De Nederlanders ook van tegenwoordig hèquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Standaard wanneer er wat onweer op komst is
Capelle a/d Ijsselquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:32 schreef AMD64 het volgende:
[..]
De Nederlanders ook van tegenwoordig hè
En die gast uit Capelle. Ik heb zojuist een magedonder gehoord
Ik kom uit uit Capelle, nog niks gehoord of gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Capelle a/d Ijsseldat ligt hier om de hoek, dan zou ik em ook gehoord moeten hebben
* LoggedIn doet zn monitor uit
En nu huilen wijquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nieuwe code vervangt door de oude (Onder nickname)
Damn belgen hebben geluk
Nee sorry. Hij wist dat ik in H'sluis woonde. Jij nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Capelle a/d Ijsseldat ligt hier om de hoek, dan zou ik em ook gehoord moeten hebben
Volgens mij laat die de neerslag boven Zeeland en West Vlaanderen niet zien...quote:
Zoals ik al beschreefquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Volgens mij laat die de neerslag boven Zeeland en West Vlaanderen niet zien...![]()
Zo, dat explodeert, zeg...! Het beweegt overigens niet in een rechte lijn naar NO, maar maakt als het ware een rondje... Heel moeilijk om dan een verwachting te maken...quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Volgens mij laat die de neerslag boven Zeeland en West Vlaanderen niet zien...![]()
Het gaat ook allemaal zo verrekte snel, dat ik wel eens ergens overheen lees...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zoals ik al beschreef
Meid. Het lijkt wel of we hetzelfde denken
Inderdaad, hier in Krimpen hoorde ik helemaal niks! En als dat een megaknal was dan hoorde ik het zeker hier! Maar het begint hier wel opeens een beetje te waaien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Geen probleemquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het gaat ook allemaal zo verrekte snel, dat ik wel eens ergens overheen lees...![]()
Zag ik op weerwoordquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef Weerman het volgende:
Duur he speedy ?:P
quote:
Cool! Fokken op een PDAquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef Merkie het volgende:
Hup, snel pagina 1, vollullen, die OP is zo zwaar voor mijn PDA.
Volgens mij bestaan die wel (maar ik vind het hier leuker).quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef AMD64 het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk geen Weer forum? Zoals op mijn site (bedoeld voor foto's)?
Ik tel dit de 2e keer in 1 week tijd! Een absoluut hoogtepuntquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef Xenwolfie het volgende:
Trouwens, hoeveel keer dit jaar heeft iedereen al actief onweer gehad? Als het vanacht raak is dan wordt dat onze vierde keer geloof ik.
Ik Fok! regelmatig op mijn GSM... ik krijg mezelf alleen niet ingelogd dus kan alleen lurckenquote:
Hmm. Ik internet alleen maar op PC'squote:Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik Fok! regelmatig op mijn GSM... ik krijg mezelf alleen niet ingelogd dus kan alleen lurcken
ja, dat zat er in natuurlijk.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef dl3b het volgende:
Jaja, gets geht's los
1003100 00:42:53 29-06-05 FLEX-A GROUP 1600 WATEROVERLAST NACHTEGAALSTRAAT 12 BERG -= BRANDWEER BERG EN TERBLIJT BLUSGROEP 1 =-
1003152 00:42:53 29-06-05 FLEX-A GROUP 1600 WATEROVERLAST NACHTEGAALSTRAAT 12 BERG -= BRANDWEER VALKENBURG A/D GEUL BLUSGROEP 2 =-
1003166 00:42:53 29-06-05 FLEX-A GROUP 1600 WATEROVERLAST NACHTEGAALSTRAAT 12 BERG -= BRANDWEER VALKENBURG A/D GEUL BEVELVOERDER V DIENST =-
Oei, dat hou ik niet bij, maar vorige week hebben we om 4 uur 's nachts een leuke lichtshow gehad (amper regen, redelijk donder, maar vooral licht, véél licht)quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef Xenwolfie het volgende:
Trouwens, hoeveel keer dit jaar heeft iedereen al actief onweer gehad? Als het vanacht raak is dan wordt dat onze vierde keer geloof ik.
Van afgelopen nacht, of kijk ik nou scheel? (kom maaaarrrr kommmm maaaaarrrrrr!)quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef the_RAVEN het volgende:
http://www.meteofrance.com/FR/mameteo/anim_sat.jsp
mooie weerkaart uit frankrijk
Hoe kan dat dat het zo snel groeit. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
In het zuiden van belgie onstaan ineens weer hele hoop nieuwe buien
Werkelijk niet normaal!
Moeder natuur is een beetje chago, en ik geloof ook nog erg geirriteerd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoe kan dat dat het zo snel groeit. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Goeie vraag... Wat is de temperatuur daar? Meestal kakt het 's nachts weer in...!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Rond 20 ben ik bang. Hier is het nu 18.2quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:50 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Goeie vraag... Wat is de temperatuur daar? Meestal kakt het 's nachts weer in...!
jaha,quote:
PMSquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:49 schreef Weerman het volgende:
[..]
Moeder natuur is een beetje chago, en ik geloof ook nog erg geirriteerd.
meestal, maar de echt stoere complexen juist nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:50 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Goeie vraag... Wat is de temperatuur daar? Meestal kakt het 's nachts weer in...!
Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zal yvonne haar was al binnen hebben?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:51 schreef Weerman het volgende:
Wat houd PMS in?
Dat op zich is niet zo zeldzaam, maar het tijdstip weer wel (volgens mij dan, ik kan me vergissen)quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
Ik heb dit echt nog nooit gezien dat het allemaal in1keer zo snel kan gaan.
Om 22:00 nog helemaal niks gezien, en om 23:15 vormt de eerst wolkbreuk al.
Een vrouwenkwaaltje waar sommige vrouwen érg sjagegrijnig van worden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:51 schreef Weerman het volgende:
Wat houd PMS in?
Dat bedoel. Geen goed teken lijkt mij/quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
Ik heb dit echt nog nooit gezien dat het allemaal in1keer zo snel kan gaan.
Om 22:00 nog helemaal niks gezien, en om 23:15 vormt de eerst wolkbreuk al.
Wow. Prachtgiquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:53 schreef JoeKurr het volgende:
Tssk, ben even weg, heel topic vol
Mijn buit van vanavond:
[[url=http://bweijers.demon.nl/~bweijers/test/fotos/thumbnail.php?file=images/Joe_Kurr/IMG_5356.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://bweijers.demon.nl/~bweijers/test/fotos/thumbnail.php?file=images/Joe_Kurr/IMG_5359.jpg]afbeelding][/url]
Die heb ik vaker gezien en IMHO i die tamelijk onbetrouwbaar...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:54 schreef Xenwolfie het volgende:
[afbeelding]
Deze radar doet een beetje raar, net zwakten de buien opeens af en nu komen ze opeens bij elkaar om weer uit te groeien lijkt wel.
Waar haal je dit vandaan? (ben ff nieuwsgierig)quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:53 schreef Boschjesman het volgende:
1003166 00:46:35 29-06-05 GROUP WATEROVERLAST CREMERSTRAAT VALK Brandweer Valkenburg ( Bevelvoerder Spoed )
1003150 00:46:35 29-06-05 GROUP WATEROVERLAST CREMERSTRAAT VALK Brandweer Valkenburg ( Blusgroep 1 Spoed )
1003102 00:46:35 29-06-05 GROUP WATEROVERLAST CREMERSTRAAT VALK Brandweer Berg en Terblijt ( Blusgroep 2 Spoed )
Nog meer.
De atmosfeer gaat hier iig goed tekeer.
Nope iemand andersquote:
Wat is dan wel een betrouwbare, Klundert en Winschoten laten helemaal niks zien...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gezien en IMHO i die tamelijk onbetrouwbaar...
Welterusten en tot straksquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:55 schreef Party_P het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, morgen weer vroeg op![]()
![]()
![]()
![]()
Temperatuur is niet echt van belang hoor. Zolang de windverdeling in de atmosfeer goed is heb je weinig warmteverschil nodig om de hele nacht door tot forse buien met onweer te kunnen komen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:50 schreef dutch-mamma het volgende:
Neequote:Op woensdag 29 juni 2005 01:00 schreef Mindlight het volgende:
Pagina 2 doet t niet volgens mij....
Dane is getroffenquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:01 schreef the_RAVEN het volgende:
kan niet op pagina 2 komen....
mmmhh
onweer maakt server van slag
Dit gaat echt de verkeerde kant op. Straks op een zonnige mooie dag, in 1 minuut zo donker als een zwart gatquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke nu kappe en weer ontopic mensen
Ik melde net dat er in het zuiden van belgie nieuwe buien onstaan.
Nou werkelijk binnen 30 min gewoon een 1 compleet wolkbreuk!
Het gaat werkelijk enorm hard!
Zelfde situatie (nog) in Breda.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:04 schreef Bruce117 het volgende:
In de buurt van Eindhoven komt er weinig veranderering in de situatie.
Redelijk wat flitsen vanuit het zuiden, en zo af en toe hoor je iets, maar niet veel.
anders slaap lekker.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:04 schreef Againzender het volgende:
d'r lijkt inderdaad een soort tweede lijn boven Belgie te vormen.
In Amsterdam neemt de wind weer toe, en ik ga maar eens naar bed. Misschien tot straks
BEAutiful pics!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef JoeKurr het volgende:
Mijn eerdere post is verzwolgen door pagina 2, dus hier nog maar een keer
De score van mijn uitje naar de polder (richting Raamsdonksveer), een half uurtje geleden:
[[url=http://bweijers.demon.nl/~bweijers/test/fotos/thumbnail.php?file=images/Joe_Kurr/IMG_5356.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://bweijers.demon.nl/~bweijers/test/fotos/thumbnail.php?file=images/Joe_Kurr/IMG_5359.jpg]afbeelding][/url]
(eigenlijk kun je best ver kijken zo, die bui zit nog boven België)
Ik heb het idee dat het hier weer een beetje afzwakt.
Hier zitten normaal gesproken ook kikkers in de sloot. Nu is het erg stil. Gisteren was het een pokke herrie en de andere weken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:09 schreef Xenwolfie het volgende:
Het is hier erg stil, ik hoor nu zelfs geen kikkers meer, is dit een voorteken?
Ben er ondertussen achter dat het een post van Roel_Jewel geweest is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:09 schreef JDude het volgende:
Ik heb een report in BUG geplaatst over pagina 2.
Dankzij zijn post is pag.2 foetsie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben er ondertussen achter dat het een post van Roel_Jewel geweest is.
Aan de post zelf valt niet veel te zien.
Raar, maar waar.
Volgens mij wel, maar er ontstaat een discussie in [BUG] over welke post het is.quote:
Gek zeg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef Tique het volgende:
Eigenlijk best raar..jullie zitten gewoon aan de andere kant van het land
ik ga me bed opzoeken, ik merk het over een paar uur wel, de ramen blijven open
truste!
Mooiquote:
Ik hoop dat dit topic snel op de 300 zit... ik kan niets lezen wat jullie schrijven. Alle voorgaande delen kan ik wel gewoon lezen..... Grumbl.... morgen maar eens een mailtje naar Breuls.quote:Ik krijg net een melding uit Noord Belgie dat achter de cell die nu Nederland in trekt windhoosvorming is gespot. Opgelet dus!!!
Bron: www.weerwoord.bequote:Hasselt: hevig onweer met enorm heftige ontladingen. Een vijftal keer sloeg de bliksem dichtbij in op de hoogspanningsleiding die hier op 150 m ten westen passeert. 1x sloeg de bliksem echter vlakbij in, op minder dan 100 m. De donder klonk als een zuiver pistoolschot. Mogelijk bij een achterbuur ingeslagen. Ik schrok me te pletter. Rond het inslagpunt bevindt zich tevens een elektriciteitscabine. De stroom viel uit gedurende enkele minuten. Maar de straat verlichting is nunog altijd niet terug.
Ik weet niet hoeveel regen er gevallen is, schat tussen 20-30 mm.
Tjonge wat hebben we moeten wachten op onweer dit jaar, maar nu was het RAAK. Dit evenaart het mega onweer van 14 augustus vorig jaar.
Het begint opnieuw te regenen. Hopelijk wordt het toch niet helemaal een slapeloze nacht.
Klinkt erg goedquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:19 schreef Drugshond het volgende:
Ik kan niet reageren alleen schrijven.
uit het www.bliksemdetectie.nl-form
[..]
Ik hoop dat dit topic snel op de 300 zit... ik kan niets lezen wat jullie schrijven. Alle voorgaande delen kan ik wel gewoon lezen..... Grumbl.... morgen maar eens een mailtje naar Breuls.
Wat is je naam op WW?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:20 schreef Dope-E het volgende:
[..]
Bron: www.weerwoord.be
staat ons dat ook te wachten
Geen, kwam er toevallig en lurk nu in wat topics...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:24 schreef drelletje het volgende:
[..]
Wat is je naam op WW?
Van mij Francis (De Bilt)
Hier is alles ok, behalve P2 dan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:26 schreef JDude het volgende:
Vreemd. Sommigen kunnen helemaal niets meer, ik kan nog wel alles lezen en schrijven, uitgezonderd pagina 2 (50 posts/pag) dan...
Thnx zo doet het het wel jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:28 schreef Weerman het volgende:
Drelletje: Wat je het beste kunt doen is even de code pakken op dit moment.
En de abbo versie even links laten liggen, versie 1.0 (code) werkt wel.
Hier ook een uur geleden, even geduld ;P Kans dat het nu nog ineens afbreekt is kleiner geworden. Trouwens 1,5 uur geleden leek het op een sisser af te lopen maar de radarbeelde nu zeggen genoegquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:30 schreef Robje23 het volgende:
Zie hier in Twente ook nog niks. Steren staan aan de hemel en er staat wel wat wind..
Een uur geleden zag ik het soms al flitsen in het zuiden vanuit Enschede. Beter kijken dus!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:30 schreef Robje23 het volgende:
Zie hier in Twente ook nog niks. Steren staan aan de hemel en er staat wel wat wind..
http://www.weeronlinebv.nl/radar/quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:34 schreef TC03 het volgende:
Waar kan ik radar beelden vinden?
http://www.weeronlinebv.nl/radar/quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:34 schreef TC03 het volgende:
http://home.hccnet.nl/e.vd.dungen/regenradar.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:34 schreef TC03 het volgende:
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:37 schreef Weerman het volgende:
Ja dan 10x slechter. Vooral als je in het westen woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |