abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:09:30 #161
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_28353040
Ach en weetje, als de rest van het elftal er gewoon zou hebben gestaan het afgelopen jaar (maarja, dan waren we ook tweede geweest) dan zou ik nog vrede kunnen hebben met het vertrek van de topschutters, die nu waarschijnlijk meer voor Feyenoord zullen opleveren dan ooit. Maar aangezien de rest bij het minstje greintje van tegenstand als een kaartenhuis in elkaar dondert en meer gaten vertoont dan een zwitsers kaasje, hebben we gewoon de doelpunten nodig om enigzins in de race te blijven voor de play-offs. Je mag van Koeman geen wonderen verwachten, al neem ik aan dat het wel ietsje beter zal gaan dan vorig seizoen, maar zonder een supervoorhoede hebben we gewoon een middenmoter elftal, dat moet gaan knokken voor iedere wedstrijd (niet dat daar iets mis mee is). En dat houden ze nooit een seizoen lang vol.
Maar, als ze eind dit jaar met de hakken over de sloot de play-offs halen om die vervolgens te winnen, zal ik toch wel een glimlach laten zien hoor.
pi_28353076
Goed zo, gewoon aan zijn contract houden

Heb ik me voor niks zo druk gemaakt
pi_28353119
weer te laat
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:15:14 #164
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_28353134
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:03 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Staat exclusief op Feyenoord.nl
Mooi
pi_28353177
Maar moeten we nu opeens Wotte geloven?
Kalou wil gewoon weg. Dan kan je wel loten vertellen dat je zijn contract wil verlengen en hij niet verkoopbaar is, maar dat is dan natuurlijk ook onzin. Niet verkoopbaar aan PSV is wat anders...
pi_28353239
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:17 schreef JeroenV het volgende:
Dit is een persbericht op de officiele site. Ze zouden wel heel erg stom zijn als ze hem later alsnog verkopen.

Tuurlijk, als PSV met 15 miljoen over tafel komt, dan verkopen ze hem wel.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:20:32 #167
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28353249
quote:
Hij zou anders wel ERG dom bezig zijn.

Mocht hij alsnog weg gaan voor het begin van de eerste competitiewedstrijd, dan zijn de rapen gaar.
A.M.A.B
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:22:24 #168
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_28353302
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:20 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hij zou anders wel ERG dom bezig zijn.

Mocht hij alsnog weg gaan voor het begin van de eerste competitiewedstrijd, dan zijn de rapen gaar.
Tenzij er een buitenlandse culb met een heel grote zak met geld (lees > 12 milj.) aan komt zetten, wat ik ook niet zo heel erg zou vinden. Als ie maar niet naar eindhoven gaat...
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:24:18 #169
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28353345
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:22 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Tenzij er een buitenlandse culb met een heel grote zak met geld (lees > 12 milj.) aan komt zetten, wat ik ook niet zo heel erg zou vinden. Als ie maar niet naar eindhoven gaat...
Precies...dat maakt weinig uit.
Mocht hij alsnog naar psv gaan dan kan wotte maar beter van identiteit veranderen, dat bedoelde ik.
A.M.A.B
pi_28353351
Het lijkt mij bijna zeker dat er wel onderhandelingen geweest zijn. Anders staat alles niet zo breed in de pers. Is het dan een gekke gedachte om te denken dat er een goed bod is gekomen voor Kuijt, en ze daarom Kalou niet hoeven te verkopen?
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:28:21 #171
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_28353456
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:24 schreef JeroenV het volgende:
Het lijkt mij bijna zeker dat er wel onderhandelingen geweest zijn. Anders staat alles niet zo breed in de pers. Is het dan een gekke gedachte om te denken dat er een goed bod is gekomen voor Kuijt, en ze daarom Kalou niet hoeven te verkopen?
Daar dacht ik ook al aan, dus Kuijt zal wel naar Liverpool vertrekken, wat ik hem best gun trouwens.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:31:06 #172
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_28353496
quote:
Kalou wil gewoon weg. Dan kan je wel loten vertellen dat je zijn contract wil verlengen en hij niet verkoopbaar is, maar dat is dan natuurlijk ook onzin. Niet verkoopbaar aan PSV is wat anders...
Tja ik vind het erg naief en dom dat Wotte denkt dat kalou zijn contract zal verlengen. Dat gaat echt niet meer gebeuren en het is een behoorlijke kapitaalvernietiging als hij straks transfervrij vertrekt of over een jaar voor een prikkie. Pak dus nu gewoon het geld en investeer het in 2 goede spelers.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:38:13 #173
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28353624
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:31 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Tja ik vind het erg naief en dom dat Wotte denkt dat kalou zijn contract zal verlengen. Dat gaat echt niet meer gebeuren en het is een behoorlijke kapitaalvernietiging als hij straks transfervrij vertrekt of over een jaar voor een prikkie. Pak dus nu gewoon het geld en investeer het in 2 goede spelers.
Ja, laten we onze op één-na-beste speler verkopen aan de concurrent

Dat nooit. Leg gewoon een sterk verbeterd contract neer met een salaris wat iemand van zijn leeftijd haast nooit zou verdienen, en hij is ook weer blij.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_28353647
Als Kalou weggaat, dan wordt Koeman ook weer wat ongeloofwaardiger. Die heeft gezegd dat Kalou en Kuyt niet weg mogen.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:40:11 #175
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28353657
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
Franky, ik zou me ook bedrogen voelen door Kalou hoor maar hij doet natuurlijk niks wat niet mag en NSB-er vond ik wel een beetje een domme opmerking hiero
Ik heb ook nergens over NSB-er gesproken!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_28353676
Maar zoals het er nu naar uitziet blijft ie dus
pi_28353755
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 09:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Godverdomme, hoe DOM kan je zijn als club..
Volgens mij heeft f'noord echt geen enkele ambitie om kampioen te worden.. Anders doe je dit niet...
Dom, dommer, domst.
Wat een achterlijk beleid zeg.. .
Beter kan

Feyenoord heeft geen enkele ambities. Het wordt ook tijd dat heel die kliek oprot, en de boel wordt overgenomen door een groep jonge ambitieuze 30-ers die alles op alles willen zetten om Feyenoord op z'n minst weer op hetzelfde niveau als PSV en Ajax te krijgen.

PSV wil constant gaan presteren in de top van Europa, wij proberen nog geen geen eens om te presteren in de top van Nederland
pi_28353769
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:05 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Daar verbazen meer mensen zich over.
Ik zat ooit ook op school .
slettebak [@] gmail.com
pi_28353795
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:31 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Wie weet was het wel gewoon onderdeel van het spelletje...
Als ie naar het buitenland wil, zou ik mee kunnen leven, maar een vertrek binnen NL moet gewoon onbespreekbaar zijn.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:04:57 #180
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28354307
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:50 schreef fransie102 het volgende:

[..]
Feyenoord heeft geen enkele ambities.
Feijenoord heeft genoeg ambities. Ze (Jansen, Koeman, Wotte en wat anderen) zijn in tegenstelling tot velen realistisch in hun denken en weten wat nu, op dit moment, de mogelijkheden van Feijenoord zijn. De GKL zit ook dwars, ben ik van overtuigd

Geloof best dat ze er veel aan willen doen om Feijenoord weer terug te brengen op niveau. Vraag is alleen of ze dat lukt.
A.M.A.B
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:05:17 #181
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_28354318
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:38 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, laten we onze op één-na-beste speler verkopen aan de concurrent

Dat nooit. Leg gewoon een sterk verbeterd contract neer met een salaris wat iemand van zijn leeftijd haast nooit zou verdienen, en hij is ook weer blij.
Ja en jij denkt dat het zo makkelijk is. Nou in de grote mensen wereld werken die sprookjes van jou niet hoor
Feyenoord is al ruim een half jaar aan het onderhandelen, denk je dat ze hem een flutcontract hebben aangeboden? Die jongen wil gewoon graag weg, en hij wil niet meer bij Feyenoord tekenen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:08:10 #182
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28354413
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:51 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ik zat ooit ook op school .
Joh, zou je niet denken...
A.M.A.B
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 juni 2005 @ 13:10:56 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28354489
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:03 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Staat exclusief op Feyenoord.nl
ach is dat net zoiets als dat van den Herik zei dat Gullit er ook volgend seizoen zou zijn?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28354763
Prachtig die qlimax van al die gloeilampjes op hun forum

Zomaar wat berichten:
quote:
Zal zeker morgen of zaterdagochtend rondkomen, deze transfer valt niet meer tegen te houden. Dat pikken de feyenoord fans niet. Die zullen hem uitkotsen HAHAHAHA

WELKOM KALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oh ja... WELKOM SIMONS :-) !!!!!

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha jippie ajeeeee
quote:
dat wordt dit jaar 2 shirts kopen een van kalou en een van simons
quote:
Hahaha lekker voor ze, wij hebben onze topspits !!! Hahahha
Dan post iemand het nieuws bericht van de Feyenoord site
quote:
En daar eindigt de soap
quote:
En ik dacht echt dat we er dichtbij waren...
Zelfs een betrouwbare bron als VI ging er in mee!
quote:
wat een trieste beleid heeft feyenoord zeg, haha, echt walgelijk
quote:
Dat wordt dan gewoon een arbitragezaak.
quote:
Laten we eerlijk zijn, het begint nu wel echt een beetje genant te worden dat kokketeren met de sterspelers van de concurrent. Het gaat nu al twee seizoenen zo dat alles wat bij Ajax en Feyenoord met een beetje talent rondloopt, in verband gebracht wordt met PSV. En er is er nog geen een transfer van doorgegaan!
En ondertussen blijft men in Eindhoven heilig geloven dat de spreekwoordelijke gemoedelijkheid van Herdgang en de welhaast goddelijke kwaliteiten van heilige Guus voor elke speler voldoende zijn om naar PSV te komen.

Maar goed, misschien dan toch Pienaar?
pi_28354886
Die laatste quote klopt .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:22:56 #186
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_28354922
Staat VI mooi voor lul zeg .
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:26:10 #187
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_28355029
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:18 schreef Moreno het volgende:
Prachtig die qlimax van al die gloeilampjes op hun forum

Zomaar wat berichten:
[..]

[..]

[..]

Dan post iemand het nieuws bericht van de Feyenoord site
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ach ja, de gloeilampen branden iig langer die die peren van 40 W(otte)
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:27:50 #188
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28355069
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ach is dat net zoiets als dat van den Herik zei dat Gullit er ook volgend seizoen zou zijn?
Dit is toch van andere strekking vind ik. Niemand wil Kalou zien vertrekken naar psv. Mocht dat binnen nu en een paar weken alsnog gebeuren dan zal ze dat niet in dank worden afgenomen.

Maar een beetje gelijk heb je wel.
A.M.A.B
pi_28355077
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:26 schreef The_M het volgende:

[..]

Ach ja, de gloeilampen branden iig langer die die peren van 40 W(otte)

is dit bedoeld als een belediging
pi_28355175
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:27 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dit is toch van andere strekking vind ik. Niemand wil Kalou zien vertrekken naar psv. Mocht dat binnen nu en een paar weken alsnog gebeuren dan zal ze dat niet in dank worden afgenomen.

Als het bestuur met dit statement komt, en hij zou alsnog vertrekken.
Dan, ach laat ook maar. Dat mag je niet laten gebeuren .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:31:00 #191
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28355177
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:27 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ach ik denk als PSV echt bereid is een goede prijs te betalen voor Kalou dat feyenoord eigenlijk niet kan weigeren hem te laten vertrekken aangezien hij echt niet schijnt bij te willen tekenen.

Al denk ik niet meer dat Kalou nog naar PSV komt al vind ik het wel vreemd dat er in vrijwel alle (ook betrouwbare) media is verschenen dat PSV en feyenoord ook daadwerkelijk in onderhandeling zijn/waren.

En ook het feit dat zijn zaakwaarnemer dat in het AD aangeeft en dat het voor Kalou beter is als het voor Zaterdag zou zijn.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:33:39 #192
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_28355246
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:28 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

[afbeelding]
is dit bedoeld als een belediging
Neu, eerder een tip aan Jorien: gooi die Wotte eruit en zet er iemand met persoonlijkheid neer, waar spelers van andere clubs tegen op kijken.....Met Wotte haal je geen spelers naar feyenoord, maar met bijvoorbeeld een Neeskens ofzo wel.......
  Moderator donderdag 30 juni 2005 @ 13:35:07 #193
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28355299
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef TC03 het volgende:
Staat VI mooi voor lul zeg .
Die krabbelen nu ook terug: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70450/sc=1ceb01
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:36:13 #194
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_28355340
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:39 schreef fransie102 het volgende:
Als Kalou weggaat, dan wordt Koeman ook weer wat ongeloofwaardiger. Die heeft gezegd dat Kalou en Kuyt niet weg mogen.
Ik geloof niet dat Koeman er veel aan kan doen als PSV én een zak geld op tafel legt, én Kalou er graag heen wil én Feyenoord meewerkt aan de transfer.
2000 light years from home
pi_28355342
Weet iemand al waar je die nieuwe shirts kunt kopen?
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:36:33 #196
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28355359
quote:
Handvest Feyenoord Clubcultuur intern verspreid
[ Feyenoord Supportersvereniging ]

De directie van Feyenoord heeft alle werknemers van de club in het bezit gesteld van het zogenaamde 'Handvest voor de Feyenoord Clubcultuur'. Dit handvest werd in maart 2004 opgesteld door de Feyenoord Supportersvereniging in overleg met de leden van de Klankbordgroep.

Bij de tot standkoming van het handvest werd destijds tevens afgesproken dat wanneer Feyenoord hier om praktische redenen van wil af wijken hierover eerst met supporters overlegd zal worden.

Ook de spelers en technische staf zullen een exemplaar van het handvest ontvangen. Bovendien werkt de Feyenoord Supportersvereniging momenteel aan een informatieboekje waarin dieper op de achtergronden van de club en de aanhang zal worden ingegaan. Dit boekje zal in verschillende talen gaan verschijnen en eveneens aan spelers en andere belanghebbenden worden uitgedeeld. De Feyenoord Supportersvereniging acht het belangrijk dat iedereen die in dienst is van de club weet waar Feyenoord voor staat. De clubleiding onderschrijft dit belang en verleent alle medewerking.

Handvest voor de Feyenoord Clubcultuur

Feyenoord is meer dan een voetbalclub. Voor veel supporters is Feyenoord een levenswijze. Zij zijn trots op de club, de geschiedenis van de club en de cultuur van de club. Feyenoord speelt een zeer belangrijke rol in het sociale leven van tienduizenden, zoniet honderdduizenden mensen. De club dient zich hiervan goed bewust te zijn, en mag hieraan op geen enkele wijze afbreuk doen.

Echter, het voetbal in het algemeen en dus ook Feyenoord wordt steeds meer omgeven door mensen en instellingen die de club vanuit een ander perspectief benaderen. Hierdoor wordt soms bewust of onbewust afbreuk gedaan aan de historie, geschiedenis en cultuur van de club. Teneinde de beleidsbepalers van Feyenoord een leidraad te geven hoe hiermee moet worden omgegaan heeft Legioen, de officiële Feyenoord Supportersvereniging, getracht een aantal zaken op schrift te stellen. Hieruit voortvloeiend moet een handvest voor de clubcultuur ontstaan. Dit handvest moet er enerzijds voor zorgen dat tradities en identiteit van Feyenoord niet verloren gaan, anderzijds mag het de verdere ontwikkeling van de betaald voetbalorganisatie Feyenoord niet in de weg staan.

1. Geschiedenis

a. Op geen enkele wijze mag getoornd worden aan het traditionele thuistenue van Feyenoord. Het thuistenue bestaat uit een rood/wit shirt, een zwarte broek en zwarte kousen, eventueel met rood/witte bies. Aan de vaste kleuren van het thuistenue mogen geen andere kleurcombinaties worden toegevoegd en ook de vormgeving mag niet worden gewijzigd. Tevens dienen de pms-kleuren/kleurnummers die in het thuistenue worden gebruikt te worden vastgelegd. Ook hiervan mag niet worden afgeweken. Op het shirt bevindt zich het officiële Feyenoord logo op de linkerzijde van de borst (hart).

b. Feyenoord zal in thuiswedstrijden altijd aantreden in het thuistenue, tenzij hier omwille van reglementen van moet worden afgeweken.

c. In de kleurencombinatie van het uittenue dient middels een keuze van de kleurencombinatie wit en groen altijd de verbondenheid met de stad Rotterdam tot uiting te worden gebracht.

d. Het Feyenoord-logo is rond, heeft een zwarte rand en een rood/witte binnenzijde. Alle letters hebben de gouden kleur. Voor officieel gebruik mag hier niet van worden afgeweken.

e. Feyenoord is onlosmakelijk verbonden met de stad Rotterdam, het zuidelijke deel van de Maasoever, en met de wijk Feijenoord. Feyenoord mag derhalve nooit uit Rotterdam verdwijnen, ook niet naar bijvoorbeeld een zuidelijke randgemeente.

f. Medewerkers van Feyenoord - zowel mensen in een dienstverband (inclusief spelers) als vrijwilligers – moeten op de hoogte zijn met de historie van de club, of hier zo nodig van in kennis worden gesteld. Dit geldt ook voor spelers. Feyenoord zal hiervoor in overleg met Legioen eventueel in meerdere talen een informatiebulletin samenstellen. Dit bulletin zal bij indiensttreding aan nieuwe medewerkers worden overhandigd.

g. Oud-spelers en medewerkers van Feyenoord moeten ook na uitdiensttreding zoveel mogelijk bij de club betrokken blijven. Te denken valt aan het vernoemen van tribunes naar oud-spelers, het uitnodigen voor bijeenkomsten en open dagen, het organiseren van reünies, bijdragen aan het Home of History, enz.

h. Wanneer een oud-speler of medewerker overlijdt dan wordt hier door Feyenoord op gepaste wijze aandacht aan besteed. Dit kan door bijvoorbeeld het houden van een minuut stilte, een condoleance register, het bezoeken van plechtigheden, enz.

i. De naam van het stadion is geen sponsornaam, maar een naam die past bij de geschiedenis en cultuur van de club. Mocht Feyenoord De Kuip ooit verlaten dan dient een nieuw stadion bij voorkeur dezelfde naam te krijgen.

j. De naam Feyenoord mag niet misbruikt worden. De naam Feyenoord moet beschermd worden, en er mogen ook geen afgeleide vormen worden gekozen als bijvoorbeeld Feyenoord 2003, Feyenoord Coca Cola, enz.

2. Traditie

a. Supporters van Feyenoord hebben zich meerdere malen uitgesproken voor een voorkeur van een aanvangstijdstip van de wedstrijden van 14.30 uur op zondagmiddag. Feyenoord dient deze voorkeur zoveel mogelijk te respecteren. Wanneer wordt afgeweken van deze speeldag/aanvangstijd dient de club de argumenten hiervoor duidelijk kenbaar te maken.

b. Feyenoord heeft een grote en fanatieke aanhang. De club moet de supporters voldoende ruimte bieden het fanatisme te laten gelden tijdens de wedstrijden.

c. Het supporterslegioen van Feyenoord wordt gekenmerkt door hoge mate van onderlinge samenhang en solidariteit. Deze onderlinge samenhang dient waar mogelijk bevorderd te worden, doch in elk geval niet gefrustreerd te worden door segmentatie van supportersgroepen.

d. Feyenoord onthoudt zich van zaken die niet ‘des Feyenoord’s’ zijn. Dus geen mascotte op het veld, balletje hooghouden door kinderen, Miss Feyenoord verkiezingen, cameraspelletjes, presentator op het veld, enz.

e. Feyenoord staat bekend als de club van het volk en moet dus ook voor het volk toegankelijk blijven. Toegangsprijzen moeten voor een ieder betaalbaar zijn en worden vastgesteld op basis van logische criteria.

f. Feyenoord-supporters herkennen zich in een bepaalde spelstijl, die zich kenmerkt door onverzettelijkheid, strijdlust, optimale inzet, passie, durf, werklust, enz. Bij het aantrekken van spelers en trainers dient hiermee rekening gehouden te worden.

g. De Feyenoord-supporter moet zich kunnen identificeren met de spelersselectie. Bij het samenstellen van de spelersgroep dient de volgende selectievolgorde in acht te worden genomen:

- Kwaliteit van de speler
- Speler afkomstig uit eigen jeugd
- Speler afkomstig uit Rotterdam
- Speler afkomstig uit Nederland

3. Cultuur

a. Feyenoord is een volksclub. Hoewel de club een landelijke aanhang heeft kenmerkt de club zich door een Rotterdamse mentaliteit. Deze mentaliteit staat voor eerlijk, stoer, recht voor zijn raap. Deze mentaliteit dient Feyenoord in al haar geledingen uit te stralen en uit te dragen.

b. Met name door de grote aanhang is Feyenoord verworden tot de club met de uitstraling die het nu heeft. Het supporterslegioen dient een stem te hebben/te krijgen op beslissingsniveau, dan wel serieus over allerlei clubaangelegenheden te kunnen meepraten.

c. Feyenoord dient zich volledig te richten op de ontwikkeling van het voetbal, en zich derhalve te onthouden van activiteiten die hiermee niet rechtstreeks in verband staan, of hieraan zelfs afbreuk doen. Feyenoord zal haar naam nooit aan andere takken van sport verbinden die een (elitaire) uitstraling hebben en derhalve niet passen bij de club. Een uitzondering vormen takken van sport of activiteiten die reeds in het verleden en dus op historische gronden uit naam van Feyenoord zijn beoefend.
Goede zaak.
A.M.A.B
pi_28355360
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:04 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Feijenoord heeft genoeg ambities.
Merk ik niets van. Als je kampioen wilt worden, zul je toch echt niet moeten zeuren over een paar miljoen. Ajax koopt zonder problemen Rosenberg voor 4(?) miljoen, en Lindenberg was ook niet gratis. PSV koopt zonder moeite Simons voor 5 miljoen, en had zo 5 miljoen (+Lucius) voor Kalou over. Wij doen al moeilijk over 3 miljoen. Waar blijven de echte versterkingen????
quote:
Ze (Jansen, Koeman, Wotte en wat anderen) zijn in tegenstelling tot velen realistisch in hun denken en weten wat nu, op dit moment, de mogelijkheden van Feijenoord zijn.
Als je realistisch nadenkt, kun je nog wel ambitieus zijn. Je moet niet met de houding "we moeten roeien met de riemen die we hebben" aan een seizoen beginnen, maar je moet juist zorgen dat je vriend en vijand verrast met een 2e plek (en na de play-offs CL-voetbal).
quote:
De GKL zit ook dwars, ben ik van overtuigd
Dat weet ik wel zeker.
quote:
Geloof best dat ze er veel aan willen doen om Feijenoord weer terug te brengen op niveau. Vraag is alleen of ze dat lukt.
Dan moeten ze toch anders gaan handelen.
pi_28355390
Zelfs als Kalou níet naar PSV komt, heeft Hiddink toch goed werk gedaan. Ik voorzie een breuk tussen Kalou en Feyenoord.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28355391
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:36 schreef Moreno het volgende:
Weet iemand al waar je die nieuwe shirts kunt kopen?
Ik heb hem vandaag ontvangen. Op feyenoord.nl kun je hem bestellen, en binnen enkele dagen zal ie ook wel bij Intersport e.d. liggen.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:39:11 #200
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_28355444
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:36 schreef fransie102 het volgende:

Merk ik niets van. Als je kampioen wilt worden, zul je toch echt niet moeten zeuren over een paar miljoen. Ajax koopt zonder problemen Rosenberg voor 4(?) miljoen, en Lindenberg was ook niet gratis. PSV koopt zonder moeite Simons voor 5 miljoen, en had zo 5 miljoen (+Lucius) voor Kalou over. Wij doen al moeilijk over 3 miljoen. Waar blijven de echte versterkingen????
Het geld is er gewoon niet. Ik heb ook de ambities een mooie vrijstaande villa met zwembad in Malaga te kopen, maar dat doe ik niet omdat ik het geld niet heb.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')