Aangekomen in Rotterdamquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:58 schreef Impry het volgende:
10 minuten geleden kwam dit aan vanuit het westen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het waait nu wel wat en spikkelt ook een beetje...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Zal wel een andere zijnOf hij is direct omgedraaid
Kon je er niet meer uit bij je werk? Oei, da's schrikken na een lange werkdag!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef Boschjesman het volgende:
En hier in Voerendaal (Zuid-Limburg) dondert het alweer de derde avond achter elkaar.
Eergister was de bliksem ingeslagen op m'n werk waardoor de poort van de (personeels-)parkeerplaats niet meer open ging.
Tja, is wel een idee als baas. Sorry de bliksem is ingeslagen jullie kunnen er niet uit.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:08 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Kon je er niet meer uit bij je werk? Oei, da's schrikken na een lange werkdag!
On topic: Almere wordt donkerder en donkerder en ja, hoor, de eerste druppeltjes vallen...
Afgelopen nacht 15 mm gehad.
Ja. Ik werk in Rotterdam. Als het goed isquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:11 schreef Impry het volgende:
Het regent hier nu echt heeel hard! Lange tijd dat het zo hard hier geregend heeft!
@AMD, weet je zeker dat je in Rotterdam woont en niet naast mij?
Ik kan bevestigen dat het plenst hiero in Rotterdam, me fucking raam stond openquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja. Ik werk in Rotterdam. Als het goed is
Je moet maar in Eindhoven wonen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:14 schreef dutch-mamma het volgende:
Telefoon uit Eindhoven: vanwege blikseminslag rijden de treinen niet meer...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het plenst hiero in Rotterdam, me fucking raam stond open
Degene die belde, werkt in Eindhoven en was op weg naar Almerequote:
ach, het is iig niet koud, alleen maar nat. En de RET rijdt gewoon vandaagquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]![]()
En ik moet zo in mij T-shirt richting huis
Mama help
Het is toch "op Urk"? Maar een linkje lijkt me wel leuk!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:16 schreef Versuvio het volgende:
heb net een webcam geplaatst vanuit mijn zolder raam, ik woon in urk enzoMaar het weer is goed te volgen
Iemand interesse in een linkje?
Ergens wist ik dat die opmerking gemaakt ging worden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het is toch "op Urk"? Maar een linkje lijkt me wel leuk!
Voor mij is het in Urk aangezien ik geen urker ben en nooit wil zijn ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het is toch "op Urk"? Maar een linkje lijkt me wel leuk!
Een schot voor open doel laat ik niet liggenquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:19 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ergens wist ik dat die opmerking gemaakt ging worden.
![]()
Hier in dronten wordt het 'ietsjes' donkerder in het zuidwesten..
Bedank!. En jij woont IN Urkquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:22 schreef Versuvio het volgende:
[..]
Voor mij is het in Urk aangezien ik geen urker ben en nooit wil zijn ook![]()
Linkje: http://www.versuvio.nl/webcam/
Elke 30 sec upload hij een update
Staat-ie op het oosten gericht?!? Wát een lucht!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:22 schreef Versuvio het volgende:
[..]
Voor mij is het in Urk aangezien ik geen urker ben en nooit wil zijn ook![]()
Linkje: http://www.versuvio.nl/webcam/
Elke 30 sec upload hij een update
Uit harderwijk zal ik het niet krijgen maar wat nu bij Utrecht ligt, dat ligt op echte ramkoersquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Een schot voor open doel laat ik niet liggen![]()
Er komt net iets op bij Harderwijk (volgens de radar). Met wat geluk lig je op ramkoers!
Eerlijk delen, hequote:Op donderdag 30 juni 2005 17:26 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Uit harderwijk zal ik het niet krijgen maar wat nu bij Utrecht ligt, dat ligt op echte ramkoers
Mooie kaartquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:09 schreef JoeKurr het volgende:
Ziehier de vernieuwde bliksemkaart:
[afbeelding]
Informatie afkomstig van wetteronline (neerslag en kaartje) en BLIDS on WEB (ontladingen)
Nee hij staat op het westen gericht, dus vanaf het ijsselmeer zeg maarquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:24 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Staat-ie op het oosten gericht?!? Wát een lucht!
Kan wel kloppen, die zooi hier kwam van die kant af....quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:26 schreef JoeKurr het volgende:
Hoor net dat er een straat blank staat in Gilze.
Check je mailboxquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:27 schreef Weerman het volgende:
JoeKurr: Wil je hem dan nu sturen? (A) Hjalmar@webruimtehosting.nl
Mooi gedaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:09 schreef JoeKurr het volgende:
Ziehier de vernieuwde bliksemkaart:
[afbeelding]
Informatie afkomstig van wetteronline (neerslag en kaartje) en BLIDS on WEB (ontladingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |