moet er nog maar een speler bij komen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 01:13:39 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28376161
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 01:01 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Beasley voor Kalou een perfecte ruil. Beasley is niet super goed, Farfán is vele malen beter. Farfán op links, Kalou op rechts en VOH in de spits is een perfecte aanval. Dan moet er nog maar een speler bij komen.
Voor Beasley gaat er op dit moment echt geen 3,5 miljoenv an de prijs af en dat heeft hij wel gekost bovendien zie k Beasley graag en ik weer bijna zeker dat Beasley niet naar Feyenoord wil
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28376241
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 01:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Voor Beasley gaat er op dit moment echt geen 3,5 miljoenv an de prijs af en dat heeft hij wel gekost bovendien zie k Beasley graag en ik weer bijna zeker dat Beasley niet naar Feyenoord wil
PSV onderhandelt niet met Manchester maar met Feyenoord
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 01:21:02 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28376302
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 01:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

PSV onderhandelt niet met Manchester maar met Feyenoord
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28376320
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 01:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Manchester is gierig, Feyenoord laat zich van alle kanten naaien.
pi_28376342
cult, waar komt dat interviewtje vandaan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 01:23:38 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28376358
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 01:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Manchester is gierig, Feyenoord laat zich van alle kanten naaien.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:06:57 #240
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_28378803
quote:
1/7/2005 - AD: PSV ziet af van Kalou; wilde Feyenoord mede-eigenaar maken

Tegenover het Algemeen Dagblad liet PSV voorzitter Westerhof weten nu af te zien van Kalou nu Feyenoord har standpunt duidelijk heeft gemaakt. "Dan moeten we onze aandacht naar een andere spits verplaatsen." Volgens Westerhof was er eerder wel degelijk te praten met Feyenoord.

Volgens de krant zouden er geen PSV spelers betrokken zijn in het voorstel van de Eindhovenaren. PSV zou een miljoenenbedrag betalen en Feyenoord mede-eigenaar laten blijven van Kalou. Daardoor zou Feyenoord enorm meeprofiteren bij een doorverkoop van Kalou naar het buitenland.
Gr.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:13:56 #241
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28378956
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 01:22 schreef Radegast het volgende:
cult, waar komt dat interviewtje vandaan?
AD
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:47:48 #242
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_28381133
quote:
Salomon Kalou wil nog steeds naar PSV

1/7/2005 9 :58

PSV en Salomon Kalou's zaakwaarnemer Jan de Visser reageerden verbaasd op de ommezwaai van Feyenoord. De koerswijziging verandert echter niets aan de wens van de Ivoriaanse aanvaller.
In een verklaring maakte Feyenoord donderdag nadrukkelijk duidelijk dat er 'geen sprake van is dat wij Kalou aan een concurrent verkopen'. Jan de Visser reageerde verbaasd op de Rotterdamse koerswijziging. 'Eerst was een overgang naar PSV wel bespreekbaar. Ik kan niet anders concluderen dan dat Feyenoord terugkrabbelt', zegt de zaakwaarnemer van Kalou in De Telegraaf.

Met het nee van Feyenoord is de toekomst op korte termijn voor Kalou duidelijk. 'Een vertrek naar het buitenland is niet aan de orde, omdat Salomon per se de Nederlandse nationaliteit wil verkrijgen. Als het standpunt van Feyenoord niet verandert, speelt Salomon dit seizoen gewoon in Rotterdam', aldus De Visser.

Voor PSV is de kous wat betreft Kalou af. 'Dan moeten we onze aandacht naar een andere spits verplaatsen', was het commentaar van PSV-voorzitter Rob Westerhof in het AD. De Eindhovense club had een opzet op het oog, waarbij Feyenoord mede-eigenaar werd van Kalou en dus ook profiteerde van een eventuele nieuwe toptransfer.

De koerswijziging van Feyenoord verandert echter niets aan de wens van Kalou, die in het AD laat weten nog steeds naar PSV te willen. 'Maar voorlopig richt ik me op de eerste training van zaterdag bij Feyenoord.'
aldus VI.nl...
pi_28381331
Niet echt slim van die Kalou om te zeggen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:58:11 #244
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28381444
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:54 schreef Suijk het volgende:
Niet echt slim van die Kalou om te zeggen.
Lijkt erop dat hij een breuk wil forceren door zo te reageren.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:05:19 #245
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28381635
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:58 schreef PyTh het volgende:
Lijkt erop dat hij een breuk wil forceren door zo te reageren.
Zeer verstandig....... NOT!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:06:39 #246
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28381659
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:05 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Zeer verstandig....... NOT!
Inderdaad, niet echt slim van hem.
Ben benieuwd hoe dit zich verder zal ontwikkelen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juli 2005 @ 11:35:56 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28382607
alle transfers bij PSV lopen dit jaar uit op een soap
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:37:14 #248
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28382651
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:35 schreef rubbereend het volgende:
alle transfers bij PSV lopen dit jaar uit op een soap
Arnie is transfervrij!

Wat een domme grap!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:50:26 #249
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28383043
Nu maar wachten tot de situatie voor Kalou bij Feyenoord zo onhoudbaar wordt door bedreigingen van supporters dat hij voor een klein bedragje naar PSV over kan stappen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:16:10 #250
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28383884
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu maar wachten tot de situatie voor Kalou bij Feyenoord zo onhoudbaar wordt door bedreigingen van supporters dat hij voor een klein bedragje naar PSV over kan stappen .
Lekkere club hebben jullie toch he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')