Zijn er trouwens mensen met een oud account die inmiddels afgesloten zijn? Mijn twee oude doen het nog steeds met Hotmail Popper; een nieuw aangemaakte inderdaad niet...quote:Dennismoore schreef ooit:
http://www.infoworld.com/article/04/09/27/HNhotmailoutlook_1.html
Volgens mij niet hoor. Iedereen kan dat nog steeds gebruiken. Alleen als je er nog nooit gebruikt van hebt gemaakt kan het niet meer. Ik wilde het instellen voor mijn zusje, maar dat lukt dus niet meer.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:13 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Zijn er trouwens mensen met een oud account die inmiddels afgesloten zijn? Mijn twee oude doen het nog steeds met Hotmail Popper; een nieuw aangemaakte inderdaad niet...
Schandalig trouwens dat ik nog geen 250MB heb, ik ben verd*mme al sinds 1997 een trouwe klant.
Dat gaat iedereen krijgen, volgens mij zijn ze een beetje bang geworden van het succes van gmail ofzoquote:Op maandag 27 juni 2005 23:13 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Zijn er trouwens mensen met een oud account die inmiddels afgesloten zijn? Mijn twee oude doen het nog steeds met Hotmail Popper; een nieuw aangemaakte inderdaad niet...
Schandalig trouwens dat ik nog geen 250MB heb, ik ben verd*mme al sinds 1997 een trouwe klant.
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:12 schreef LeBeau het volgende:
Waxje, wat is dat in je avatar? Heb al verschillende keren gekeken maar ik zie er eigenlijk niet echt iets in.
vlarp is mijn droom manquote:Op maandag 27 juni 2005 23:13 schreef Weemz het volgende:
zozo, vlarpfan?
en jij bent zijn droom... vrou....quote:
Het is de kop van een nieuwsberichtquote:Op maandag 27 juni 2005 23:13 schreef Weemz het volgende:
zozo, vlarpfan?
eerlijk antwoord? of mag ik liegen?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
en jij bent zijn droom... vrou....
nouja....ik kan het beter aan hem zelf vragen
Vlarp.... wat vind je er nou zelf van?
Erg opvallend ja, er wordt pas geïnnoveerd zodra er een concurrent opstaat. Net als met browsers blijkbaar...quote:Op maandag 27 juni 2005 23:14 schreef Ryan_R het volgende:
Dat gaat iedereen krijgen, volgens mij zijn ze een beetje bang geworden van het succes van gmail ofzo![]()
Een citroen van discobol-materiaal? Geen wonder dat ik het niet herkende.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het is een citroen van discobol-materiaal, van de Popmart Tour van U2![]()
Joh, nu je daar zo over begint.... Nog een weekje of twee!!!
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:22 schreef Excess_All het volgende:
[..]
![]()
we're over
offtopic : gisteren the notebook gezien, iemand anders die film gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |