Deze bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie nog wel wat andere op google met zoekopdracht BeF Whoops![]()
Ja ik stoor me er ook aan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:43 schreef the_legend_killer het volgende:
echt smerig ja !
Ik vond dit juist wel een aardig logo:quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:40 schreef Slarioux het volgende:
En geen neuckplaatjes want ik wil op mn stage ook dit lezen!
Jup, we mogen misschien wat koppig zijn, maar we gaan wat dingen wederom veranderenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:02 schreef cerror het volgende:
Iedereen zit al tijden te pleiten voor zulks een topic... en nu pas komt er 1?
Alle slowchat in één!
Toch goed gevonden.
Kijk!quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup, we mogen misschien wat koppig zijn, maar we gaan wat dingen wederom veranderen.
Precies!quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Kijk!
Eindelijk de verandering waarop men hoopte.
Mén wilde sc... zullen ze het krijgen ook.
Ik kan nu erg disney doen en zeggen: Ik heb altijd in je gelooft....quote:
Jammer van die ene letterquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kan nu erg disney doen en zeggen: Ik heb altijd in je geloofd....
Maar ik zeg gewoon quasi gemakkelijk: Ok. [afbeelding]
Zolang die braun/dead-doll/Indepanten volgers maar weten dat ze allemaal hier hun gal kunnen spuien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jammer van die ene letter.
No prob dude, we gaan vanaf nu eens kijken hoe we het in een vorm kunnen gieten waar iedereen tevreden mee kan zijn, zowel voor grappemakers als baggeraars.
Welke baggeraars grappenmakers?quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jammer van die ene letter.
No prob dude, we gaan vanaf nu eens kijken hoe we het in een vorm kunnen gieten waar iedereen tevreden mee kan zijn, zowel voor grappemakers als baggeraars.
BeF: Bier en Fris...quote:
Fussileren celstraf!quote:
HzP: Hier zelfde probleem....quote:
IOG : Ik ook godverdomme.quote:
TWO: Toch wel overdatum?quote:
daar heb ik dus ook last vanquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:37 schreef cerror het volgende:
HHN(gdg): Hier Helemaal Niks godverdegodver.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:22 schreef Litso het volgende:
Maar zo 's ochtends vroeg ga ik toch liever voor Lekker Bakje Senseo
geile avater. Neuken?quote:Op donderdag 30 juni 2005 06:26 schreef Tique het volgende:
FIR kan natuurlijk ook..: Fok Is Retetraag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |