Omdat ze een kind is mag ik er niet over klagen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:46 schreef dark_humanity774 het volgende:
Een kind de grond in trappen, erg stoer.
Check zelf maar even: http://www.simplydakota.com/audio.phpquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Iew.
Is dat dat meisje dat praat alsof ze er al 40 jaar aan levenservaring op heeft zitten?
Zijn er ergens geen fot's met een fietsenrek? In Man On Fire zat ik niet echt te gruwen van haar hoor.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:06 schreef Matness het volgende:
[..]
Check zelf maar even: http://www.simplydakota.com/audio.php
Ik durf niet
War of the Worldsquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:06 schreef Virus.NL het volgende:
Denzel was geweldig in Man on Fire. Ik snapte alleen niet dat ie per se die Dakota wilde redden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:54 schreef TC03 het volgende:
Zij was echt super in Man On Fire.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:56 schreef Matness het volgende:
[..]
Denzel was geweldig in Man on Fire. Ik snapte alleen niet dat ie per se die Dakota wilde redden.
Ik zat de hele film te wachten tot Denzel dat irri kind om zou leggen. Het gebeurde nietquote:
melding te zienquote:error 404: File not found
Dat zijn toch schattige kindjes en in WOW is ze gewoon goed. Beter dan dat joch die dooie mensen zietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:45 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ow...dan je vind je het vast leuk dat ze een zusje heeft...
[afbeelding]
Dan heb je de hele serie nog niet gezienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:16 schreef Harmen1984 het volgende:
Op RTL 5 heb je zo'n miniserie, volgens mij heet het "Taken" (ook van Spielberg trouwens), waarin zij de voice-over ingesproken heeft. Dat klinkt af en toe gewoon creepy, en dan zie je d'r nog niet eens in beeld.....![]()
Die is idd wel een beetje.. Engquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:57 schreef ChrisJX het volgende:
Ach, 't is vast een aardig meisje, maar die lach van haar vind ik zo bizar...
Ze heeft enge 'ik kan je zo vershredderen als ik dat wil'-tandjes..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:57 schreef ChrisJX het volgende:
Ach, 't is vast een aardig meisje, maar die lach van haar vind ik zo bizar...
Remember the olsen twins, remember Drew Barrymore, die is niemand nog vergeten!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Wie de Neuk is Dakota? En wie noemt zijn/haar kind naar een streek in amerika
Nou ja, over 3 a 4 jaar is iedereen dit kindersterretje vergeten... remember Shirley Temple...
Ja, of de olsen twins.. wie kent die nu nogquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Nou ja, over 3 a 4 jaar is iedereen dit kindersterretje vergeten... remember Shirley Temple...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef MouseOver het volgende:
Ja, of de olsen twins.. wie kent die nu nog
Shirley Temple is niet vergetenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef Shark.Bait het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:06 schreef MouseOver het volgende:
Misschien gaan ze ook wel aftellen tot ze 18 is
Dat klopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
Dan heb je de hele serie nog niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, of de olsen twins.. wie kent die nu nog
Kan mij dan weer verrotten wat dat misbakseltje verdient.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:19 schreef EKS1707 het volgende:
Ik ruik hier jaloezie!
Dat kind heeft al meer verdient dan jullie in je hele leven! Mag jij d'r wel eng vinden kan haar waarschijnlijk verrotten!
Iedereen zou wel een alien kunnen spelenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:29 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Ze had ook zo voor alien kunnen spelen in War of the Worlds.
Als ik iemand eng vind is het echt geen jaloezie hoor. Er zijn zoveel mensen, zelfs kinderen, die meer hebben verdiend dan ik. En die vind ik echt niet altijd eng.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:19 schreef EKS1707 het volgende:
Ik ruik hier jaloezie!
Dat kind heeft al meer verdient dan jullie in je hele leven! Mag jij d'r wel eng vinden kan haar waarschijnlijk verrotten!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ze kan zonder hulpmiddelen inderdaad zo in een andere film spelen.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:37 schreef PDOA het volgende:
Echt zo'n sletje die je eens flink te grazen wilt nemen, omdat ze je zo teased met die strakke kleertjes en die geile glimlach.
ALS je een link geeft he. Geef er dan wel eentje waar iets te beluisteren isquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:06 schreef Matness het volgende:
[..]
Check zelf maar even: http://www.simplydakota.com/audio.php
Ik durf niet
Ze is ííííetsje belangrijker in die serie hoor...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:16 schreef Harmen1984 het volgende:
Op RTL 5 heb je zo'n miniserie, volgens mij heet het "Taken" (ook van Spielberg trouwens), waarin zij de voice-over ingesproken heeft. Dat klinkt af en toe gewoon creepy, en dan zie je d'r nog niet eens in beeld.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind zelf dat Dakota Fanning misschien niet een van de 'knapste' kindersterretjes is, maar ik vind haar ook niet 'eng'. Maar ik vind wel dat ze enorm goed kan acteren. Als ze blij moet zijn zie je haar ogen glinsteren, als ze bang moet zijn lees je de horror in haar gezicht. Dat doet ze m.i. beter dan de gemiddelde nederlandse soap-acteur/actrice.Don't hurry, be crappy!
al die lampen enzo van tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het behoorlijk zielig trouwens dat jullie met zijn alleen op zo'n klein meisje zitten te fitten!
boven de elf rekt vanzelfquote:
DIT is eng. Daarbij vergeleken is Dakota een beeldschone princes!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:27 schreef Fwnk het volgende:
Ze kan wel goed acteren maar ze is _eng_
Maar ze Nu eng, en het intereseert me niet hoe ze er over een paar jaar uit zietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:25 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
DIT is eng. Daarbij vergeleken is Dakota een beeldschone princes!
En ken je het sprookje van het lelijke eendje? Best kans dat ze uitbloeit tot een hele mooie dame... ze heeft alleen tijd nodig...
Ik denk dat het zo'n doorzichtige beugel isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heeft ze net zo'n (verrot) gebit als willem-alexander?? of zie ik dat nou verkeerd
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:21 schreef RC2 het volgende:
Haar rol sterk, in WOTW deed ze bijna niets ander dan irritant krijsen. Ben het eens met PAA-053...
Dat vond ik juist wel meevallen, veel minder dan Independence Day. Nu waren het de Japanners die voor het eerst die robots neergehaald hadden, en het Amerikaanse leger was machteloos. Half de film liet juist zien wat een eikels mensen eigenlijk zijn, niets heldhaftigs aan.quote:Half Off topic
Wat een schijtfilm die WOTW, kijk ons amerikanen eens fantastisch en dapper zijn.....en natuurlijk altijd het voorspelbare einde een krijsend secreet maakt de film dan niet beter.
Ja, dat ben ik met je eens, vond ik ook erg goed van de film. Ik vond alleen het einde zo slecht....zonder een goede verklaring vallen die "beesten" ineens dood neer, okquote:Op zondag 3 juli 2005 13:23 schreef speknek het volgende:
Dat vond ik juist wel meevallen, veel minder dan Independence Day. Nu waren het de Japanners die voor het eerst die robots neergehaald hadden, en het Amerikaanse leger was machteloos. Half de film liet juist zien wat een eikels mensen eigenlijk zijn, niets heldhaftigs aan.
Of is ze al overleden aan een overdosis harddrugs.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:55 schreef Electrocute het volgende:
Alleen omdat Dakota Fanning bijzonder intelligent is, is ze nog niet eng. Daar kan dat kind ook weinig aan doen en haar ouders nog veel minder. Voor zo iemand is het al rot zat dat ze nooit een echte jeugd zal hebben. Over 20 jaar gaat ze ook een pretpark bouwen en kleine meisjes aanranden.
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:55 schreef Electrocute het volgende:
Alleen omdat Dakota Fanning bijzonder intelligent is, is ze nog niet eng. Daar kan dat kind ook weinig aan doen en haar ouders nog veel minder. Voor zo iemand is het al rot zat dat ze nooit een echte jeugd zal hebben. Over 20 jaar gaat ze ook een pretpark bouwen en kleine meisjes aanranden.
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:37 schreef The_Mavericks het volgende:
nou jippie, beetje huilen in een film, ik heb al meer verantwoordelijkheid dagelijks dan haar, zo kun je alles wel vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uptowngirls:
Hier is ze gewoon een prototype verwend nest wat langzaam maar zeker aan haar oppas moet wennen. Ze is hier dus *echt* een bitch.
Man on Fire
Hier speelt ze een meisje wat zich zo erg eenzaam voelt dat ze toenadering probeert te zoeken bij haar nieuwe bodyguard. Als hij daar niet op in gaat wordt ze vervelend.
Hide and Seek:
Ook hier is ze niet al te lief. Zo doet ze lang niet altijd wat pappie zegt. Maar dat is ook erg moeilijk met zo'n vader.
War of the Worlds
Gewoon een paranoïde angsthaas uithangen. Niets meer, niets minder.
In mijn ogen is het gewoon een meisje wat enorm goed emoties kan oproepen tijdens het acteren. Moet ze huilen, dan doet ze dat, moet ze een bitch zijn een pissed kijken, geen probleem. Maar ze kan ook blij zijn en leuke dingen doen.
Misschien dat ze in het echt ook een beetje bitcherig is, dat ze daarom ook zulke rollen krijgt die haar dan 'op het lijf geschreven zijn', maar ik ken haar verder niet. En ik laat me zeker niet leiden door een paar audiofragmentjes en wat films. Ik vind beide niet representatief voor iemands karakter.
[ Bericht 0% gewijzigd door RiDo78 op 03-07-2005 16:42:01 ]Don't hurry, be crappy!
En daarom mogen we geen commentaar leveren. Makes sense!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:10 schreef Verbal het volgende:
Dat kind heeft meer talent in haar pink dan al die jankerds in dit topic
V.
Ik zat de hele film te wachten tot de Mexicaanse onderwereld Denzel om zou leggen. Het gebeurde pas op het eindquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:25 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik zat de hele film te wachten tot Denzel dat irri kind om zou leggen. Het gebeurde niet![]()
Nou ze zijn niet echt wit als melkquote:Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef cerror het volgende:
Het is gewoon satan met melktandjes!
Kan zijn, maar tot die tijd. *BRRR* wat zat ik me gisteren te ergeren aan het wicht in WotW! Nou is dat natuurlijk ook gedeeltelijk de schuld van de regiseur, die zo'n klein mormel veel te "volwassen" laat spelen.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:48 schreef Herald het volgende:
ach nog 5 jaartjes wachten en dan krijgt ze haar eigen trektopique in B&H
vindt ineens niemand haar meer eng
hij neukt zowel het noordelijke als het zuidelijke gatquote:Op zondag 3 juli 2005 19:47 schreef blue.eyes het volgende:
North of south?
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:53 schreef Herald het volgende:
[..]
hij neukt zowel het noordelijke als het zuidelijke gat
Ik zeg toch niet dat je geen commentaar mag leverenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:04 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
En daarom mogen we geen commentaar leveren. Makes sense!![]()
![]()
Dat impliceer je er anders wel mee. En trouwens, wat wil je er dan mee zeggen?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je geen commentaar mag leveren
Maar als jij je zonodig wilt profileren als een talentloze jankerd met een leesprobleem die kwalitair dusdanig gehandicapt is dat hij anderen kwaliteit kwalijk neemt (of die kwaliteit gewoon niet kan (h)erkennen)... tsja
V.
Moet je Schindlers List / Saving Private Ryan / Band of Brothers / Amistad / Poltergeist eens zien.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:57 schreef RC2 het volgende:
Ze ziet er eng uit, als ze lacht op persfoto's is het net alsof ze een deel van haar wangen mist, een nep glimlach. En in WOTW is ze gewoon een irritant kind, Spielberg is echt van de grote spektakel films waarbij de acteerprestaties en het verhaal minder belangrijk zijn.
Ik ook niet. Ik hoop dat ze het al op haar elfde doet en dan lekker 10 jaar in rehab gaat.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik hoop niet dat ze op haar 15e aan de coke gaat door haar vroege succes.
Draak van een film?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:43 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik zat de hele film te wachten tot de Mexicaanse onderwereld Denzel om zou leggen. Het gebeurde pas op het eind![]()
Terwijl hij al lang in stukken zou moeten zijn gezaagd als je zoiets flikt bij de Zuid-Amerikaanse onderwereld... Wat een DRAAK van een film.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:08 schreef Markster het volgende:
Wat is WOTW
Heb het net gelezen, ken hem alleen niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet weet he?
Echt niet? War oif the worlds.. Heb je daar nog niets over gehoord?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:23 schreef Markster het volgende:
[..]
Heb het net gelezen, ken hem alleen niet.
Ja ik weet niet nu wat WOTW betekent, verder zegt het me nietsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt niet? War oif the worlds.. Heb je daar nog niets over gehoord?
Ik al meer dan genoeg..
OMG, er zijn er 2quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:45 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ow...dan je vind je het vast leuk dat ze een zusje heeft...
[afbeelding]
Kijk je geen nieuws dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:26 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja ik weet niet nu wat WOTW betekent, verder zegt het me niets
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:38 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens, vond ik ook erg goed van de film. Ik vond alleen het einde zo slecht....zonder een goede verklaring vallen die "beesten" ineens dood neer, ok![]()
Het patriotisme viel me dit keer erg mee, wel eens We Were Soldiers of The Last Samurai gezien? Dat is veeeel erger....
Dat had een reden.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:38 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Het einde wasslecht....zonder een goede verklaring vallen die "beesten" ineens dood neer, ok![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat had een reden.Tsja, dat vind ik dus een kutreden. Eerst nergens last van, en dan ineens.....beetje matig. Overigens vond ik het verder een topfilm hoor, alleen dat in een kwartietje alles weer koek en ei wordt vond ik toch niet heel erg sterk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vroeg rijp, vroeg rot. Dat zei mijn oma altijdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:24 schreef Devlinsect het volgende:
Wat vroeg rijp is, is jong bedorven...
Heet je oma Klaasje? Of Jantje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:41 schreef Lexie het volgende:
[..]
vroeg rijp, vroeg rot. Dat zei mijn oma altijd.
Als je dat echt zou willen weten, dan moet je het boek lezen.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:38 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens, vond ik ook erg goed van de film. Ik vond alleen het einde zo slecht....zonder een goede verklaring vallen die "beesten" ineens dood neer, ok![]()
Behalve Drew Barrymore.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:24 schreef Devlinsect het volgende:
Wat vroeg rijp is, is jong bedorven...
En je opa was Spieker Jozef?quote:
Die acteerde wel goed vond ik.. jammer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:25 schreef Apfel het volgende:
Van dat Sixth Sense kind zie je gelukkig ook niks meer![]()
Hij speelde inderdaad goed, maar dat onschuldig kinderkopje steeds met die dikke ogenquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Die acteerde wel goed vond ik.. jammer.
Van haar 9e tot haar 14e ja. Maar ze is er weer op en top uitgekomen. Laten we dat niet hopen van Dakotaquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die was op haar 12e verslaafd aan alcohol en cocaïne...
Misschien word ze wel knapper dan!quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:44 schreef Matness het volgende:
[..]
Van haar 9e tot haar 14e ja. Maar ze is er weer op en top uitgekomen. Laten we dat niet hopen van Dakota
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:58 schreef Matness het volgende:
Ik bedoel dat ik hoop dat ze er na haar verslaving niet zo op en top uitkomt als Drew.
Ik spuug sowieso op artiesten beneden de 14-15 jaar. Altijd die onvolwassen wanna-be's. En dat ze ook nog eens complimenten krijgen voor hun prestaties.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:38 schreef Dr_Crouton het volgende:
En DAAROM háát ik kinderen in dit soort films, ALTIJD ongehoorzaam en toch weglopen, keihard krijsen en zo af en toe een zogenaamd slimme kutopmerking om de volwassen tegenspeler op zijn plaats te zetten. Jammer dat ze niet verdampt werd door zo'n lazerstraal!
KUTKIND! STERF!!!
Come out, where-ever you areeeeeeeeequote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:39 schreef Alcatraz het volgende:
*net Hide & Seek gezien heeft.
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:38 schreef PAA-053 het volgende:
[..]Als je goed hebt geluisterd (of de ondertiteling hebt gelezen), was de oorzaak:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het patriotisme viel me dit keer erg mee, wel eens We Were Soldiers of The Last Samurai gezien? Dat is veeeel erger....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Internets, I needs it..
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:57 schreef VinnieJones het volgende:
Ze is helemaal niet eng.. Vond haar heel lief in 'Man on fire"![]()
Of je schopt even een topic omhoogquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je schopt even een topic omhoog
Moet jij trouwens niet iemand gaan uitschelden dat ie stinkt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je schopt even een topic omhoog
Mail me even je rekeningnummerquote:
Al druk mee bezigquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet iemand gaan uitschelden dat ie stinkt?![]()
![]()
Thnxquote:
quote:
Sorry Bupquote:
Sommige mensen leven in 1930, gun ze die tijd johquote:
Die wast zich hopelijk wel regelmatigquote:
en dan ook achter de oortjesquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die wast zich hopelijk wel regelmatig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |