Volgens mij wel, maar er ontstaat een discussie in [BUG] over welke post het is.quote:
Gek zeg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef Tique het volgende:
Eigenlijk best raar..jullie zitten gewoon aan de andere kant van het land
ik ga me bed opzoeken, ik merk het over een paar uur wel, de ramen blijven open
truste!
Mooiquote:
Ik hoop dat dit topic snel op de 300 zit... ik kan niets lezen wat jullie schrijven. Alle voorgaande delen kan ik wel gewoon lezen..... Grumbl.... morgen maar eens een mailtje naar Breuls.quote:Ik krijg net een melding uit Noord Belgie dat achter de cell die nu Nederland in trekt windhoosvorming is gespot. Opgelet dus!!!
Bron: www.weerwoord.bequote:Hasselt: hevig onweer met enorm heftige ontladingen. Een vijftal keer sloeg de bliksem dichtbij in op de hoogspanningsleiding die hier op 150 m ten westen passeert. 1x sloeg de bliksem echter vlakbij in, op minder dan 100 m. De donder klonk als een zuiver pistoolschot. Mogelijk bij een achterbuur ingeslagen. Ik schrok me te pletter. Rond het inslagpunt bevindt zich tevens een elektriciteitscabine. De stroom viel uit gedurende enkele minuten. Maar de straat verlichting is nunog altijd niet terug.
Ik weet niet hoeveel regen er gevallen is, schat tussen 20-30 mm.
Tjonge wat hebben we moeten wachten op onweer dit jaar, maar nu was het RAAK. Dit evenaart het mega onweer van 14 augustus vorig jaar.
Het begint opnieuw te regenen. Hopelijk wordt het toch niet helemaal een slapeloze nacht.
Klinkt erg goedquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:19 schreef Drugshond het volgende:
Ik kan niet reageren alleen schrijven.
uit het www.bliksemdetectie.nl-form
[..]
Ik hoop dat dit topic snel op de 300 zit... ik kan niets lezen wat jullie schrijven. Alle voorgaande delen kan ik wel gewoon lezen..... Grumbl.... morgen maar eens een mailtje naar Breuls.
Wat is je naam op WW?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:20 schreef Dope-E het volgende:
[..]
Bron: www.weerwoord.be
staat ons dat ook te wachten
Geen, kwam er toevallig en lurk nu in wat topics...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:24 schreef drelletje het volgende:
[..]
Wat is je naam op WW?
Van mij Francis (De Bilt)
Hier is alles ok, behalve P2 dan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:26 schreef JDude het volgende:
Vreemd. Sommigen kunnen helemaal niets meer, ik kan nog wel alles lezen en schrijven, uitgezonderd pagina 2 (50 posts/pag) dan...
Thnx zo doet het het wel jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:28 schreef Weerman het volgende:
Drelletje: Wat je het beste kunt doen is even de code pakken op dit moment.
En de abbo versie even links laten liggen, versie 1.0 (code) werkt wel.
Hier ook een uur geleden, even geduld ;P Kans dat het nu nog ineens afbreekt is kleiner geworden. Trouwens 1,5 uur geleden leek het op een sisser af te lopen maar de radarbeelde nu zeggen genoegquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:30 schreef Robje23 het volgende:
Zie hier in Twente ook nog niks. Steren staan aan de hemel en er staat wel wat wind..
Een uur geleden zag ik het soms al flitsen in het zuiden vanuit Enschede. Beter kijken dus!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:30 schreef Robje23 het volgende:
Zie hier in Twente ook nog niks. Steren staan aan de hemel en er staat wel wat wind..
http://www.weeronlinebv.nl/radar/quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:34 schreef TC03 het volgende:
Waar kan ik radar beelden vinden?
http://www.weeronlinebv.nl/radar/quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:34 schreef TC03 het volgende:
http://home.hccnet.nl/e.vd.dungen/regenradar.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:34 schreef TC03 het volgende:
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:37 schreef Weerman het volgende:
Ja dan 10x slechter. Vooral als je in het westen woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |