Komt nog wel wat aan, maar dat ziet er minder zwaar uit dan wat we net hadden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
Komt er eigenlijk nog meer aan, of blijft het hierbij?
Wordt hier overigens wéér donkerder.
Almere ook.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:35 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam Slotervaart meldt gerommel
Een kennis van mij had de volle laag gekregen... Ik hoop niet dat die vanavond weer moet dweilen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop niet dat al die huizen die we vandaag droog hebben laten maken weer onder water lopen. Het 'regende' vandaag al schademeldingen en deze bui gaat wel het hele land beslaan. Blij dat ik morgen niet hoef te werken
Het trekt behoorlijk snel over dat scheeltquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop niet dat al die huizen die we vandaag droog hebben laten maken weer onder water lopen. Het 'regende' vandaag al schademeldingen en deze bui gaat wel het hele land beslaan. Blij dat ik morgen niet hoef te werken
De Bilt net een aantal flitsen gezien en wat gerommel en een giga stortbui wat mammatus en een shelf achtig iets in de lucht, en een groene lucht gezien. Nu komt het weer ff tot rust.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:01 schreef MikelenniuM het volgende:
Bilthoven dikke regenbuien en een enkele rommeling in de lucht.
Lekker danquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:12 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam is de bliksem ingeslagen in een woning waarna brand(je) is uitgebroken. Bewoners zijn op vakantie... dat is niet fijn thuiskomen voor ze....
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:23 schreef Againzender het volgende:
Hm , die bui hier lijkt naar het noorden toe te activeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |