ja ik weet het, ik ben erg goed in radenquote:
en ? beviel het je ?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben vandaag in Limburg geweest. Hééél dicht in de buurt van Beavje..
Het is net alsof je in het buitenland bent, zo heuvelachtig is het daar..
Geen idee, ik was er niet bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef creno het volgende:
vechten tijdens een dansvoorstellingwaar gaat het heen met de wereld...
en laat me raden, shania en britney konden niet eens dansen ?
Ik geloof ik ook...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:48 schreef creno het volgende:
wat is peet dan gaan doen ? ik heb geloof ik iets gemist !
www.uwc.nl en dan naar yls zoekenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:48 schreef creno het volgende:
wat is peet dan gaan doen ? ik heb geloof ik iets gemist !
In wat voor een hol was die dansvoorstelling?quote:
In de toch vrije chique Lichttoren, maar ja, als Debbie en John naar hun dochters willen kijken dan kopen ze toch wel kaartjesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In wat voor een hol was die dansvoorstelling?![]()
Afblijven, mijnquote:
Ik bedoelde eigenlijk welke plaats, want zulke boeren heb je waar ik zit volgens mij niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de toch vrije chique Lichttoren, maar ja, als Debbie en John naar hun dochters willen kijken dan kopen ze toch wel kaartjes
Dat zijn geen boeren, dat is kampvolkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk welke plaats, want zulke boeren heb je waar ik zit volgens mij niet.
Ik moet wel, anders blijf ik alleen en berooid achter, want ik ben veel te lief dus iedereen loopt over me heen en jat alles van me afquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:30 schreef woutabest het volgende:
Weten jullie, die TT bij een [HOMO] topic staat niet helemaal gepast
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
nichten enzo, geen echte mannen
Don't shoot the messenger
En bedankt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
nichten enzo, geen echte mannen
Don't shoot the messenger
Jij bent vast wel een echte man hoor.quote:
Jij hebt al een leuke jongen!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders blijf ik alleen en berooid achter, want ik ben veel te lief dus iedereen loopt over me heen en jat alles van me af
Waxx!quote:
Och, ik vind het niet erg nicht genoemd te worden. Ik vond alleen die TT nogal geniaalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:41 schreef woutabest het volgende:
[..]
niet serieus is enzo, inspeelt op wat mensen over het algemeen zeggen...![]()
wout, das volgens mij een jongetje ! zo'n jong ventje zonder haar, misschien net wat pluis...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent vast wel een echte man hoor..
echt iemand voor jou dus.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:45 schreef creno het volgende:
[..]
wout, das volgens mij een jongetje ! zo'n jong ventje zonder haar, misschien net wat pluis...![]()
Wat ik dus als sluitpost in het vorige topic zeiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent vast wel een echte man hoor..
whehehe het is weer duidelijk dat ik nooit foto's van mezelf laat rondgaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:45 schreef creno het volgende:
[..]
wout, das volgens mij een jongetje ! zo'n jong ventje zonder haar, misschien net wat pluis...![]()
Ja ik ga een beetje een heul topic doorlezenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ik dus als sluitpost in het vorige topic zei
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:45 schreef creno het volgende:
[..]
Hij scheert zich nog met een hard broodjequote:geb. datum: 1989-03-08
Laat ik er maar even over zwijgen dat ik verre van weinig haar heb en op mijn 13e al moest scheren, maar ik laat jullie fantasie de vrije loopquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Hij scheert zich nog met een hard broodje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |