Huh? Waar heb jij het nou weer over?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:24 schreef Illyria het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over haar. Zij ziet misschien wel haar geadopteerde kinderen precies hetzelfde als haar biologische kinderen, en maakt er geen onderscheid tussen. Door jouw reactie geef je (misschien onbewust) aan dat jij dat in haar plaats wel zou doen, ook al denk je nu zelf misschien van niet.
Oh, dus je vindt dat mensen uberhaupt geen of te veel kinderen moeten krijgen ivm overbevolking. Dan is het een ander verhaal natuurlijk (en er valt zeker wat voor te zeggen, maar dat is weer een andere discussie).quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Huh? Waar heb jij het nou weer over?
Ik bedoel alleen dat er al meer dan genoeg mensen op de wereld zijn, en daarom vond ik het ook zo goed dat ze dat ventje heeft geadopteerd.
Dat slaat ook nergens op..... meer dan genoeg mensen zeg je, wat kan zij daar aandoen dat sommige delen van de wereld overbevolkt zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Huh? Waar heb jij het nou weer over?
Ik bedoel alleen dat er al meer dan genoeg mensen op de wereld zijn, en daarom vond ik het ook zo goed dat ze dat ventje heeft geadopteerd.
Precies. Er zitten nog tig kindjes in weeshuizen, waarom zou je dan zelf 'nieuwe' gaan maken?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:29 schreef Illyria het volgende:
[..]
Oh, dus je vindt dat mensen uberhaupt geen of te veel kinderen moeten krijgen ivm overbevolking. Dan is het een ander verhaal natuurlijk (en er valt zeker wat voor te zeggen, maar dat is weer een andere discussie).
WTF? Ik word over 3 weken ook vader... dus dat zou eigenlijk ook niet mogen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Precies. Er zitten nog tig kindjes in weeshuizen, waarom zou je dan zelf 'nieuwe' gaan maken?
Edit: Maar dat is inderdaad een andere discussie, laten we die hier niet gaan houden.
Je moet doen wat je niet laten kan. Mijn mening verschilt alleen van de jouwe. Kan toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
WTF? Ik word over 3 weken ook vader... dus dat zou eigenlijk ook niet mogen?
Je mening is niet redelijk wat dat betreft.... en ergens vind ik niet dat je een mening over mij kan hebben wat betreft een kinderwens of niet (al dan niet eigen)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je moet doen wat je niet laten kan. Mijn mening verschilt alleen van de jouwe. Kan toch?
Sorry hoor, maar dit slaat kant noch wal.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je moet doen wat je niet laten kan. Mijn mening verschilt alleen van de jouwe. Kan toch?
sommige kindjes 'gebeuren' gewoon.. daar mogen mensen best heel blij mee zijn. het lijkt me sterk dat als Brad en Angelina al samen zijn, dat ze dan al in zo'n korte tijd hebben besloten samen kinderen te 'nemen'quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Precies. Er zitten nog tig kindjes in weeshuizen, waarom zou je dan zelf 'nieuwe' gaan maken?
Edit: Maar dat is inderdaad een andere discussie, laten we die hier niet gaan houden.
Geloof dat de Tokkies dat al flink voor elkaar hebben hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:53 schreef pberends het volgende:
Aniston kinderen... ik hoop dat de Tokkies nog eerder voortplanten dan zij.
Tja, ALS je al die mening bent toegedaan, dan zijn alle andere topics waarin het gaat over mensen die kinderen krijgen geschikter om te melden "ik hoop dat het niet waar is" dan hier: want hier gaat het om iemand die in elk geval nog 1 kindje heeft geadopteerd, die doet het in jouw optiek dus al een stuk beter dan al die anderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef Toeps het volgende:
Ik quote mezelf nog maar even.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef Toeps het volgende:
Mooi voor je, maar je brengt wat teweeg dus ondervindt nu ook maar de consequenties van je uitspraken.quote:
Volgens jou zou iemand die ongewild zwanger is dus ook abortus moeten plegen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:39 schreef Toeps het volgende:
Oeh.
Nou, oké dan. Ik vind kinderen krijgen egoïstisch. Ik besef wel degelijk dat ik anders ook niet had bestaan, maar dat is geheel niet relevant. Als ik namelijk niet had bestaan, had ik daar logischerwijs ook niets vanaf geweten. Er zijn genoeg andere kinderen in de wereld. Als je er dan zo nodig een wilt, neem er dan zo een, aangezien die al bestaan.
De reden dat mensen een eigen kind willen is naar mijn mening puur uit eigenbelang, voor het eigen plezier. Je kunt zo iets namelijk niet voor het kind doen, aangezien dat kind nog helemaal niet bestaat.
Ik dacht dat Angelina ook zo verstandig was, gezien haar werk voor de VN en zo.
Nou, kom maar op, shoot me. Ik ben weg.
Niks moet, ik geef alleen mijn mening.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens jou zou iemand die ongewild zwanger is dus ook abortus moeten plegen.
Daar vraag ik ook "volgens jou".quote:
Zo kwam je eerste reactie niet overquote:
Misschien zijn vrouwen dan wel meer nuchter dan mannen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:16 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Het is wel vaker voorgekomen dat een tabloid het bij het juiste eind had. Ik vind het overigens ook raar dat de mannen hier het allemaal kunnen inbeelden en accepteren dat AJ en BP samen zijn terwijl de dames hier het maar willen ontkennen. Is het de aangeboren jaloezie of een stukje naïefheid vraag ik me af.
bronquote:Jennifer Aniston door het lint
AMSTERDAM - Jennifer Aniston was woedend toen ze het nieuws hoorde dat haar ex-man Brad Pitt en zijn nieuwe vriendin Angelina Jolie een baby verwachten. Of zoals de Friends-ster het zelf zegt: "Ik ging door het lint".
Een vriend van de aantrekkelijke actrice zegt: "Jennifer is er kapot van. Ze kan het moeilijk loslaten."
"Ze wordt onpasselijk van het idee dat Brad een gezinnetje start met een andere vrouw, terwijl zij nog officieel getrouwd zijn."
Jennifer wil haar ex-man ontmoeten zodat de Ocean's Twelve-acteur de situatie face-to-face aan haar kan uitleggen.
"Ze wil veel liever dat Brad haar de waarheid vertelt, dan dat ze het via via moet horen."
Brad en Angelina ontkennen echter nog steeds dat ze in blijde verwachting zijn. Dus misschien loopt het voor Jennifer allemaal nog met een sisser af...
Volgens mij was eht andersom. lees ik net in een blad. Zij kreeg ineens weer een carriere en wilde dus wachten met kinderen, hij niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef user-x het volgende:
en hij wilde van jennifer af omdat zij een kind wilde en hij niet
Domme snol. Lekker belangrijk wanneer je officieel gescheiden bent, als je beide wil scheiden ben je eigenlijk al gescheiden, maar moet dat alleen nog officieel geregeld worden, maar dat Amerikaanse kutsysteem maakt dat vast weer niet mogelijk. Bovendien moet je echt alleen maar om iemands uiterlijk geven als je met Brad Pitt een relatie hebt.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef user-x het volgende:
en hij wilde van jennifer af omdat zij een kind wilde en hij niet
Lijkt mij ernstig vervelend om met zo'n oppervlakkig iemand als hem te hebben. Net zoals het mij zeer vervelend lijkt om iets met Pamela Anderson te heben.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:23 schreef DeltaHF het volgende:
Ik vraag me echt af wat al die vrouwen toch zien in Brad Pitt (bealve heel veel geld)
Het is niet moeilijk om grappig en intelligent over te komen met zo'n uiterlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:26 schreef Augustina het volgende:
Volgens mij is die man helemaal niet oppervlakkig. Denk zelfs dat hij best intelligent en grappig is en goed gezelschap.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk om grappig en intelligent over te komen met zo'n uiterlijk.
En dit is relevant omdat je met tatoeages geen kinderen kan krijgen ofzo?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
En toch vind ik er maar weinig aan. Valt me altijd op dat je bij de mooie foto's geen enkele tattoe terugziet. Dus ik ben niet de enige die die tattoe's gigantisch lelijk vind.
Omdat het uiterlijk de ingeschatte kwaliteiten (intelligentie, humor) verhoogd.quote:
Nee inderdaad want alle vrouwen die zwanger zijn, zijn inderdaad niet verstandig hèquote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef Novak het volgende:
Nu ben ik toch even heel erg afgeknapt op Miss Jolie... Angelina en zwanger =En ik dacht dat het een verstandige mevrouw was... Niet dus...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |