Oei, dat hou ik niet bij, maar vorige week hebben we om 4 uur 's nachts een leuke lichtshow gehad (amper regen, redelijk donder, maar vooral licht, véél licht)quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef Xenwolfie het volgende:
Trouwens, hoeveel keer dit jaar heeft iedereen al actief onweer gehad? Als het vanacht raak is dan wordt dat onze vierde keer geloof ik.
Van afgelopen nacht, of kijk ik nou scheel? (kom maaaarrrr kommmm maaaaarrrrrr!)quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef the_RAVEN het volgende:
http://www.meteofrance.com/FR/mameteo/anim_sat.jsp
mooie weerkaart uit frankrijk
Hoe kan dat dat het zo snel groeit. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
In het zuiden van belgie onstaan ineens weer hele hoop nieuwe buien
Werkelijk niet normaal!
Moeder natuur is een beetje chago, en ik geloof ook nog erg geirriteerd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoe kan dat dat het zo snel groeit. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Goeie vraag... Wat is de temperatuur daar? Meestal kakt het 's nachts weer in...!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Rond 20 ben ik bang. Hier is het nu 18.2quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:50 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Goeie vraag... Wat is de temperatuur daar? Meestal kakt het 's nachts weer in...!
jaha,quote:
PMSquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:49 schreef Weerman het volgende:
[..]
Moeder natuur is een beetje chago, en ik geloof ook nog erg geirriteerd.
meestal, maar de echt stoere complexen juist nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:50 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Goeie vraag... Wat is de temperatuur daar? Meestal kakt het 's nachts weer in...!
Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zal yvonne haar was al binnen hebben?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:51 schreef Weerman het volgende:
Wat houd PMS in?
Dat op zich is niet zo zeldzaam, maar het tijdstip weer wel (volgens mij dan, ik kan me vergissen)quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
Ik heb dit echt nog nooit gezien dat het allemaal in1keer zo snel kan gaan.
Om 22:00 nog helemaal niks gezien, en om 23:15 vormt de eerst wolkbreuk al.
Een vrouwenkwaaltje waar sommige vrouwen érg sjagegrijnig van worden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:51 schreef Weerman het volgende:
Wat houd PMS in?
Dat bedoel. Geen goed teken lijkt mij/quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
Ik heb dit echt nog nooit gezien dat het allemaal in1keer zo snel kan gaan.
Om 22:00 nog helemaal niks gezien, en om 23:15 vormt de eerst wolkbreuk al.
Wow. Prachtgiquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:53 schreef JoeKurr het volgende:
Tssk, ben even weg, heel topic vol
Mijn buit van vanavond:
[[url=http://bweijers.demon.nl/~bweijers/test/fotos/thumbnail.php?file=images/Joe_Kurr/IMG_5356.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://bweijers.demon.nl/~bweijers/test/fotos/thumbnail.php?file=images/Joe_Kurr/IMG_5359.jpg]afbeelding][/url]
Die heb ik vaker gezien en IMHO i die tamelijk onbetrouwbaar...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:54 schreef Xenwolfie het volgende:
[afbeelding]
Deze radar doet een beetje raar, net zwakten de buien opeens af en nu komen ze opeens bij elkaar om weer uit te groeien lijkt wel.
Waar haal je dit vandaan? (ben ff nieuwsgierig)quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:53 schreef Boschjesman het volgende:
1003166 00:46:35 29-06-05 GROUP WATEROVERLAST CREMERSTRAAT VALK Brandweer Valkenburg ( Bevelvoerder Spoed )
1003150 00:46:35 29-06-05 GROUP WATEROVERLAST CREMERSTRAAT VALK Brandweer Valkenburg ( Blusgroep 1 Spoed )
1003102 00:46:35 29-06-05 GROUP WATEROVERLAST CREMERSTRAAT VALK Brandweer Berg en Terblijt ( Blusgroep 2 Spoed )
Nog meer.
De atmosfeer gaat hier iig goed tekeer.
Nope iemand andersquote:
Wat is dan wel een betrouwbare, Klundert en Winschoten laten helemaal niks zien...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gezien en IMHO i die tamelijk onbetrouwbaar...
Welterusten en tot straksquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:55 schreef Party_P het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, morgen weer vroeg op![]()
![]()
![]()
![]()
Temperatuur is niet echt van belang hoor. Zolang de windverdeling in de atmosfeer goed is heb je weinig warmteverschil nodig om de hele nacht door tot forse buien met onweer te kunnen komen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:50 schreef dutch-mamma het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |