abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28372949
Maar dat was gebaseerd op uiteenlopende bronnen, waaronder VI en NOS. Dat zijn geen bronnen die zomaar wat roepen imo...
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 juni 2005 @ 23:18:52 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28372976
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:15 schreef Moreno het volgende:

[..]

Jullie geloofde ook meteen dat Feyenoord Kalou naar de lampies liet gaan. Bleek ook niet waar te zijn.
er maakte meerdere redelijk betrouwbare bronnen melding van verregaande onderhandelingen (VI & NOS) da's wat anders dan 1 site en een forum
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28372991
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:18 schreef Neoktheone het volgende:
Maar dat was gebaseerd op uiteenlopende bronnen, waaronder VI en NOS. Dat zijn geen bronnen die zomaar wat roepen imo...
VI roept dat laatste tijd steeds meer onzin
pi_28373019
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:18 schreef Neoktheone het volgende:
Dat v-bal is te lachwekkend voor woorden.

Een "nieuwsbericht" op v-bal:
quote:
Feyenoord heeft geen interesse getoond in Argentijnse international Cambiasso, deze speelt momenteel bij Inter, maar is uitgeleend aan het Argentijnse Calestiko. Het huurcontract is afgelopen en Feyenoord zou de middenvelder willen huren voor 1 seizoen, hij schijnt zelfs Koeman te kennen, die hij als kleine jongen al volgde toen deze in 1989 de Europacup 1 won ten koste van Benfica,dit bericht is dus onzin.
Cambiasso uitgeleend aan Calestiko
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28373052
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:15 schreef Moreno het volgende:

[..]

Jullie geloofde ook meteen dat Feyenoord Kalou naar de lampies liet gaan. Bleek ook niet waar te zijn.
Not really, het leek mij vanaf het begin kwatsch. Groot was dan ook mijn verbazing toen VI.nl meldde dat het bijna rond zou zijn. Als ze zoiets op VI.nl zeggen ga ik er idd in geloven. Die zeggen dat soort dingen meestal niet zomaar, in tegenstelling tot vage voetbalsites en forumgemeenschappen waar de wildste geruchten de ronde doen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 juni 2005 @ 23:21:46 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28373065
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat v-bal is te lachwekkend voor woorden.

Een "nieuwsbericht" op v-bal:
[..]

Cambiasso uitgeleend aan Calestiko
Erwin won toch in '88 de Europacup?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28373111
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Erwin won toch in '88 de Europacup?
Duh Daarom is dat Huntelaar-bericht ook grote onzin. Dat zijn gewoon een paar pubertjes die lopen te kloten. Als ik nou een site aanvraag en daar op post "Freddy Adu, Lionel Messi en Taye Taiwo komen naar Feyenoord" , wordt dat dan ook als een bron beschouwd?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 juni 2005 @ 23:24:41 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28373146
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Duh Daarom is dat Huntelaar-bericht ook grote onzin. Dat zijn gewoon een paar pubertjes die lopen te kloten. Als ik nou een site aanvraag en daar op post "Freddy Adu, Lionel Messi en Taye Taiwo komen naar Feyenoord" , wordt dat dan ook als een bron beschouwd?
daarbij komt nog dat ze EC2 wonnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28373280
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

daarbij komt nog dat ze EC2 wonnen
PSV won toch de Europacup 1 ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 juni 2005 @ 23:33:40 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28373427
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

PSV won toch de Europacup 1 ?
ja maar niet met Erwin Koeman, met Ronald Koeman
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28373460
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja maar niet met Erwin Koeman, met Ronald Koeman
Dat klopt als een bus Kortom: Een onzin-site die onmiddellijk geboycot dient te worden
pi_28373570
Erwin won de Europa Cup 2 in 88 en ook de Europese supercup
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:40:53 #213
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28373678
Leuk, die relschoppers met een tekort aan aandacht en succes
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 juni 2005 @ 23:43:11 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28373756
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat klopt als een bus Kortom: Een onzin-site die onmiddellijk geboycot dient te worden
idd, helaas hebben we nooit de EC2 gewonnen volgens mij zijn we de laatste keer in het EC2 toernooi uitgeschakeld door Montpellier met Valderama toen nog
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28373795
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:40 schreef Zapper het volgende:
Leuk, die relschoppers met een tekort aan aandacht en succes
Nou streep "aandacht" maar weg
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:47:09 #216
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28373881
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:44 schreef cultheld het volgende:
Nou streep "aandacht" maar weg
Ah joh KK-lempje je weet toch zelf wel hoe die doorstreeptags werken joh, kutlamp
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28373961
quote:
idd, helaas hebben we nooit de EC2 gewonnen volgens mij zijn we de laatste keer in het EC2 toernooi uitgeschakeld door Montpellier met Valderama toen nog
Brann Bergen, maar ja je kan niet alles weten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28374148
Ik ben op zoek naar de speelminuten van Johan vonlanthen voor PSV, Brescia en Zwitserland.

Kan iemand die mij geven?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 juni 2005 @ 23:55:42 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28374164
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Brann Bergen, maar ja je kan niet alles weten
was brann ook voor de EC2 auw dat was pijnlijk toen
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:56:07 #220
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28374179
Hoofdlettertje V en sommigen hier zullen zich dan ook weer wat nuttiger voelen
pi_28374197
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben op zoek naar de speelminuten van Johan vonlanthen voor PSV, Brescia en Zwitserland.

Kan iemand die mij geven?
Ik denk dat je zelf even op onderzoek uit moet gaan.
That's all folks!
pi_28374254
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

was brann ook voor de EC2 auw dat was pijnlijk toen
Ow, was dat met de toen nog onbekende Tore Andre Flo, die in één klap bekend werd...
We sure are cute for two ugly people.
pi_28374825
Flonaldo
pi_28375240
beetje offtopic, voor zover je daarover kan spreken in zo'n topics...

maareh, een shirt bedrukken met een eigen gekozen naam en nummer, kan dat? hoeveel kost dat? en hoe lang duurt dat?
pi_28375278
Dat kan zeker Op psv.nl staat ergens wel hoe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')