quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hierbij wil ik ook graag mijn 100% voltooide radar animatie aan jullie tonen
Zeker gaaf em em dan nog eens helemaal te bekijken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:41 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Gaaf om te zien!!
Hier in Amerongen bewolkt... (wat bedoel je met tvp...)
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:44 schreef Eix het volgende:
Ik heb gister hier in Sittard mazzel gehad, vertrok net voor het weer met de fiets en de bui was weer overgtrokken toen ik klaar met eten was. Het restaurant waar ik zat had wel een lekkend dak, maar het stormde dan ook echt vreselijk buiten.![]()
En daar woon ik nou net ongeveerquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:00 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb even mijn rust moeten nemen in de berm en ben vervolgens (met het overige verkeer mee) met ± 50km/u (op de snelweg!!) tot aan Waalwijk-Oost verder gereden. Het gebied met die hevige regenval was daar eigenlijk wel voorbij en ik heb mijn weg dan ook normaal kunnen vervolgen. Maar- DIT WAS NIET GRAPPIG!! (Wel hééél erg extreem, zoals dat noodweer ineens op kan komen zetten, ik dacht ook meteen aan dit topic)
Hier in Maastricht helemaal niets van regen gezienquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:28 schreef DemonRage het volgende:
Eindelijk een plukje buien dat recht op Eindhoven af komt drijven met een zuid-westelijke stroming... nou hopen dat er snel wat onweer in komt:
[afbeelding]
En het was zelfs paars op de radar... zal wel een vorm zijn van intense virgaquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in Maastricht helemaal niets van regen gezien.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:02 schreef JoeKurr het volgende:
In Gilze regent het nu, en ik hoorde net een heuse onweersklap!
Best wel. Stortregen nuquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Marky-Boom het volgende:
edit: in het zuidwesten activeert dat regengebied ook weer flink.
Hier ook eerste gerommelquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:50 schreef DemonRage het volgende:
Beetje gerommel is idd te horen... blijft lekker winderig nu.
Vooralsnog alleen regen:quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:06 schreef AMD64 het volgende:
Komen donkere wolken aan in Rotterdam? Onweer/regen?
Verdommequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:08 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen regen:
[afbeelding]
Dan wacht ik ook nog op een onweersbuitje.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Veel onweer+regen in Dordrecht!
welke regio dan? gemert?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef nicket84 het volgende:
Status in deurne (20min terug) Nu is het dik aan het omweren en veeeel regen!
[afbeelding]
GEmert daar woon ik.. is 20min van deurne af.. Maar zeg maar in de buurt van HELMOND (noord brabant) of misschien nog duidelijke 45min van Eindhoven afquote:
oh bij time-out daarquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef nicket84 het volgende:
[..]
GEmert daar woon ik.. is 20min van deurne af.. Maar zeg maar in de buurt van HELMOND (noord brabant) of misschien nog duidelijke 45min van Eindhoven af
Aangekomen in Rotterdamquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:58 schreef Impry het volgende:
10 minuten geleden kwam dit aan vanuit het westen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het waait nu wel wat en spikkelt ook een beetje...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Zal wel een andere zijnOf hij is direct omgedraaid
Kon je er niet meer uit bij je werk? Oei, da's schrikken na een lange werkdag!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef Boschjesman het volgende:
En hier in Voerendaal (Zuid-Limburg) dondert het alweer de derde avond achter elkaar.
Eergister was de bliksem ingeslagen op m'n werk waardoor de poort van de (personeels-)parkeerplaats niet meer open ging.
Tja, is wel een idee als baas. Sorry de bliksem is ingeslagen jullie kunnen er niet uit.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:08 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Kon je er niet meer uit bij je werk? Oei, da's schrikken na een lange werkdag!
On topic: Almere wordt donkerder en donkerder en ja, hoor, de eerste druppeltjes vallen...
Afgelopen nacht 15 mm gehad.
Ja. Ik werk in Rotterdam. Als het goed isquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:11 schreef Impry het volgende:
Het regent hier nu echt heeel hard! Lange tijd dat het zo hard hier geregend heeft!
@AMD, weet je zeker dat je in Rotterdam woont en niet naast mij?
Ik kan bevestigen dat het plenst hiero in Rotterdam, me fucking raam stond openquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja. Ik werk in Rotterdam. Als het goed is
Je moet maar in Eindhoven wonen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:14 schreef dutch-mamma het volgende:
Telefoon uit Eindhoven: vanwege blikseminslag rijden de treinen niet meer...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het plenst hiero in Rotterdam, me fucking raam stond open
Degene die belde, werkt in Eindhoven en was op weg naar Almerequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |