Dit gaat echt de verkeerde kant op. Straks op een zonnige mooie dag, in 1 minuut zo donker als een zwart gatquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke nu kappe en weer ontopic mensen
Ik melde net dat er in het zuiden van belgie nieuwe buien onstaan.
Nou werkelijk binnen 30 min gewoon een 1 compleet wolkbreuk!
Het gaat werkelijk enorm hard!
Zelfde situatie (nog) in Breda.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:04 schreef Bruce117 het volgende:
In de buurt van Eindhoven komt er weinig veranderering in de situatie.
Redelijk wat flitsen vanuit het zuiden, en zo af en toe hoor je iets, maar niet veel.
anders slaap lekker.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:04 schreef Againzender het volgende:
d'r lijkt inderdaad een soort tweede lijn boven Belgie te vormen.
In Amsterdam neemt de wind weer toe, en ik ga maar eens naar bed. Misschien tot straks
BEAutiful pics!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef JoeKurr het volgende:
Mijn eerdere post is verzwolgen door pagina 2, dus hier nog maar een keer
De score van mijn uitje naar de polder (richting Raamsdonksveer), een half uurtje geleden:
[[url=http://bweijers.demon.nl/~bweijers/test/fotos/thumbnail.php?file=images/Joe_Kurr/IMG_5356.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://bweijers.demon.nl/~bweijers/test/fotos/thumbnail.php?file=images/Joe_Kurr/IMG_5359.jpg]afbeelding][/url]
(eigenlijk kun je best ver kijken zo, die bui zit nog boven België)
Ik heb het idee dat het hier weer een beetje afzwakt.
Hier zitten normaal gesproken ook kikkers in de sloot. Nu is het erg stil. Gisteren was het een pokke herrie en de andere weken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:09 schreef Xenwolfie het volgende:
Het is hier erg stil, ik hoor nu zelfs geen kikkers meer, is dit een voorteken?
Ben er ondertussen achter dat het een post van Roel_Jewel geweest is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:09 schreef JDude het volgende:
Ik heb een report in BUG geplaatst over pagina 2.
Dankzij zijn post is pag.2 foetsie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben er ondertussen achter dat het een post van Roel_Jewel geweest is.
Aan de post zelf valt niet veel te zien.
Raar, maar waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |