er maakte meerdere redelijk betrouwbare bronnen melding van verregaande onderhandelingen (VI & NOS) da's wat anders dan 1 site en een forumquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:15 schreef Moreno het volgende:
[..]
Jullie geloofde ook meteen dat Feyenoord Kalou naar de lampies liet gaan. Bleek ook niet waar te zijn.
VI roept dat laatste tijd steeds meer onzinquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:18 schreef Neoktheone het volgende:
Maar dat was gebaseerd op uiteenlopende bronnen, waaronder VI en NOS. Dat zijn geen bronnen die zomaar wat roepen imo...
Dat v-bal is te lachwekkend voor woorden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:18 schreef Neoktheone het volgende:
Maar dat was gebaseerd op uiteenlopende bronnen, waaronder VI en NOS. Dat zijn geen bronnen die zomaar wat roepen imo...
Cambiasso uitgeleend aan Calestikoquote:Feyenoord heeft geen interesse getoond in Argentijnse international Cambiasso, deze speelt momenteel bij Inter, maar is uitgeleend aan het Argentijnse Calestiko. Het huurcontract is afgelopen en Feyenoord zou de middenvelder willen huren voor 1 seizoen, hij schijnt zelfs Koeman te kennen, die hij als kleine jongen al volgde toen deze in 1989 de Europacup 1 won ten koste van Benfica,dit bericht is dus onzin.
Not really, het leek mij vanaf het begin kwatsch. Groot was dan ook mijn verbazing toen VI.nl meldde dat het bijna rond zou zijn. Als ze zoiets op VI.nl zeggen ga ik er idd in geloven. Die zeggen dat soort dingen meestal niet zomaar, in tegenstelling tot vage voetbalsites en forumgemeenschappen waar de wildste geruchten de ronde doen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:15 schreef Moreno het volgende:
[..]
Jullie geloofde ook meteen dat Feyenoord Kalou naar de lampies liet gaan. Bleek ook niet waar te zijn.
Erwin won toch in '88 de Europacup?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat v-bal is te lachwekkend voor woorden.
Een "nieuwsbericht" op v-bal:
[..]
Cambiasso uitgeleend aan Calestiko![]()
Duhquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Erwin won toch in '88 de Europacup?
daarbij komt nog dat ze EC2 wonnenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
DuhDaarom is dat Huntelaar-bericht ook grote onzin. Dat zijn gewoon een paar pubertjes die lopen te kloten. Als ik nou een site aanvraag en daar op post "Freddy Adu, Lionel Messi en Taye Taiwo komen naar Feyenoord" , wordt dat dan ook als een bron beschouwd?
PSV won toch de Europacup 1 ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarbij komt nog dat ze EC2 wonnen
ja maar niet met Erwin Koeman, met Ronald Koemanquote:
Dat klopt als een busquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar niet met Erwin Koeman, met Ronald Koeman
idd, helaas hebben we nooit de EC2 gewonnenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat klopt als een busKortom: Een onzin-site die onmiddellijk geboycot dient te worden
![]()
Nou streep "aandacht" maar wegquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:40 schreef Zapper het volgende:
Leuk, die relschoppers met een tekort aan aandacht en succes
Ah joh KK-lempje je weet toch zelf wel hoe die doorstreeptags werken joh, kutlampquote:
Brann Bergen, maar ja je kan niet alles wetenquote:idd, helaas hebben we nooit de EC2 gewonnen volgens mij zijn we de laatste keer in het EC2 toernooi uitgeschakeld door Montpellier met Valderama toen nog
was brann ook voor de EC2 auw dat was pijnlijk toenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Brann Bergen, maar ja je kan niet alles weten
Ik denk dat je zelf even op onderzoek uit moet gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben op zoek naar de speelminuten van Johan vonlanthen voor PSV, Brescia en Zwitserland.
Kan iemand die mij geven?
Ow, was dat met de toen nog onbekende Tore Andre Flo, die in één klap bekend werd...quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was brann ook voor de EC2 auw dat was pijnlijk toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |