abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28384155
Nou, dat volg ik even niet hoor....het is toch al fantastisch dat ze dat Cambodjaanse jongetje heeft geadopteerd, dat is al zo ontzettend veel meer dan de meeste mensen doen...lijkt me niet nodig om bij een eventueel eigen tweede kind te gaan zeuren dat ze in plaats daarvan een tweede kind had moeten adopteren oid.
pi_28384259
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:24 schreef Illyria het volgende:

[..]

Dat zegt meer over jou dan over haar. Zij ziet misschien wel haar geadopteerde kinderen precies hetzelfde als haar biologische kinderen, en maakt er geen onderscheid tussen. Door jouw reactie geef je (misschien onbewust) aan dat jij dat in haar plaats wel zou doen, ook al denk je nu zelf misschien van niet.
Huh? Waar heb jij het nou weer over?

Ik bedoel alleen dat er al meer dan genoeg mensen op de wereld zijn, en daarom vond ik het ook zo goed dat ze dat ventje heeft geadopteerd.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:29:55 #53
93709 Illyria
The blue bummer
pi_28384324
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik bedoel alleen dat er al meer dan genoeg mensen op de wereld zijn, en daarom vond ik het ook zo goed dat ze dat ventje heeft geadopteerd.
Oh, dus je vindt dat mensen uberhaupt geen of te veel kinderen moeten krijgen ivm overbevolking. Dan is het een ander verhaal natuurlijk (en er valt zeker wat voor te zeggen, maar dat is weer een andere discussie).
pi_28384337
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dat slaat ook nergens op..... meer dan genoeg mensen zeg je, wat kan zij daar aandoen dat sommige delen van de wereld overbevolkt zijn?
Maar dat ventje is nog steeds geadopteerd hoor... daar verandert niets aan....
pi_28384374
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:29 schreef Illyria het volgende:

[..]

Oh, dus je vindt dat mensen uberhaupt geen of te veel kinderen moeten krijgen ivm overbevolking. Dan is het een ander verhaal natuurlijk (en er valt zeker wat voor te zeggen, maar dat is weer een andere discussie).
Precies. Er zitten nog tig kindjes in weeshuizen, waarom zou je dan zelf 'nieuwe' gaan maken?

Edit: Maar dat is inderdaad een andere discussie, laten we die hier niet gaan houden.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2005 12:32:14 ]
pi_28384439
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef Toeps het volgende:

[..]

Precies. Er zitten nog tig kindjes in weeshuizen, waarom zou je dan zelf 'nieuwe' gaan maken?

Edit: Maar dat is inderdaad een andere discussie, laten we die hier niet gaan houden.
WTF? Ik word over 3 weken ook vader... dus dat zou eigenlijk ook niet mogen?
pi_28384487
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

WTF? Ik word over 3 weken ook vader... dus dat zou eigenlijk ook niet mogen?
Je moet doen wat je niet laten kan. Mijn mening verschilt alleen van de jouwe. Kan toch?
pi_28384612
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:34 schreef Toeps het volgende:

[..]

Je moet doen wat je niet laten kan. Mijn mening verschilt alleen van de jouwe. Kan toch?
Je mening is niet redelijk wat dat betreft.... en ergens vind ik niet dat je een mening over mij kan hebben wat betreft een kinderwens of niet (al dan niet eigen)
pi_28384694
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:34 schreef Toeps het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit slaat kant noch wal.
Ik kan het niet met je eens zijn.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:48:27 #60
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_28384892
quote:

[..]

sommige kindjes 'gebeuren' gewoon.. daar mogen mensen best heel blij mee zijn. het lijkt me sterk dat als Brad en Angelina al samen zijn, dat ze dan al in zo'n korte tijd hebben besloten samen kinderen te 'nemen'

ontopic;
welk deel van alle geruchten over hun waar is weet ik niet.. maar waar rook is is vuur toch? we zien het vanzelf als ze een buik krijgt.
pi_28385059
Aniston kinderen... ik hoop dat de Tokkies nog eerder voortplanten dan zij.
pi_28385288
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:53 schreef pberends het volgende:
Aniston kinderen... ik hoop dat de Tokkies nog eerder voortplanten dan zij.
Geloof dat de Tokkies dat al flink voor elkaar hebben hoor

trouwens Aniston
pi_28385433
quote:
Tja, ALS je al die mening bent toegedaan, dan zijn alle andere topics waarin het gaat over mensen die kinderen krijgen geschikter om te melden "ik hoop dat het niet waar is" dan hier: want hier gaat het om iemand die in elk geval nog 1 kindje heeft geadopteerd, die doet het in jouw optiek dus al een stuk beter dan al die anderen.
Ik krijg nu een beetje het gevoel dat mevrouw Jolie het nooit goed kan doen.
pi_28386165
Ik kan er nog steeds niet bij dat iemand dat zegt.
Wat bezielt je?

Je moet juist blij zijn dat iemand in blijde verwachting is.
Ben je zelf geadopteerd ofzo?
Of heb je je eigen ouders nog?
Heb je dit al eens aan hen voorgelegd.
Wijs ze er even op dat je liever had gehad dat ze een colombiaans kindje hadden geadopteerd.
Je beseft wel dat jij dan niet op deze aardbol had gestaan?
.....

pi_28386318
quote:

Ik quote mezelf nog maar even.
pi_28386365
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:29 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik quote mezelf nog maar even.
Mooi voor je, maar je brengt wat teweeg dus ondervindt nu ook maar de consequenties van je uitspraken.
pi_28386748
Oeh.

Nou, oké dan. Ik vind kinderen krijgen egoïstisch. Ik besef wel degelijk dat ik anders ook niet had bestaan, maar dat is geheel niet relevant. Als ik namelijk niet had bestaan, had ik daar logischerwijs ook niets vanaf geweten. Er zijn genoeg andere kinderen in de wereld. Als je er dan zo nodig een wilt, neem er dan zo een, aangezien die al bestaan.
De reden dat mensen een eigen kind willen is naar mijn mening puur uit eigenbelang, voor het eigen plezier. Je kunt zo iets namelijk niet voor het kind doen, aangezien dat kind nog helemaal niet bestaat.

Ik dacht dat Angelina ook zo verstandig was, gezien haar werk voor de VN en zo.

Nou, kom maar op, shoot me. Ik ben weg.

pi_28386929
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:39 schreef Toeps het volgende:
Oeh.

Nou, oké dan. Ik vind kinderen krijgen egoïstisch. Ik besef wel degelijk dat ik anders ook niet had bestaan, maar dat is geheel niet relevant. Als ik namelijk niet had bestaan, had ik daar logischerwijs ook niets vanaf geweten. Er zijn genoeg andere kinderen in de wereld. Als je er dan zo nodig een wilt, neem er dan zo een, aangezien die al bestaan.
De reden dat mensen een eigen kind willen is naar mijn mening puur uit eigenbelang, voor het eigen plezier. Je kunt zo iets namelijk niet voor het kind doen, aangezien dat kind nog helemaal niet bestaat.

Ik dacht dat Angelina ook zo verstandig was, gezien haar werk voor de VN en zo.

Nou, kom maar op, shoot me. Ik ben weg.

Volgens jou zou iemand die ongewild zwanger is dus ook abortus moeten plegen.
pi_28387150
Uiteindelijk is alles wat je doet te herleiden tot eigen belang.
Dit vind ik dus een verschrikkelijk slecht argument.
Adoptie doe je uiteindelijk ook uit eigenbelang.
Je doet dat, omdat je een kindje wilt.
Als je het zielig vindt kun je ook geld aan goede doelen geven en lekker kindloos verder gaan.
Geef je het kind nog de kans ook om zicht te ontwikkelen in zijn eigen vertrouwde omgeving.
pi_28387198
Tja Toeps, principes zijn leuk en aardig, maar toch komt het erg zuur over als je in een topic over een mogelijke zwangerschap post "ik hoop ZO dat het niet waar is".

Maar goed, gelukkig overheersen de positieve reacties
pi_28387949
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:44 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Volgens jou zou iemand die ongewild zwanger is dus ook abortus moeten plegen.
Niks moet, ik geef alleen mijn mening.
pi_28388054
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef Toeps het volgende:

[..]

Daar vraag ik ook "volgens jou".

Geef daar nu eens een direct antwoord op in plaats van een afwijkend antwoord
pi_28388094
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef Toeps het volgende:

[..]

Zo kwam je eerste reactie niet over
Maar goed, je heb gelijk, het is en blijft een mening.
Ik zal hem alleen nooit met je delen.
pi_28389160
Ik moet ineens denken aan wat een collega vertelde, die kreeg ergens in de jaren 80 zijn vierde kind en zette blij een advertentie in de krant "wij zijn erg blij met de geboorte van onze zoon en broertje Archibald" en dan ondertekend met vader, moeder en de namen van de drie andere kinderen.

Die kreeg van een volslagen onbekende (tenminste, dat is te hopen) een anonieme brief thuis waar hij in godsnaam dacht dat hij mee bezig was en dat het belachelijk was om een vierde kind op de wereld te zetten. Ondertekend met Malthus. Tsja.
pi_28389226
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:16 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Het is wel vaker voorgekomen dat een tabloid het bij het juiste eind had. Ik vind het overigens ook raar dat de mannen hier het allemaal kunnen inbeelden en accepteren dat AJ en BP samen zijn terwijl de dames hier het maar willen ontkennen. Is het de aangeboren jaloezie of een stukje naïefheid vraag ik me af.
Misschien zijn vrouwen dan wel meer nuchter dan mannen.

Zou kunnen natuurlijk, maar lijkt me wel vreemd als ze nu al een kind zouden krijgen, vooral omdat Brad zo sterk blijft ontkennen dat ze een relatie hebben. Dat zal ie wel doen omdat hij bang is voor negatieve publiciteit wanneer duidelijk wordt dat hij al met Angelina had terwijl hij nog getrouwd was.

Denk overigens wel dat ze wat hebben en ik vind Angelina echt een supertof mens. Het is volgens mij ook door haar dat hij zich nu opeens bezig houdt met het leed in Afrika en dergelijke.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:12:54 #76
16715 Mylene
*schatje*
pi_28393716
Jennifer is heel boos .
quote:
Jennifer Aniston door het lint

AMSTERDAM - Jennifer Aniston was woedend toen ze het nieuws hoorde dat haar ex-man Brad Pitt en zijn nieuwe vriendin Angelina Jolie een baby verwachten. Of zoals de Friends-ster het zelf zegt: "Ik ging door het lint".

Een vriend van de aantrekkelijke actrice zegt: "Jennifer is er kapot van. Ze kan het moeilijk loslaten."

"Ze wordt onpasselijk van het idee dat Brad een gezinnetje start met een andere vrouw, terwijl zij nog officieel getrouwd zijn."

Jennifer wil haar ex-man ontmoeten zodat de Ocean's Twelve-acteur de situatie face-to-face aan haar kan uitleggen.

"Ze wil veel liever dat Brad haar de waarheid vertelt, dan dat ze het via via moet horen."

Brad en Angelina ontkennen echter nog steeds dat ze in blijde verwachting zijn. Dus misschien loopt het voor Jennifer allemaal nog met een sisser af...
bron
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:52:59 #77
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_28394815
Jennifer
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:55:48 #78
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_28394885
Brad is mijn held gvd, eerst kets je die jennifer totdat het beste d'r af is, om vervolgens met jolie te gaan.

Brad is held!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:12:11 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_28395701
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef user-x het volgende:
en hij wilde van jennifer af omdat zij een kind wilde en hij niet
Volgens mij was eht andersom. lees ik net in een blad. Zij kreeg ineens weer een carriere en wilde dus wachten met kinderen, hij niet.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_28422488
Angelina is niet van plan monogaam te blijven.

IS ANGELINA PREGNANT WITH BRAD'S BABY?

Brad Pitt and Angelina Jolie
Hollywood's hottest pair have yet to go public, but sources tell Star that Angelina Jolie and Brad Pitt's next step as a couple might not be so easy to hide.

"They've kept so many secrets lately that it would be no surprise to find they're keeping another — planning for a baby, or already being pregnant," a source tells Star.

Sources also say that people on the Chicago set of Jen Aniston's new film The Break Up are wondering if Angelina is in the early stages of pregnancy.

While the couple have been ultra-top secretive about their relationship, they've been open about their desires for big families.

In the past, Angelina, 30, has said she prefers adoption, and she even adopted son Maddox, 3, in Cambodia in 2002. "I'm drawn to kids that are already born. I believe I'm meant to find my children in the world and not necessarily have them genetically." But now her feelings for Brad, 41, may be changing her mind. "Angelina is very giving, and if she thinks a baby will make Brad happy, she probably won't hesitate," the source adds. Reps for both actors deny Angelina is pregnant.

But even if the Oscar winner does have a baby on the way, it doesn't mean she'll keep Brad around. While Brad is ready to settle down with a family, Angelina isn't so sure. "Angelina has told Brad she'd like to keep seeing him, but she's made it clear she intends to see other men," a source tells Star.

And the actress has talked openly about liking to keep multiple lovers. "She's complicated. She can be all over a man one day and the next she doesn't want to know him."

Angelina projects an attitude of invulnerability that Doug Liman, Mr. & Mrs. Smith's director, couldn't get her to shake when filming the hit movie, a source on the movie tells Star. "He had a hard time getting the soft side out of her." But that just seems to make Brad want her more. He's left his marriage and taken up Angelina's interests, like fighting world poverty, in an effort to woo her — a source says he's "putty in her hands. Brad's in awe of Angelina.

He's trying to figure out how to pursue her without smothering her." That includes making plans to work in England, near Angelina's English home, but the pair won't be living together. "Angelina's attitude is, fine, move [to England], but don't do it just to be close to me," says the source.

Bron
pi_28422625
Die Angelina heeft toch superveel vriendjes waarmee ze regelmatig het bed induikt...
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:04:04 #82
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28422637
MILF
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28422674
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:12 schreef schatje het volgende:
Jennifer is heel boos .
[..]

bron
Domme snol. Lekker belangrijk wanneer je officieel gescheiden bent, als je beide wil scheiden ben je eigenlijk al gescheiden, maar moet dat alleen nog officieel geregeld worden, maar dat Amerikaanse kutsysteem maakt dat vast weer niet mogelijk. Bovendien moet je echt alleen maar om iemands uiterlijk geven als je met Brad Pitt een relatie hebt.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:07:17 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_28422767
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef user-x het volgende:
en hij wilde van jennifer af omdat zij een kind wilde en hij niet
ja dat ken ik. De ex van m'n broer wilde ook van hem af omdat hij een kind wilde en zij niet. Toch pijnlijk dat ze binnen een jaar zwanger was van een ander

kindje Pitt zal er vast wel leuk uit komen te zien als ie maar niet die dikke lippen van z'n moeder erft
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:08:34 #85
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28422807
Die lippen zijn kunstmatig
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:09:32 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_28422840
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Die lippen zijn kunstmatig
en dan? dat geeft de evolutie wel weer door hoor
Niet meer actief op Fok!
pi_28422881

En toch vind ik er maar weinig aan. Valt me altijd op dat je bij de mooie foto's geen enkele tattoe terugziet. Dus ik ben niet de enige die die tattoe's gigantisch lelijk vind.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:23:33 #88
120604 DeltaHF
HPE 2.0 HF Turbo
pi_28423403
Ik vraag me echt af wat al die vrouwen toch zien in Brad Pitt (bealve heel veel geld)
Met dubbel s; aldus
pi_28423450
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:23 schreef DeltaHF het volgende:
Ik vraag me echt af wat al die vrouwen toch zien in Brad Pitt (bealve heel veel geld)
Lijkt mij ernstig vervelend om met zo'n oppervlakkig iemand als hem te hebben. Net zoals het mij zeer vervelend lijkt om iets met Pamela Anderson te heben.
pi_28423526
Volgens mij is die man helemaal niet oppervlakkig. Denk zelfs dat hij best intelligent en grappig is en goed gezelschap.
pi_28423964
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:26 schreef Augustina het volgende:
Volgens mij is die man helemaal niet oppervlakkig. Denk zelfs dat hij best intelligent en grappig is en goed gezelschap.
Het is niet moeilijk om grappig en intelligent over te komen met zo'n uiterlijk.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:43:28 #92
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28424120
Leuk voor hem. Ik zou Angelina ook wel zwanger willen maken.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_28424144
Ik denk dat het kind wel zonder keizersnede geboren zal worden. Dat was bij Jenna Jameson immers ook niet nodig.
pi_28424892
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:38 schreef pberends het volgende:

[..]

Het is niet moeilijk om grappig en intelligent over te komen met zo'n uiterlijk.
pi_28425837
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

En toch vind ik er maar weinig aan. Valt me altijd op dat je bij de mooie foto's geen enkele tattoe terugziet. Dus ik ben niet de enige die die tattoe's gigantisch lelijk vind.
En dit is relevant omdat je met tatoeages geen kinderen kan krijgen ofzo?

Is zie het verband tussen je mening over tatoeages, deze foto het nieuwsbericht niet behalve dat het over Jolie gaat. Met de roddel dat ze zwanger zou zijn van Pitt heeft het geen enkele connectie of bedoel je er toch iets in de richting mee?
pi_28425927
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 21:08 schreef Augustina het volgende:

[..]

Omdat het uiterlijk de ingeschatte kwaliteiten (intelligentie, humor) verhoogd.
  zondag 3 juli 2005 @ 14:31:58 #97
118223 Novak
Fo sjo!
pi_28444037
Nu ben ik toch even heel erg afgeknapt op Miss Jolie... Angelina en zwanger = En ik dacht dat het een verstandige mevrouw was... Niet dus...
pi_28445106
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef Novak het volgende:
Nu ben ik toch even heel erg afgeknapt op Miss Jolie... Angelina en zwanger = En ik dacht dat het een verstandige mevrouw was... Niet dus...
Nee inderdaad want alle vrouwen die zwanger zijn, zijn inderdaad niet verstandig hè
pi_28447959
Je kan beter een kind adopteren, dan een uitgerekte kut krijgen.
pi_28447961
Wat een hoop nijd in dit topic zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')