Omdat ze een kind is mag ik er niet over klagen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:46 schreef dark_humanity774 het volgende:
Een kind de grond in trappen, erg stoer.
Check zelf maar even: http://www.simplydakota.com/audio.phpquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Iew.
Is dat dat meisje dat praat alsof ze er al 40 jaar aan levenservaring op heeft zitten?
Zijn er ergens geen fot's met een fietsenrek? In Man On Fire zat ik niet echt te gruwen van haar hoor.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:06 schreef Matness het volgende:
[..]
Check zelf maar even: http://www.simplydakota.com/audio.php
Ik durf niet
War of the Worldsquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:06 schreef Virus.NL het volgende:
Denzel was geweldig in Man on Fire. Ik snapte alleen niet dat ie per se die Dakota wilde redden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:54 schreef TC03 het volgende:
Zij was echt super in Man On Fire.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:56 schreef Matness het volgende:
[..]
Denzel was geweldig in Man on Fire. Ik snapte alleen niet dat ie per se die Dakota wilde redden.
Ik zat de hele film te wachten tot Denzel dat irri kind om zou leggen. Het gebeurde nietquote:
melding te zienquote:error 404: File not found
Dat zijn toch schattige kindjes en in WOW is ze gewoon goed. Beter dan dat joch die dooie mensen zietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:45 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ow...dan je vind je het vast leuk dat ze een zusje heeft...
[afbeelding]
Dan heb je de hele serie nog niet gezienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:16 schreef Harmen1984 het volgende:
Op RTL 5 heb je zo'n miniserie, volgens mij heet het "Taken" (ook van Spielberg trouwens), waarin zij de voice-over ingesproken heeft. Dat klinkt af en toe gewoon creepy, en dan zie je d'r nog niet eens in beeld.....![]()
Die is idd wel een beetje.. Engquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:57 schreef ChrisJX het volgende:
Ach, 't is vast een aardig meisje, maar die lach van haar vind ik zo bizar...
Ze heeft enge 'ik kan je zo vershredderen als ik dat wil'-tandjes..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:57 schreef ChrisJX het volgende:
Ach, 't is vast een aardig meisje, maar die lach van haar vind ik zo bizar...
Remember the olsen twins, remember Drew Barrymore, die is niemand nog vergeten!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Wie de Neuk is Dakota? En wie noemt zijn/haar kind naar een streek in amerika
Nou ja, over 3 a 4 jaar is iedereen dit kindersterretje vergeten... remember Shirley Temple...
Ja, of de olsen twins.. wie kent die nu nogquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Nou ja, over 3 a 4 jaar is iedereen dit kindersterretje vergeten... remember Shirley Temple...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef MouseOver het volgende:
Ja, of de olsen twins.. wie kent die nu nog
Shirley Temple is niet vergetenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef Shark.Bait het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:06 schreef MouseOver het volgende:
Misschien gaan ze ook wel aftellen tot ze 18 is
Dat klopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
Dan heb je de hele serie nog niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, of de olsen twins.. wie kent die nu nog
Kan mij dan weer verrotten wat dat misbakseltje verdient.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:19 schreef EKS1707 het volgende:
Ik ruik hier jaloezie!
Dat kind heeft al meer verdient dan jullie in je hele leven! Mag jij d'r wel eng vinden kan haar waarschijnlijk verrotten!
Iedereen zou wel een alien kunnen spelenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:29 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Ze had ook zo voor alien kunnen spelen in War of the Worlds.
Als ik iemand eng vind is het echt geen jaloezie hoor. Er zijn zoveel mensen, zelfs kinderen, die meer hebben verdiend dan ik. En die vind ik echt niet altijd eng.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:19 schreef EKS1707 het volgende:
Ik ruik hier jaloezie!
Dat kind heeft al meer verdient dan jullie in je hele leven! Mag jij d'r wel eng vinden kan haar waarschijnlijk verrotten!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ze kan zonder hulpmiddelen inderdaad zo in een andere film spelen.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:37 schreef PDOA het volgende:
Echt zo'n sletje die je eens flink te grazen wilt nemen, omdat ze je zo teased met die strakke kleertjes en die geile glimlach.
ALS je een link geeft he. Geef er dan wel eentje waar iets te beluisteren isquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:06 schreef Matness het volgende:
[..]
Check zelf maar even: http://www.simplydakota.com/audio.php
Ik durf niet
Ze is ííííetsje belangrijker in die serie hoor...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:16 schreef Harmen1984 het volgende:
Op RTL 5 heb je zo'n miniserie, volgens mij heet het "Taken" (ook van Spielberg trouwens), waarin zij de voice-over ingesproken heeft. Dat klinkt af en toe gewoon creepy, en dan zie je d'r nog niet eens in beeld.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind zelf dat Dakota Fanning misschien niet een van de 'knapste' kindersterretjes is, maar ik vind haar ook niet 'eng'. Maar ik vind wel dat ze enorm goed kan acteren. Als ze blij moet zijn zie je haar ogen glinsteren, als ze bang moet zijn lees je de horror in haar gezicht. Dat doet ze m.i. beter dan de gemiddelde nederlandse soap-acteur/actrice.Don't hurry, be crappy!
al die lampen enzo van tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het behoorlijk zielig trouwens dat jullie met zijn alleen op zo'n klein meisje zitten te fitten!
boven de elf rekt vanzelfquote:
DIT is eng. Daarbij vergeleken is Dakota een beeldschone princes!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:27 schreef Fwnk het volgende:
Ze kan wel goed acteren maar ze is _eng_
Maar ze Nu eng, en het intereseert me niet hoe ze er over een paar jaar uit zietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:25 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
DIT is eng. Daarbij vergeleken is Dakota een beeldschone princes!
En ken je het sprookje van het lelijke eendje? Best kans dat ze uitbloeit tot een hele mooie dame... ze heeft alleen tijd nodig...
Ik denk dat het zo'n doorzichtige beugel isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heeft ze net zo'n (verrot) gebit als willem-alexander?? of zie ik dat nou verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |