ach, het is iig niet koud, alleen maar nat. En de RET rijdt gewoon vandaagquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]![]()
En ik moet zo in mij T-shirt richting huis
Mama help
Het is toch "op Urk"? Maar een linkje lijkt me wel leuk!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:16 schreef Versuvio het volgende:
heb net een webcam geplaatst vanuit mijn zolder raam, ik woon in urk enzoMaar het weer is goed te volgen
Iemand interesse in een linkje?
Ergens wist ik dat die opmerking gemaakt ging worden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het is toch "op Urk"? Maar een linkje lijkt me wel leuk!
Voor mij is het in Urk aangezien ik geen urker ben en nooit wil zijn ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het is toch "op Urk"? Maar een linkje lijkt me wel leuk!
Een schot voor open doel laat ik niet liggenquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:19 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ergens wist ik dat die opmerking gemaakt ging worden.
![]()
Hier in dronten wordt het 'ietsjes' donkerder in het zuidwesten..
Bedank!. En jij woont IN Urkquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:22 schreef Versuvio het volgende:
[..]
Voor mij is het in Urk aangezien ik geen urker ben en nooit wil zijn ook![]()
Linkje: http://www.versuvio.nl/webcam/
Elke 30 sec upload hij een update
Staat-ie op het oosten gericht?!? Wát een lucht!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:22 schreef Versuvio het volgende:
[..]
Voor mij is het in Urk aangezien ik geen urker ben en nooit wil zijn ook![]()
Linkje: http://www.versuvio.nl/webcam/
Elke 30 sec upload hij een update
Uit harderwijk zal ik het niet krijgen maar wat nu bij Utrecht ligt, dat ligt op echte ramkoersquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Een schot voor open doel laat ik niet liggen![]()
Er komt net iets op bij Harderwijk (volgens de radar). Met wat geluk lig je op ramkoers!
Eerlijk delen, hequote:Op donderdag 30 juni 2005 17:26 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Uit harderwijk zal ik het niet krijgen maar wat nu bij Utrecht ligt, dat ligt op echte ramkoers
Mooie kaartquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:09 schreef JoeKurr het volgende:
Ziehier de vernieuwde bliksemkaart:
[afbeelding]
Informatie afkomstig van wetteronline (neerslag en kaartje) en BLIDS on WEB (ontladingen)
Nee hij staat op het westen gericht, dus vanaf het ijsselmeer zeg maarquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:24 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Staat-ie op het oosten gericht?!? Wát een lucht!
Kan wel kloppen, die zooi hier kwam van die kant af....quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:26 schreef JoeKurr het volgende:
Hoor net dat er een straat blank staat in Gilze.
Check je mailboxquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:27 schreef Weerman het volgende:
JoeKurr: Wil je hem dan nu sturen? (A) Hjalmar@webruimtehosting.nl
Mooi gedaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:09 schreef JoeKurr het volgende:
Ziehier de vernieuwde bliksemkaart:
[afbeelding]
Informatie afkomstig van wetteronline (neerslag en kaartje) en BLIDS on WEB (ontladingen)
Komt nog wel wat aan, maar dat ziet er minder zwaar uit dan wat we net hadden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
Komt er eigenlijk nog meer aan, of blijft het hierbij?
Wordt hier overigens wéér donkerder.
Almere ook.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:35 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam Slotervaart meldt gerommel
Een kennis van mij had de volle laag gekregen... Ik hoop niet dat die vanavond weer moet dweilen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop niet dat al die huizen die we vandaag droog hebben laten maken weer onder water lopen. Het 'regende' vandaag al schademeldingen en deze bui gaat wel het hele land beslaan. Blij dat ik morgen niet hoef te werken
Het trekt behoorlijk snel over dat scheeltquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop niet dat al die huizen die we vandaag droog hebben laten maken weer onder water lopen. Het 'regende' vandaag al schademeldingen en deze bui gaat wel het hele land beslaan. Blij dat ik morgen niet hoef te werken
De Bilt net een aantal flitsen gezien en wat gerommel en een giga stortbui wat mammatus en een shelf achtig iets in de lucht, en een groene lucht gezien. Nu komt het weer ff tot rust.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:01 schreef MikelenniuM het volgende:
Bilthoven dikke regenbuien en een enkele rommeling in de lucht.
Lekker danquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:12 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam is de bliksem ingeslagen in een woning waarna brand(je) is uitgebroken. Bewoners zijn op vakantie... dat is niet fijn thuiskomen voor ze....
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:23 schreef Againzender het volgende:
Hm , die bui hier lijkt naar het noorden toe te activeren...
Ik heb toch beloofd dat ik eerlijk zou delen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:28 schreef Marky-Boom het volgende:
Het regent hier nu lekker door en op de radar te zien krijg ik eindelijk een klein zwart pitje over me heen..
edit: wolkbreuk![]()
* Marky-Boom kneels down and kisses dutch-mama's feetsquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:33 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb toch beloofd dat ik eerlijk zou delen?
Zie ik daar een vage shelfcloud?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:33 schreef Versuvio het volgende:
Ik hoor het al en ik zie iets donkers aankomen vanuit zuiden
http://versuvio.nl/webcam/
Hebben jullie zaterdag en gisteren nog niet genoeg gehad?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier in Maastricht geen regen gehad vandaag. Ondanks dat de radarbeelden @ wetteronline anders doen vermoeden
Jawelquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hebben jullie zaterdag en gisteren nog niet genoeg gehad?
Nicequote:Op donderdag 30 juni 2005 18:47 schreef Marky-Boom het volgende:
dis ook een mooi plaatje van weerwoord.be
[afbeelding]
Ik zie het op de radar (dankzij Speedyquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:15 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Er komt wel wat moois naar het noorden hoor
Nee, hoor. Ik ben ook geen held qua onweer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ben niet zó dol op onweer, daarin sta ik alleen in dit topic.![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:55 schreef Cici het volgende:
Joepie, hier in Enschede gebeurd het eindelijk, bliksem en onweer
En regen, maar dat deed het gisteravond ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |