Niepiepuhquote:
Dat zie je toch.quote:
helemaal voor julliequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:40 schreef iamredleader het volgende:
Hee, een nieuwe reeks? Maar het komt van de Mods, dus dan mag het!
Biertje?
In den beginne opende Hij de nieuwe reeks?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:40 schreef Havoc het volgende:
Ik zag dat er zoveel behoefte is aan bier en frituur dat ik dacht 'hè die gasten moeten ook hun eigen plekkie krijgen'
En zo geschiedde.
Kusjekroel!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:40 schreef Dead-Doll het volgende:
Ehm, dus een OT reeks mag niet, en dit wel?
Lekker zijn jullie..
Hoi Jarnoquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:41 schreef SG1 het volgende:
[..]
In den beginne opende Hij de nieuwe reeks?
Machtswellustelingen zijn het.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:40 schreef Dead-Doll het volgende:
Lekker zijn jullie..
Die is toch dood?quote:
Bedankt voor het compliment maar ik ben ook maar een boerenlul.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:41 schreef SG1 het volgende:
[..]
In den beginne opende Hij de nieuwe reeks?
Cool he!!!quote:
Leuk dat je weer postquote:
Waar waren we ook alweer..? O ja,quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:40 schreef Dead-Doll het volgende:
Lekker zijn jullie..
quote:En snakey is een zij!!!
Jij maakt er binnen de kortste keren zeker een Bifi en Fuck reeks vanquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cool he!!!
mag ik aan je frikandelletje knabbelen?
Hier heb ik niks tegenin te brengen.quote:
Als Oltmans vanuit de hemel van Inkelen kan bellen dan zal Jarno best een manier voor het forum hebben gevonden.quote:
Bijna goed.quote:
Nee, daar waren we niet meer.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waar waren we ook alweer..? O ja,
[..]
![]()
Kheb alleen een kroketjequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cool he!!!
mag ik aan je frikandelletje knabbelen?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:44 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
We waren bij het deel, dat Yvonne haar tieten ging posten..
As usual.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:44 schreef SG1 het volgende:
[..]
Bijna goed..
Maar bedankt voor het compliment..
Strak plan, ik ga ook een bakkie scoren, zit hier nog wel tot een uurtje of 6 een beetje uit mijn neus te vreten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:45 schreef MUUS het volgende:
Zo, ik heb koffie en een koekje.
Das voor het knabbelenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ook met zo'n paneermeel laag enzo?.
Tique! Je wil mij niet eens!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:42 schreef Tique het volgende:
Mooi! Doe mij maar 4 Heineken, 2 patatjes, en 1 doosje aardbeien en slagroom!
Kut, ik weet het niet.quote:
Jij kent mij dan ook niet.quote:
Dem, je verraad jezelf nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:44 schreef SG1 het volgende:
[..]
Bijna goed..
Maar bedankt voor het compliment..
Waarom denk je dat ik anders aardbeien, kersen en slagroom bestelquote:
Size doen't matterquote:
Oh, ik begreep de hint zo gauw niet..quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:48 schreef Tique het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik anders aardbeien, kersen en slagroom bestel![]()
IP's vergeleken?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dem, je verraad jezelf nietMaar je bent wel een bekende
quote:
Jij kent mij wel, maar Muus niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik wel, denk ik. Gezien het thema van je user.
Nope, oude topics zijn weg, kan niks vergelijken, gevoel zegt dat ik je kenquote:
Ohja! Natuurlijk!quote:
Onzin mod worden?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:50 schreef SG1 het volgende:
[..]
Jij kent mij wel, maar Muus niet.
(en als je het nu nog niet weet...)
Yvonne'squote:
Wil je mijn bitterballetjes voelen, T?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:52 schreef Tique het volgende:
Voor de mensen die denken van ik ga lekker ff wat frituren na de seks in je nakie..niet doen...
Hebbes!quote:
My heroquote:
Ik liep ooit in mijn nakie tegen een (heet) strijkijzer aan, ik denk dat ik het gevoel wel kenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:52 schreef Tique het volgende:
Voor de mensen die denken van ik ga lekker ff wat frituren na de seks in je nakie..niet doen...
Ik heb een keer gemaild, maar toen werd ik afgewezen.quote:
Weet ik nog, ander spel nu, hup, ja?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:54 schreef SG1 het volgende:
[..]
Ik heb een keer gemaild, maar toen werd ik afgewezen.
Jup dat weet ik, ik vraag dus ook of je nog interesse hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:54 schreef SG1 het volgende:
[..]
Ik heb een keer gemaild, maar toen werd ik afgewezen.
Wat heb jij een mooie strik om je eitjes.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:53 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wil je mijn bitterballetjes voelen, T?.
Ik heb die mail niet meer, kan het zonder?quote:
Kijk naar je eigen eieren, mên.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie strik om je eitjes.
[goed].quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup dat weet ik, ik vraag dus ook of je nog interesse hebt.
Ik weet waar je huis woont naamgenoot. wmb wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:56 schreef SG1 het volgende:
[..]
Ik heb die mail niet meer, kan het zonder?
Ze zitten anders best goed.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe je benen dan bij elkaar, we kunnen zo die eieren op stok zien zitten...![]()
Ja, en ff mailen forum@fok.nl, voor de archievenquote:
Ik was even pissen.quote:
Gaat het zó slecht met de aanmeldingen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en ff mailen forum@fok.nl, voor de archieven
Waar? In Eindhoven is het super vochtig en bewolktquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:07 schreef Tique het volgende:
Daar is het wel het weer voor he, relaxt temperatuurtje, paar wolkjes, zonnetje, fluitende vogeltjes
Gehoord, we gaan ff achter de schermen het een en ander ff bespreken en uiterlijk morgenavond hoor je watquote:
Prima.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gehoord, we gaan ff achter de schermen het een en ander ff bespreken en uiterlijk morgenavond hoor je wat.
Bier en Frituur.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Een HETERO reeks of BIER reeks is veel leuker.
Maar dit ligt lekkerder in de mond. De Bef-reeks.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Een HETERO reeks of BIER reeks is veel leuker.
Dat is waar, want homo's drinken alleen roséquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:18 schreef SG1 het volgende:
[..]
Bier en Frituur.
Meer hetero dan dat wordt het niet en Bier zit zelfs in de titel..
Geen slecht woord over toastjes!quote:
achjaquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:18 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar dit ligt lekkerder in de mond. De Bef-reeks..
Buitenland en Fruit!quote:
Een vat bier of frituurvet?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga dalijk naar de bios en dan smokkel ik wat bier naar binnen.
Morgen ga ik trouwens een vat halen
FOTO'S!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb zin in een broodje kroket![]()
Maar ik kan het niet eten dankzij mn tongpiercing![]()
Dat wordt dan de [BIF] reeks.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:43 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jij maakt er binnen de kortste keren zeker een Bifi en Fuck reeks van.
Volgens mij IS dat z'n oude icoon.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:18 schreef iamredleader het volgende:
Dark, waar is je oude Avatar? 'Kvind deze wat minder...
Biertje d'r bij?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:38 schreef Havoc het volgende:
OMGWTFLOL nieuwe reeks?
Jup speciaal voor de bier en frituur mensen de [BeF] Reeks.
Nou zit ik op mijn werk dus geen lekker witbiertje. Maar wel een frikandelletje bij de lunch.
Doe 's normaal.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:20 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Aaaaargh, it's the big "No-Smile"-smiley! He is going to suck our brains out!!!!.
Ik weet wel een mooie avatar voor je:quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Ja, da's m'n oude.
Maar die nieuwe is saai.
Dus als iemand een avatar weet.
Graag
Dark
Ik zie nog wel wat andere op google met zoekopdracht BeF Whoopsquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:27 schreef whoops het volgende:
Het wordt de hoogste tijd voor een logo denk ik, voordat deeltje twee er is...
Welke wordt het,
1:
[afbeelding]
of 2 (alleen wat kleinder dan...):
[afbeelding]
Ook een tof logo toch.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie nog wel wat andere op google met zoekopdracht BeF Whoops![]()
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie nog wel wat andere op google met zoekopdracht BeF Whoops![]()
Ja ik stoor me er ook aan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:43 schreef the_legend_killer het volgende:
echt smerig ja !
Ik vond dit juist wel een aardig logo:quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:40 schreef Slarioux het volgende:
En geen neuckplaatjes want ik wil op mn stage ook dit lezen!
Jup, we mogen misschien wat koppig zijn, maar we gaan wat dingen wederom veranderenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:02 schreef cerror het volgende:
Iedereen zit al tijden te pleiten voor zulks een topic... en nu pas komt er 1?
Alle slowchat in één!
Toch goed gevonden.
Kijk!quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup, we mogen misschien wat koppig zijn, maar we gaan wat dingen wederom veranderen.
Precies!quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Kijk!
Eindelijk de verandering waarop men hoopte.
Mén wilde sc... zullen ze het krijgen ook.
Ik kan nu erg disney doen en zeggen: Ik heb altijd in je gelooft....quote:
Jammer van die ene letterquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kan nu erg disney doen en zeggen: Ik heb altijd in je geloofd....
Maar ik zeg gewoon quasi gemakkelijk: Ok. [afbeelding]
Zolang die braun/dead-doll/Indepanten volgers maar weten dat ze allemaal hier hun gal kunnen spuien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jammer van die ene letter.
No prob dude, we gaan vanaf nu eens kijken hoe we het in een vorm kunnen gieten waar iedereen tevreden mee kan zijn, zowel voor grappemakers als baggeraars.
Welke baggeraars grappenmakers?quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jammer van die ene letter.
No prob dude, we gaan vanaf nu eens kijken hoe we het in een vorm kunnen gieten waar iedereen tevreden mee kan zijn, zowel voor grappemakers als baggeraars.
BeF: Bier en Fris...quote:
Fussileren celstraf!quote:
HzP: Hier zelfde probleem....quote:
IOG : Ik ook godverdomme.quote:
TWO: Toch wel overdatum?quote:
daar heb ik dus ook last vanquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:37 schreef cerror het volgende:
HHN(gdg): Hier Helemaal Niks godverdegodver.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:22 schreef Litso het volgende:
Maar zo 's ochtends vroeg ga ik toch liever voor Lekker Bakje Senseo
geile avater. Neuken?quote:Op donderdag 30 juni 2005 06:26 schreef Tique het volgende:
FIR kan natuurlijk ook..: Fok Is Retetraag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |