Jij kent mij dan ook niet.quote:
Dem, je verraad jezelf nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:44 schreef SG1 het volgende:
[..]
Bijna goed..
Maar bedankt voor het compliment..
Waarom denk je dat ik anders aardbeien, kersen en slagroom bestelquote:
Size doen't matterquote:
Oh, ik begreep de hint zo gauw niet..quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:48 schreef Tique het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik anders aardbeien, kersen en slagroom bestel![]()
IP's vergeleken?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dem, je verraad jezelf nietMaar je bent wel een bekende
quote:
Jij kent mij wel, maar Muus niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik wel, denk ik. Gezien het thema van je user.
Nope, oude topics zijn weg, kan niks vergelijken, gevoel zegt dat ik je kenquote:
Ohja! Natuurlijk!quote:
Onzin mod worden?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:50 schreef SG1 het volgende:
[..]
Jij kent mij wel, maar Muus niet.
(en als je het nu nog niet weet...)
Yvonne'squote:
Wil je mijn bitterballetjes voelen, T?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:52 schreef Tique het volgende:
Voor de mensen die denken van ik ga lekker ff wat frituren na de seks in je nakie..niet doen...
Hebbes!quote:
My heroquote:
Ik liep ooit in mijn nakie tegen een (heet) strijkijzer aan, ik denk dat ik het gevoel wel kenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:52 schreef Tique het volgende:
Voor de mensen die denken van ik ga lekker ff wat frituren na de seks in je nakie..niet doen...
Ik heb een keer gemaild, maar toen werd ik afgewezen.quote:
Weet ik nog, ander spel nu, hup, ja?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:54 schreef SG1 het volgende:
[..]
Ik heb een keer gemaild, maar toen werd ik afgewezen.
Jup dat weet ik, ik vraag dus ook of je nog interesse hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:54 schreef SG1 het volgende:
[..]
Ik heb een keer gemaild, maar toen werd ik afgewezen.
Wat heb jij een mooie strik om je eitjes.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:53 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wil je mijn bitterballetjes voelen, T?.
Ik heb die mail niet meer, kan het zonder?quote:
Kijk naar je eigen eieren, mên.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie strik om je eitjes.
[goed].quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup dat weet ik, ik vraag dus ook of je nog interesse hebt.
Ik weet waar je huis woont naamgenoot. wmb wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:56 schreef SG1 het volgende:
[..]
Ik heb die mail niet meer, kan het zonder?
Ze zitten anders best goed.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe je benen dan bij elkaar, we kunnen zo die eieren op stok zien zitten...![]()
Ja, en ff mailen forum@fok.nl, voor de archievenquote:
Ik was even pissen.quote:
Gaat het zó slecht met de aanmeldingen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en ff mailen forum@fok.nl, voor de archieven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |