Ik moet wel, anders blijf ik alleen en berooid achter, want ik ben veel te lief dus iedereen loopt over me heen en jat alles van me afquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:30 schreef woutabest het volgende:
Weten jullie, die TT bij een [HOMO] topic staat niet helemaal gepast
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
nichten enzo, geen echte mannen
Don't shoot the messenger
En bedankt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
nichten enzo, geen echte mannen
Don't shoot the messenger
Jij bent vast wel een echte man hoor.quote:
Jij hebt al een leuke jongen!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders blijf ik alleen en berooid achter, want ik ben veel te lief dus iedereen loopt over me heen en jat alles van me af
Waxx!quote:
Och, ik vind het niet erg nicht genoemd te worden. Ik vond alleen die TT nogal geniaalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:41 schreef woutabest het volgende:
[..]
niet serieus is enzo, inspeelt op wat mensen over het algemeen zeggen...![]()
wout, das volgens mij een jongetje ! zo'n jong ventje zonder haar, misschien net wat pluis...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent vast wel een echte man hoor..
echt iemand voor jou dus.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:45 schreef creno het volgende:
[..]
wout, das volgens mij een jongetje ! zo'n jong ventje zonder haar, misschien net wat pluis...![]()
Wat ik dus als sluitpost in het vorige topic zeiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent vast wel een echte man hoor..
whehehe het is weer duidelijk dat ik nooit foto's van mezelf laat rondgaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:45 schreef creno het volgende:
[..]
wout, das volgens mij een jongetje ! zo'n jong ventje zonder haar, misschien net wat pluis...![]()
Ja ik ga een beetje een heul topic doorlezenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ik dus als sluitpost in het vorige topic zei
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:45 schreef creno het volgende:
[..]
Hij scheert zich nog met een hard broodjequote:geb. datum: 1989-03-08
Laat ik er maar even over zwijgen dat ik verre van weinig haar heb en op mijn 13e al moest scheren, maar ik laat jullie fantasie de vrije loopquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Hij scheert zich nog met een hard broodje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |