Laten we ontopic blijven en het goede voorbeeld geven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We wandelen heel Fok over, ik wil de volgende in [SES]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:08 schreef APK het volgende:
Welke Michelin-mannetjes hebben eigenlijk voordeel omdat hun motor de vorige race nauwelijks gebruikt is
Ik wacht nog even met gaan eten totdat jij klaar bentquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:13 schreef VinnieJones het volgende:
Zometeen om 19.00 uur MLB
Wakefield pitch bij Boston..
Die gaan niet voor de 3e keer op rij verliezen ..
Boston -1.5 @ 2.02
Ga eerst ff eten, daarna ga ik wat bets uitzoeken..
Wat zijn de oddsquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:15 schreef mx5 het volgende:
Ik zie toch absoluut groot geld in mijn ogen voor de winst van brazilie vanavond
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:43 schreef Overijssel het volgende:
Iemand nog leuke UVT picks voor vanavond![]()
Waarom was je niet zo slim om op nigeria te tilten? Deze wedstrijd kan alle kanten uit.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:53 schreef Overijssel het volgende:
FULL TILT OP BRASILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
IK Ben zo BLIJ![]()
Screen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:53 schreef Overijssel het volgende:
FULL TILT OP BRASILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
IK Ben zo BLIJ![]()
Niet zo veel reclame maken, spammert. Tot nu toe heeft al een iemand zich aangemeld van hier volgens mij. Jaja onze enige eigen Gelderlandquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:05 schreef mx5 het volgende:
mexico mexiiccooooooo lalalalala common! eindelijk winst vandaag als jullie winnen kan die ik op de wedstrijd vanavond kan zetten voor brazillie!
p.s meer mensen aanmelduhnnnn op www.superprof.net !
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet zo veel reclame maken, spammert. Tot nu toe heeft al een iemand zich aangemeld van hier volgens mij. Jaja onze enige eigen Gelderland
Gewoon in Mexico, altijd gedaan volgens mij...quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:40 schreef VinnieJones het volgende:
Die Borgetti van Mexico scoort aardig wat goals.. Waar speelt ie eigenlijk ?
Hij zit bij Pachuca en heeft tot nu toe altijd in Mexico gespeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:40 schreef VinnieJones het volgende:
Die Borgetti van Mexico scoort aardig wat goals.. Waar speelt ie eigenlijk ?
Ik denk dat het wel kan, wel ander bank gegevens natuurlijk..quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:58 schreef lucardo079 het volgende:
heeft er hier iemand meer dan 1 account bij mrbookmaker, op hetzelfde adres!!!?
Het verlossende antwoord krijgt van mij 5 Basketbal freebets - zucht..
Ik wil je basketball bets wel. Ik heb meerdere MRB accounts...alleen effe rekening houden met bankgegevens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:58 schreef lucardo079 het volgende:
Kijk eens in je junk mail box ;-) Ik heb je account even handmatig geactiveerd voor je :-)quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:39 schreef Gelderland het volgende:
[..]
![]()
![]()
(alleen nog geen activeringscode gekregen
![]()
)
optiefen jijquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:00 schreef Thieske het volgende:
Moet deze niet naar UVT?
Heel erg lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:03 schreef Sheva het volgende:
[[url=http://img25.echo.cx/img25/7533/bookmakertje7is.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ok, je hebt me overgehaald. Ik ga voor braziliequote:Op woensdag 29 juni 2005 20:07 schreef mx5 het volgende:
trust me en go with the flow brazilie gaat hem winnen
wat is er heeeeel erg lekker ?quote:
Dattie 2-1 voorspelde met rustquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
wat is er heeeeel erg lekker ?
Trouwens lekker handig, norton internet security en norton antivirus niet aanzetten![]()
He, Lucardo ik heb 4 accounts bij mrbookmaker, me ouders + me zus en mijn opaquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:58 schreef lucardo079 het volgende:
Daarom staan altijd dezelfde bij de laatste zoveelquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:30 schreef Overijssel het volgende:
Niveau dat wijventennis ligt dicht bij elkaar...........
De vrouwelijke Jeremies van het tennis, zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:34 schreef Overijssel het volgende:
Morgen trouwens "the battle of the uglies" .................het zal je wijf maar wezen
[afbeelding]
Waar vind ik die bet terug? Lijkt mij ook wel gokje waardquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:05 schreef Calella het volgende:
Roddick wint niet met 3-0 van Johansson lijkt me wel een goede.![]()
@1.72
Op Betfair --> Roddick to win 3-0 @2.38 layen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:26 schreef lucardo079 het volgende:
[..]
Waar vind ik die bet terug? Lijkt mij ook wel gokje waard
natuurlijk hehe, niet bij stilgestaan. Maar dat komt omdat ik bij mrbookie zit... Heb me wel geregistreerd bij betfair, maar nog nix gestort so far...quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:43 schreef Calella het volgende:
[..]
Op Betfair --> Roddick to win 3-0 @2.38 layen.![]()
Nee ik zit thuis..quote:Op donderdag 30 juni 2005 03:23 schreef lucardo079 het volgende:
Heel netjes![]()
Ohw, Sao Paulo voor vannacht was ook al value @ 4.75
Heb er op ingezet, maar in een combo met kansas city wizards.. en die staat nog 0-0![]()
Ben jij nu ook aant werk>??
Bij MRB moet je dan Johansson backen en Roddick 3-1 en 3-2.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:56 schreef lucardo079 het volgende:
[..]
natuurlijk hehe, niet bij stilgestaan. Maar dat komt omdat ik bij mrbookie zit... Heb me wel geregistreerd bij betfair, maar nog nix gestort so far...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 03:32 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Nee ik zit thuis..
Was filmpje aan het kijken with my homies![]()
Damn die Elisha Cuthbert is een verdomd mooi wijf.. I'm in love![]()
(girl next door gekeken trouwens)
Heb nog wat gezet op Arizona -1.5 en Oakland -1.5
medium high stake![]()
jaja, altijd gezellig beetje bieren met de homies.
Die Elisha is inderdaad wel aardig, maar genoeg mooiere ladies out there![]()
Ik ga er weer van tussen, mag nog een 4tal lunchpakketjes bereiden.. *sigh*
die zag ik idd ook staan, echt belachelijk. Maar ga mn cashback er wel opzetten denk ik. Heb al 2 cashbacks verneukt en wil er nu iig iets aan overhoudenquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:34 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Mrbookie heeft trouwens een belachelijke marge op de F1 bets zeg!
Albers to finish: 1.75, Albers not to finish: 1.75
moneybookers account makenquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:45 schreef Helly het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk het makkelijkst/goedkoopst geld van m'n Betfair account afhalen?
Nou valt wel mee hoor, zeker nu iedereen langzamerhand weer terugkomt van blessures e.d. Bij de mannen zie je vaker verrassingen, en de nummers 2 t/m 100 verschillen niet zoveel van elkaar qua niveau. Maar bij de vrouwen is er ook geen dominante speelster: je hebt de Amerikaanse dames (Davenport, Williamsen) de Russen (Myskina, Kuznetsova, Sharapova, Petrova, Dementieva), de Belgischen (Henin, Clijsters) en Mauresmo. Daarnaast heb je nog de subtop met enkele oudgedienden en enkele jonge talenten die af en toe voor een verrassingkje kunnen zorgen. Weliswaar een smalle top, maar daarin is het wel spannend, terwijl bij de mannen Federer alles domineert.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarom staan altijd dezelfde bij de laatste zoveel.
De eerste rondes zijn er bijna nooit verrassingen..later zit het wel dichter bij elkaar.
Ik zie morgen Sharapova en Davenport 'gewoon' doorgaan..
Ik hoop met je mee dat Sharapova gaat verliezen. Ik heb echt een hekel aan dat lelijke gehypete viswijf. Ze heeft geen tieten, uitslag rond haar mond en is zeker niet de beste tennisster. Qua uiterlijk is het niks vergelijken bij Anna. Qua tennis kan zij echt niet op tegen de Belgische en Amerikaansen als die normaal in vorm zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:30 schreef Overijssel het volgende:
Hey Tennis clown...........ik heb een Lay op een combo Sjappie / Ugly Lindsay
Niveau dat wijventennis ligt dicht bij elkaar...........sjappie of davenport gaat onderuit
[afbeelding]
O ja dat irritante gekreun en ge come on is ook verschrikkelijk irritant, net als bij Hewittquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou valt wel mee hoor, zeker nu iedereen langzamerhand weer terugkomt van blessures e.d. Bij de mannen zie je vaker verrassingen, en de nummers 2 t/m 100 verschillen niet zoveel van elkaar qua niveau. Maar bij de vrouwen is er ook geen dominante speelster: je hebt de Amerikaanse dames (Davenport, Williamsen) de Russen (Myskina, Kuznetsova, Sharapova, Petrova, Dementieva), de Belgischen (Henin, Clijsters) en Mauresmo. Daarnaast heb je nog de subtop met enkele oudgedienden en enkele jonge talenten die af en toe voor een verrassingkje kunnen zorgen. Weliswaar een smalle top, maar daarin is het wel spannend, terwijl bij de mannen Federer alles domineert.
[..]
Ik hoop met je mee dat Sharapova gaat verliezen. Ik heb echt een hekel aan dat lelijke gehypete viswijf. Ze heeft geen tieten, uitslag rond haar mond en is zeker niet de beste tennisster. Qua uiterlijk is het niks vergelijken bij Anna. Qua tennis kan zij echt niet op tegen de Belgische en Amerikaansen als die normaal in vorm zijn![]()
Succes NG![]()
Volgens mij hoop je dat ik de partij Sjappie-Venus ga winnen......ik heb namelijk tegen Sjappie ingezetquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop met je mee dat Sharapova gaat verliezen. Ik heb echt een hekel aan dat lelijke gehypete viswijf.
Succes Overijssel![]()
Sorry Overijssel. Jij bent natuurlijk een compleet ander persoon dan NG, alleen posten jullie op dezelfde manierquote:
Siemerink en Eltingh vinden Sjappie de mooiste van het vrouwentoernooiquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
Helaas, de finale wordt Davenport -Williams.
Heb geen vertrouwen in Mauresmo en die heks uit het oostblok
Over 24 uur is NG weer unbanned, dan vertrek ik weer want ik mag die gast nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:57 schreef wimderon het volgende:
Sorry Overijssel. Jij bent natuurlijk een compleet ander persoon dan NG, alleen posten jullie op dezelfde manier![]()
wil nie lullig doen, maar t regent op Wimbledon, dus zal nog wel ff duren......quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:04 schreef Gelderland het volgende:
Mauresmo![]()
Williams![]()
let's the game begin![]()
Nee, want dan had ik beter tegen Mauresmo in kunnen zetten. Is dat trouwens de zus van Safinquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:06 schreef wimderon het volgende:
Jij zet dus trouwens in tegen Davenport omdat ze lelijk is?
De komende uren geen tennis volgens de BBCquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:08 schreef sander4444 het volgende:
wil nie lullig doen, maar t regent op Wimbledon, dus zal nog wel ff duren......
Dat is ze idd, Dinara Safina, doet het aardig in het vrouwencircuit.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:12 schreef Overijssel het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik beter tegen Mauresmo in kunnen zetten. Is dat trouwens de zus van Safin
Raarquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:14 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is ze idd, Dinara Safina, doet het aardig in het vrouwencircuit.
Ze bedoelen zeker die er nog inzit, want Sharapova is dan toch wel net iets minder lelijk dan Venus, Mauresmo en Davenport.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:58 schreef Overijssel het volgende:
[..]
Siemerink en Eltingh vinden Sjappie de mooiste van het vrouwentoernooi![]()
Nu het regent raad ik iedereen aan om Telegames te kijken op SBS 6: niet alleen doodsimpele opgaves, maar meestal verraden ze 'per ongeluk' ook nog het antwoord of geven ze dusdanige tips dat je het niet meer fout kunt hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:20 schreef Gremen het volgende:
mja, vooral nu het regent. Laat maar hangen dan![]()
idd, absolute valuequote:Op donderdag 30 juni 2005 14:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu het regent raad ik iedereen aan om Telegames te kijken op SBS 6: niet alleen doodsimpele opgaves, maar meestal verraden ze 'per ongeluk' ook nog het antwoord of geven ze dusdanige tips dat je het niet meer fout kunt hebben![]()
aan je laatste paar bets te zien moet jij al veel geld hebben verloren...quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:16 schreef Gremen het volgende:
Ik zie trouwens dat Mauresmo direct na de halve finale nog een dubbel moet spelen.
Davenport L. - Mauresmo A. 30/06/2005 15:00 1.36 3.00
Kuznetsova S / Mauresmo A - Likhovtseva E / Zvonareva V 30/06/2005 16:45 1.72 1.92
Ze zal het dubbel wel verliezen, value?
(alleen wed ik nooit op vrouwen dubbel)
Jazeker. En dan heb je kans om de jackpot te winnen van 10000 euro, alleen je moet wel eerst de drie-cijferige code kraken, die digitaal nagekeken wordt en je dus nooit goed hebt. Maar dan heb je meestal wel een troostprijs van 50 euro ofzoquote:
Je lult.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:43 schreef wimderon het volgende:
@Overijssel: droog op Wimbledon
Olga Barabanschikova has retired from tennis, and is now a singer getting pretty famous in her home country. She just won two beauty pageants, Lady Belarus, and Ms. Pani Ukraina Open both in December.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:30 schreef wimderon het volgende:
[..]Google maar eens wat op:
Olga Barabantchikova
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:43 schreef wimderon het volgende:
@gelderland: zeg eens eerlijk, hoe vaak heb je al naar dat soort programma's gebeld?
idd,quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:47 schreef sander4444 het volgende:
Sorry wim, maar Serena Williams een lekker ding![]()
![]()
Ok, misschien niet, het is maar waar je van houdt. Vergeleken met Sharapova in ieder geval welquote:
Haha, nee niet echt, maar ik maak wel winst:quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:42 schreef Sheva het volgende:
[..]
aan je laatste paar bets te zien moet jij al veel geld hebben verloren...
snap jy het wel?
elke dag paar keer...ik weet ALTIJD de antwoordenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:43 schreef wimderon het volgende:
@gelderland: zeg eens eerlijk, hoe vaak heb je al naar dat soort programma's gebeld?
Wat is het antwoord van de huidige opgave dan, Rafael?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:03 schreef Gelderland het volgende:
[..]
elke dag paar keer...ik weet ALTIJD de antwoorden![]()
knap hé
![]()
![]()
Inschakeld. 10 seconden...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is het antwoord van de huidige opgave dan, Rafael?
![]()
smaken verschillen idd,quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ok, misschien niet, het is maar waar je van houdt. Vergeleken met Sharapova in ieder geval wel
Het is Serena, geen Venus.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
smaken verschillen idd,
sharapova
![]()
[afbeelding]
venus
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
geld hebben ze iig allerbij genoeg, wat dat betreft is het misschien nog interresant om venus in bed te krijgen, trouwen, en dan de helft eisen
![]()
1 pot natquote:
zelfde dame,quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:21 schreef mx5 het volgende:
je zal der maar smorgens naast wakker worden
Werkte je maar bij het engelse knmiquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:51 schreef Butra het volgende:
Hee, Betfair heeft weer de mogelijkheid om te wedden of er vandaag nog gespeeld wordt op Wimbeldon. Kan me nog herinneren dat dat vorig jaar erg winstgevend was.
Nu is het misschien nog iets te vroeg om erop te wedden, maar als het tegen etenstijd nog steeds zo af en toe een beetje regent, kan het érg leuk worden. Odds schieten dan in een paar seconden van 1,1 naar 8 en andersom (zeil erop, zeil eraf, en dat 5x per uur).
quote:
het ziet er nu alweer goed uit, volgens mij is het al een tijdje droog, dus als het zo blijft beginnen ze misschien over een minuutje of 20/30/40 ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:51 schreef Butra het volgende:
Hee, Betfair heeft weer de mogelijkheid om te wedden of er vandaag nog gespeeld wordt op Wimbledon. Kan me nog herinneren dat dat vorig jaar erg winstgevend was.
Nu is het misschien nog iets te vroeg om erop te wedden, maar als het tegen etenstijd nog steeds zo af en toe een beetje regent, kan het érg leuk worden. Odds schieten dan in een paar seconden van 1,1 naar 8 en andersom (zeil erop, zeil eraf, en dat 5x per uur).
Dat betekent dat N. Karthikeyan, P. Friesacher, T. Monteiro, M. Schumacher en R. Barrichello de enige zijn die deze GP voor de tweede keer met hun motor doen. De rest heeft allemaal een nieuwe of niet gereden in de VS als ik het goed heb?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:15 schreef APK het volgende:
Hier een lijstje met de auto's die de vorige GP met een nieuwe motor mochten beginnen:
M. Schumacher
R. Barrichello
J. Button
T. Sato
F. Alonso
G. Fisichella
M. Webber
N. Heidfeld
J.P. Montoya
D. Coulthard
C. Klien
J. Trulli
T. Monteiro
N. Karthikeyan
P. Friesacher
De michelin-mannetjes in dit rijtje hebben dus nog een redelijk verse motor itt bv M. Schumacher en Barichello, hoewel zij relatief rustig konden rijden.
Volgens mij maakt dit totaal niet uit. Een goede motor gaat niet in twee races stuk, als de motor niet goed is gaat ie niet een race mee en dan in de tweede stuk, maar meteen kapot, misschien iets om uit te zoeken hoe vaak een motor per team stukgaat en wanneer dat dan in de eerste of tweede race met de motor gebeurt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:15 schreef APK het volgende:
Hier een lijstje met de auto's die de vorige GP met een nieuwe motor mochten beginnen:
M. Schumacher
R. Barrichello
J. Button
T. Sato
F. Alonso
G. Fisichella
M. Webber
N. Heidfeld
J.P. Montoya
D. Coulthard
C. Klien
J. Trulli
T. Monteiro
N. Karthikeyan
P. Friesacher
De michelin-mannetjes in dit rijtje hebben dus nog een redelijk verse motor itt bv M. Schumacher en Barichello, hoewel zij relatief rustig konden rijden.
Mwah, die dingen worden behoorlijk scherp gebouwd, net als bij de banden hangen na twee races de vellen er vaak bij.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:38 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij maakt dit totaal niet uit. Een goede motor gaat niet in twee races stuk, als de motor niet goed is gaat ie niet een race mee en dan in de tweede stuk, maar meteen kapot,
Je kan hier ook op allebei inzetten, maar dat wordt dan @1.10 ipv @1.30quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
Bij Bookie zijn ze ook aardig:
3-0 Fed > 1.53
3-1 Fed > 4.00
Alleen moet je er dan natuurlijk één kiezen, maar welke
Vind je? Bij BF krijg je 80% betere odds....daar staat 3-0 op @1,9quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
Bij Bookie zijn ze ook aardig:
3-0 Fed > 1.53
2 tie-breaks zie ik niet gebeuren, heel misschien 1.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
Het voordeel van Bookie in dit geval is dat je je inzet terugkrijgt bij 2 of meer tie-breaks.
Bij Bookie kun je trouwens niet op één van beiden inzetten. Het is of-of. Toch?
Maar niet zoals jij tipte, één weddenschap voor 3-0 of 3-1 Federer, dat kan niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:24 schreef Calella het volgende:
Bij bookie kan je wel op beide inzetten.
Ja, ging wel goed,quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:23 schreef Overijssel het volgende:
Het tennis clown, is het nog een beetje goed afgelopen op de $5 / $10 dollar fixed limit table at mrBookieIk zag jmidden in de nacht dollars graaien.......je deed het mooi volgens "het boekje"............raisen en op moment dat de dame op de turn volgde even "niks doen".....terwijl je QQ in hand had
.Volgens mij snaaide je een pot van 180 dollar weg, met full house tegen 2 pair voor je buurman
Remember ?
Ik was ff kijken of Oakland m'n -1,5 had ging halen....dat is dus gelukt. Seattle is echt 3 keer nix
Overijssel![]()
Dat kan nergens, ook niet bij Betfair, maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar niet zoals jij tipte, één weddenschap voor 3-0 of 3-1 Federer, dat kan niet.
Dat is ook een goede.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:26 schreef Helly het volgende:
Ik denk dat ik inzet op 3-0 met mn inzet terug op 3-1
Kijk, dit is mooi. Nieuwe aanwas.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Federer wint met 3-1, klaar![]()
Leukste tennisster is overigensElena Dementieva
Doe al een paar topics min of meer meequote:Op donderdag 30 juni 2005 17:33 schreef Calella het volgende:
[..]
Kijk, dit is mooi. Nieuwe aanwas.![]()
In UVT kwamen er alleen maar verdwaalde junkies de weg vragen.![]()
O jah, klopt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Doe al een paar topics min of meer mee
Mijn nieuwe avatarquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:37 schreef Calella het volgende:
[..]
O jah, klopt.The bozelaar.
![]()
Dan heb je nu wel een andere avatar. Toch?![]()
Ik heb m'n diamanten verkocht voor ¤ 49,50quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:56 schreef Calella het volgende:
Het bergrip Banker wordt nog wel eens onterecht gebruikt, maar hier komt de grootste banker die ik heb gezien in mijn wed-carrière:
Federer to win 3-0 or 3-1 @1.28
Verkoop je huis, auto, hond en je vrouw voor 1 nacht aan de buurman en zet al dat geld op Federer to win 3-0 or 3-1 @1.28![]()
Oke dan.quote:
Goede move.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:40 schreef Overijssel het volgende:
[..]
Ik heb m'n diamanten verkocht voor ¤ 49,50![]()
[afbeelding]
quote:De Amerikaanse Kari Smith heeft voor tienduizend dollar (8.300 euro) het adres van een gokwebsite op haar voorhoofd laten tatoeëren. De 30-jarige Smith verkocht deze ongebruikelijke advertentieruimte op de veilingsite eBay en zei dat ze het geld zal gebruiken om de scholing van haar 11-jarige zoon te bekostigen.
"Iedereen denkt natuurlijk dat dit een ontzettend stom idee is. Maar voor mij staat tienduizend dollar gelijk aan een miljoen. Ik leef maar een keer, en doe dit voor mijn zoon", aldus Smith.
Tatoeëerder Don Brouse zei zeven uur lang tevergeefs op Smith te hebben ingepraat om haar van het idee af te brengen. Hij heeft de tekst GoldenPalace.com bewust zo dicht mogelijk bij de haarlijn getatoeëerd, zodat Smith hem altijd met een pet kan verbergen.
Mam, ik stop met mijn studie hoor, het is niet echt wat ik wil.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:00 schreef Suijk het volgende:
Dit hoort hier ook wel een beetje thuis...
[..]
@1.10 is dus value.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:02 schreef wimderon het volgende:
Ze gaan weer bijna beginnen in Engeland![]()
dus back maar snel dat ze vandaag nog gaan spelen op BF![]()
Tie-break is tot de 7 of twee punten verschil winnen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:07 schreef VinnieJones het volgende:
dom vraagje.. Tot hoeveel punten gaan ze na zo;n tiebreak..??
yepquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tie-break is tot de 7 of twee punten verschil winnen.
Bedoel je dat?
Had maar gewoon naar God geluisterdquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:30 schreef VinnieJones het volgende:
What the fuck is Davenport aan het doen.. Ze verpest alles![]()
lol waarom zou je ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:44 schreef mx5 het volgende:
Ik heb een combo met een andere wedstrijd dat williams gaat winnen ben ik door de tiebreak deze combo kwijt als ze nu wint?
Nee, juist niet. Of ze nu wint of verliest, deze wedstrijd heb je iig goed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:44 schreef mx5 het volgende:
Ik heb een combo met een andere wedstrijd dat williams gaat winnen ben ik door de tiebreak deze combo kwijt als ze nu wint?
Die heb ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
tie-breaks zijn oke ole ole![]()
![]()
2005-06-30 17:01:07 N°19381443 1.00 14.06 ¤
30-06-2005 18:27:00 Davenport L. - Mauresmo A. / Juiste Score / 2-1 3.75
30-06-2005 18:47:00 Williams V. - Sharapova M. / Juiste Score / 1-2 3.75
Ik ga lekker met je meequote:Op donderdag 30 juni 2005 19:49 schreef VinnieJones het volgende:
MLB bets
STL -1.5
Cubs -1.5
Oak -1.5
Tex -1.5
20 euri each..En samen in een combo![]()
lol dat ze op 3-3 net voor tijd scoren is alleen maar om je te naaien..quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:48 schreef sander4444 het volgende:
Haka gaat na een 0-2 voorsprong nog met 3-3 gelijkspelen
JINX JINX JINX ..quote:
6-6quote:
Dat viswijf bedoel je,quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:05 schreef Greetings het volgende:
Venus @ 1,11 gelayed voor 100 euro.
Dat mokkeltje gaat gewoon nog winnen![]()
*uitleg voor mensen zonder beeld graagquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:12 schreef Greetings het volgende:
Haha Shara had het voorzien op een ballenjongen
Ze miste de bal een beetje en raakt iemand bij het netquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:14 schreef sander4444 het volgende:
[..]
*uitleg voor mensen zonder beeld graag*
Ze verloor een punt en sloeg boos een bal hard weg, deze raakte de ballenjongen bijna.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:14 schreef sander4444 het volgende:
[..]
*uitleg voor mensen zonder beeld graag*
Wat zei jequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:14 schreef Greetings het volgende:
Shara gaat gewoon 5-2 maken hier, en net als in de vorige set nog tot 5-5 terugkomen
Rosenborg heeft volledige grip op de wedstrijd, ze komen tot veel kansen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:18 schreef jmac het volgende:
62 Rosenborg har festet ett viss grep om kampen, men kommer ikke til de helt store sjansene.
iemand die weet wat dat betekend?
Kom op Honefoss knackebroden.
Op Betfair is 21 - 24.999 secs verhandeld @8.00quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
Zou leuk zijn als de nummer twee tussen de 21 en 25 seconden van de nummer 1 af finisht
Volgens mij hebben ze al meer dan 22,5 games gespeeld ... low stakes ook binnenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:25 schreef Suijk het volgende:
Hoe staat Mauresmo ervoor?
Dit lijken weddenschappen met minder risico dan wie wel en niet uitvalt. En met hoge quotes. Alleen welk verschil moet je kiezenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
Zou leuk zijn als de nummer twee tussen de 21 en 25 seconden van de nummer 1 af finisht
Mwah... er is pas 10 euro op verhandeld. Daar doe ik het niet voorquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:25 schreef Calella het volgende:
[..]
Op Betfair is 21 - 24.999 secs verhandeld @8.00
MRB heeft weer de beste odds.![]()
Ik zie een surebet Greetings.
Ja idd, als je 5 ronden voor het einde een safetycar hebt, wordt het verschil hoogstens 10 seconden....quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit lijken weddenschappen met minder risico dan wie wel en niet uitvalt. En met hoge quotes. Alleen welk verschil moet je kiezen.
Vaak is het ook nog zo dat de nummer een de laatste ronden vaak rustig aandoet als hij een grote voorsprong heeft, zodat de nummer twee soms nog dichtbij komt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Ja idd, als je 5 ronden voor het einde een safetycar hebt, wordt het verschil hoogstens 10 seconden....
De lay staat op @65, hoe zou je daar dan een surebet uit kunnen halen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:25 schreef Calella het volgende:
[..]
Op Betfair is 21 - 24.999 secs verhandeld @8.00
MRB heeft weer de beste odds.![]()
Ik zie een surebet Greetings.
feliquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef jmac het volgende:
yeaah! heb honefoss bk met 5 euro @15 genomen. Rosenborg is wel heel afgezakt de laatste weken!!!!! 10minutes to go
gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef Damzzz het volgende:
Ja idd, als je 5 ronden voor het einde een safetycar hebt, wordt het verschil hoogstens 10 seconden....
Honefossquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef jmac het volgende:
yeaah! heb honefoss bk met 5 euro @15 genomen. Rosenborg is wel heel afgezakt de laatste weken!!!!! 10minutes to go
Krijg nou de fuck!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:21 schreef Overijssel het volgende:
Kleine tick overgehouden van het UVT forum, APK?
He wat?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:23 schreef APK het volgende:
Krijg nou de fuck!
We staan in GC
Dood moeten ze!
Ik snap er geen fuck van.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:32 schreef Overijssel het volgende:
Tering , gaan ze die paar punten echt morgen spelen
die ballen zijn geel, ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:34 schreef Ambrosius het volgende:. Lijkt me nu ook te donker om nog te starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |