Als je dat echt zou willen weten, dan moet je het boek lezen.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:38 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens, vond ik ook erg goed van de film. Ik vond alleen het einde zo slecht....zonder een goede verklaring vallen die "beesten" ineens dood neer, ok![]()
Behalve Drew Barrymore.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:24 schreef Devlinsect het volgende:
Wat vroeg rijp is, is jong bedorven...
En je opa was Spieker Jozef?quote:
Die acteerde wel goed vond ik.. jammer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:25 schreef Apfel het volgende:
Van dat Sixth Sense kind zie je gelukkig ook niks meer![]()
Hij speelde inderdaad goed, maar dat onschuldig kinderkopje steeds met die dikke ogenquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Die acteerde wel goed vond ik.. jammer.
Van haar 9e tot haar 14e ja. Maar ze is er weer op en top uitgekomen. Laten we dat niet hopen van Dakotaquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die was op haar 12e verslaafd aan alcohol en cocaïne...
Misschien word ze wel knapper dan!quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:44 schreef Matness het volgende:
[..]
Van haar 9e tot haar 14e ja. Maar ze is er weer op en top uitgekomen. Laten we dat niet hopen van Dakota
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:58 schreef Matness het volgende:
Ik bedoel dat ik hoop dat ze er na haar verslaving niet zo op en top uitkomt als Drew.
Ik spuug sowieso op artiesten beneden de 14-15 jaar. Altijd die onvolwassen wanna-be's. En dat ze ook nog eens complimenten krijgen voor hun prestaties.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:38 schreef Dr_Crouton het volgende:
En DAAROM háát ik kinderen in dit soort films, ALTIJD ongehoorzaam en toch weglopen, keihard krijsen en zo af en toe een zogenaamd slimme kutopmerking om de volwassen tegenspeler op zijn plaats te zetten. Jammer dat ze niet verdampt werd door zo'n lazerstraal!
KUTKIND! STERF!!!
Come out, where-ever you areeeeeeeeequote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:39 schreef Alcatraz het volgende:
*net Hide & Seek gezien heeft.
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:38 schreef PAA-053 het volgende:
[..]Als je goed hebt geluisterd (of de ondertiteling hebt gelezen), was de oorzaak:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het patriotisme viel me dit keer erg mee, wel eens We Were Soldiers of The Last Samurai gezien? Dat is veeeel erger....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Internets, I needs it..
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:57 schreef VinnieJones het volgende:
Ze is helemaal niet eng.. Vond haar heel lief in 'Man on fire"![]()
Of je schopt even een topic omhoogquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je schopt even een topic omhoog
Moet jij trouwens niet iemand gaan uitschelden dat ie stinkt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je schopt even een topic omhoog
Mail me even je rekeningnummerquote:
Al druk mee bezigquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet iemand gaan uitschelden dat ie stinkt?![]()
![]()
Thnxquote:
quote:
Sorry Bupquote:
Sommige mensen leven in 1930, gun ze die tijd johquote:
Die wast zich hopelijk wel regelmatigquote:
en dan ook achter de oortjesquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die wast zich hopelijk wel regelmatig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |