Ja, of de olsen twins.. wie kent die nu nogquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Wie de Neuk is Dakota? En wie noemt zijn/haar kind naar een streek in amerika
Nou ja, over 3 a 4 jaar is iedereen dit kindersterretje vergeten... remember Shirley Temple...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef MouseOver het volgende:
Ja, of de olsen twins.. wie kent die nu nog
Shirley Temple is niet vergetenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Wie de Neuk is Dakota? En wie noemt zijn/haar kind naar een streek in amerika
Nou ja, over 3 a 4 jaar is iedereen dit kindersterretje vergeten... remember Shirley Temple...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:06 schreef MouseOver het volgende:
Misschien gaan ze ook wel aftellen tot ze 18 is
Dat klopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
Dan heb je de hele serie nog niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, of de olsen twins.. wie kent die nu nog
Kan mij dan weer verrotten wat dat misbakseltje verdient.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:19 schreef EKS1707 het volgende:
Ik ruik hier jaloezie!
Dat kind heeft al meer verdient dan jullie in je hele leven! Mag jij d'r wel eng vinden kan haar waarschijnlijk verrotten!
Iedereen zou wel een alien kunnen spelenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:29 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Ze had ook zo voor alien kunnen spelen in War of the Worlds.
Als ik iemand eng vind is het echt geen jaloezie hoor. Er zijn zoveel mensen, zelfs kinderen, die meer hebben verdiend dan ik. En die vind ik echt niet altijd eng.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:19 schreef EKS1707 het volgende:
Ik ruik hier jaloezie!
Dat kind heeft al meer verdient dan jullie in je hele leven! Mag jij d'r wel eng vinden kan haar waarschijnlijk verrotten!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ze kan zonder hulpmiddelen inderdaad zo in een andere film spelen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |