ja, je wollen trui heeft nog heel lang erg vettig en schapig aangevoeldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Of het helemaal huishouden is weet ik niet, maar het enige wat in me opkomt was toen ik de frituurpan wilde pakken, hij vervolgens in drie stukken uiteen viel en op de grond viel. Gevolg: ik druipend onder het vet, evenals het bijkeukentje.
Gelukkig stond de frituutpan daar al een behoorlijk poosje ongebruikt en was het frituurvet koud. Niettemin heb je dan nog een boel vettigheid die moeilijk weg te krijgen is.
Dit doe ik gemiddeld zo 1x in de 3 maanden. Dan ben ik met me hoofd met andere dingen bezig ofzo en vergeet ik he hele wasmiddel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:00 schreef marchien het volgende:
-Vanmorgen heb ik met mijn domme hoofd een wasje gedraaid zonder wasmiddel![]()
En dat noemt zich een wijze 21-jarigequote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:00 schreef marchien het volgende:
Een topic om al die kleine domme dingetjes die de FOK!kers in huis doen te verzamelen.
Niet alleen blunders met de was, maar ook met koken, afwassen, schoonmaken enzovoort.
TS trapt af:
-Vanmorgen heb ik met mijn domme hoofd een wasje gedraaid zonder wasmiddel![]()
-Laatst heb ik in de badkamer schoongemaakt met bleek (de voegen). Met een Zwarte broek aan
* marchien heeft nu een zwart/roze broek![]()
- Na het afwassen heb ik standaard een natte buik/ benen, omdat het water over het teiltje heenvliegt.
ik ben wijs op andere gebieden.... toch?quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat noemt zich een wijze 21-jarige
sorry, was te makkelijk
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:48 schreef Scootmobiel het volgende:
Sindsdien hang ik de afvoerslang altijd met een touwtje over een knop van de geiser in de gootsteenbak, zodat-ie niet meer zomaar los kan schieten...![]()
Valt gelukkig wel mee... ik heb 'permanent' een touwtje aan die slang vastgemaakt, met een lus erin, en bij elk gebruik hang ik even die lus over de knop. Zo gepiept. En ach ja, alles is beter dan de hele keukenvloer weer droog zien te krijgen...quote:
Dat doet me aan iets denkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:48 schreef Scootmobiel het volgende:
Wij hebben onze wasmachine in de keuken staan, en tijdens het gebruik hangen we het gebogen uiteinde van de afvoerslang dan in de gootsteenbak om uit te lopen.
Eén keer schoot-ie er per ongeluk uit, terwijl we nietsvermoedend in de huiskamer zaten en er even later achter kwamen dat de hele keuken blank stond... Een laag water van zo'n 2 cm hoog, die nog nèt niet over de drempel heen ging.![]()
![]()
Tja, dat werd ff dweilen dus...!
Sindsdien hang ik de afvoerslang altijd met een touwtje over een knop van de geiser in de gootsteenbak, zodat-ie niet meer zomaar los kan schieten...![]()
Goei, je zal dat maar meemaken zeg...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ken je die reclame van Interpolis met die waterval van de trap af met dat badeendje?
Nou zo dus! En dan het hele huis, van de trap, van de muren, water overal.
De grootste blunder in de familie ooit.
Waarom sop jij een vloer met vloerbedekking?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:52 schreef miki het volgende:
Toen ik een keer mijn kamer ging soppen, stootte ik tegen de emmer waardoor die helemaal om ging op de vloerbedekking.
Ze sopte niet de vloer maar de kamerquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:09 schreef Moja het volgende:
[..]
Waarom sop jij een vloer met vloerbedekking?.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik blunder zovaak bij huishoudelijke klusjes dat het me niet eens meer opvalt en ik gewoon verder werk incl. het extra werk. Er breekt bijv. altijd wel iets al sik ga afwassen. En ook ik ben altijd drijfnat van de afwas.
Nou goed, laatste 'blunder'. Mijn schoonzus vertelde me dat èlke wasmachine een soort filter heeft. Allemaal. Dus ook de mijne en die moest ik zo nu en dan toch echt schoonmaken. Bij die van haar zit het filter aan de voorzijde, maar daar zat bij mij alleen een soort plastic sierdingschot. Dus ik langs zijkanten en achterkant zoeken. Niets. Nou, besloot ik, dan is het het plastic sierschotding waar het achter zit. Die heb ik er dus met veel wrikken en trekken afgekregenGeen filter uiteraard, wel een kapotte voorkant.
Wat BadGirly zegt. Wel goed lezen hèquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:09 schreef Moja het volgende:
[..]
Waarom sop jij een vloer met vloerbedekking?.
Hahaha dat overkomt mij ook altijd!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:32 schreef Sannetie het volgende:
Gaatje boren, stofzuiger eronder houden en deze dan niet aanzetten![]()
Haha, hier heb ik echt hardop om moeten lachen!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:32 schreef Sannetie het volgende:
Douche kabinetje schoonmaken op me hurkjes met Ajax badkamer. Verlies mn evenwicht. Flesje valt op de grond en ik op het flesje.. dat wil je niet wetenbadkamer is 12m2
Och, ik kende iemand die spaghetti ging koken in een klontje boter. Ook een man trouwens.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:57 schreef Sannetie het volgende:
Nog een leuk blundertje van vriendje lief.
We woonde net samen en meneer zou wel ff spagetti maken.
Water in het pannetje, spagetti erin en koken maar met die hap.
Resultaat was dat ik de pan kon weggooien de spagetti was er helemaaal ingebrand![]()
Voor degene die dat niet weten. Je moet spagetti niet koken op de manier zoals je aardappelen kookt. Dat gaat niet goed nie. Pas als het water kookt doe je de spagetti erin
Hmm... ik gooi aardappelen ook altijd pas in de pan als het water kooktquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:57 schreef Sannetie het volgende:
Voor degene die dat niet weten. Je moet spagetti niet koken op de manier zoals je aardappelen kookt. Dat gaat niet goed nie. Pas als het water kookt doe je de spagetti erin
mannen onder moeders vleugeltjes vandaan ken ze...die moet je nogmaals opvoedenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, ik kende iemand die spaghetti ging koken in een klontje boter. Ook een man trouwens.
Dat hoeft niet ,aardappelen kunnen gewoon gelijk in de pan als je het vuur aan zet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hmm... ik gooi aardappelen ook altijd pas in de pan als het water kookt
Wij hadden net een magnetron , ik had nog nooit met zo'n ding gewerkt....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:21 schreef Qbix het volgende:
Hmm ik had laatst ook aardappel blunder ... wilde snel gepofte aardappel maken ... dus hoppa in de magnetron alleen had 30 min ingesteld ipv 3 :S Aardappel in de fik magnetron zwart , en een enorme stank in huis :S
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, ik kende iemand die spaghetti ging koken in een klontje boter. Ook een man trouwens.
wie gaat er dan ook naakt strijken voor de tv?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:01 schreef Loedertje het volgende:
Zit zelf regelmatig onder de brandwonden door m'n strijkijzer.
Nu weer twee plekken op mijn onderarm.
Ergste ooit m.b.t. dit huishoudelijke apparaat was toen de strijkplank nogal laag stond en ik naakt stond te strijken en daarbij even niet stond op te letten omdat er iets op tv was wat mijn aandacht trok.
Gevolg, een brandwond vlak boven mijn spleet
Dat is een hele wijze vraagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:52 schreef B_BOY het volgende:
wie gaat er dan ook naakt strijken voor de tv?
Ik strijk altijd naakt voor de tv.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Weet je wat ook wel eens helpt? De wasmachien!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:36 schreef Loedertje het volgende:
De magnetron gebruik ik doorgaans alleen voor het bacterievrij maken van aanrechtdoekjes..
(3 minuten op de hoogste stand en alle bacterieeeeen zijn weer hardstikke dood)
4X per dag de wasmachinequote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Weet je wat ook wel eens helpt? De wasmachien!![]()
Ik woon in Groningen, in een studentenflat van de IN. Daar mag je ik geloof twee keer een aangeboden kamer afwijzen als je een gegronde reden hebt. Wat ze precies een gegronde reden zouden verklaren weet ik niet, maar ik gok dat het gebrek aan hygiëne in de keuken op mijn gang een reden zou zijn geweestquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:27 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik vragen Black Tulip waar je woont dat mensen een studentenkamer kunnen afwijzen? Hier in Amsterdam mag je enorm van geluk spreken als dat het enige is wat er mis is! En anders leg je (zoals jij al deed) gewoon een kleedje of zo eroverheen...
*steekt vinger op*quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:48 schreef Loedertje het volgende:
Raken jullie ook altijd sokken kwijt?
Je stopt er een even aantal in en er komt een oneven aantal uit .
Gevolg, allemaal eenzame sokken zonder partner
Meld zich!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:48 schreef Loedertje het volgende:
Raken jullie ook altijd sokken kwijt?
Je stopt er een even aantal in en er komt een oneven aantal uit .
Gevolg, allemaal eenzame sokken zonder partner
*meldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:20 schreef Scootmobiel het volgende:
Vandaag nog weer een leuke gehad...![]()
Laatst voor het eerst een wasdroger gekocht, handleiding goed doorgelezen, proefwasje (droogje?) gedraaid, ging allemaal prima.
Handleiding zegt: na elke droogsessie even het pluizenfilter schoonmaken.
Dus ik haal dat filter eruit, bekijk het even van alle kanten. Hmm, okee, deze witte laag op het gaasje moet dus bedoeld zijn om de pluizen uit het wasgoed tegen te houden. Want er kan nu natuurlijk nog geen pluis op zitten, na één zo'n kort proefwasje.
Na een paar keer gebruik valt het me op dat je, elke keer als je probeert de verse pluizenlaag eraf te halen, ook een deel van dat laagje van het filter zélf meetrekt, wat nou juist moet blijven zitten natuurlijk, om de (fijnere) pluizen tegen te houden.
Dus ik naar de Europart (onderdelenshop) voor een navulpak filterlaagjes, om weer op het gaasje van het filter te leggen. Ik laat dat filter met (inmiddels behoorlijk beschadigd) laagje zien aan die verkopers (twee jonge knullen), doe m'n zegje en tot mijn stomme verbazing barsten ze alletwee in lachen uit...![]()
Wat bleek nou: Dat laagje hoorde helemaal niet bij het filter zelf, en hoefde dus ook niet om de zoveel tijd vervangen te worden... het was gewoon het eerste laagje pluizen, dat zich tijdens het proefwasje afgezet had op het gaas van het filter!![]()
![]()
Stond ik daar ff te blozen in die winkel, zeg...![]()
![]()
![]()
Gelukkig kon ik er zelf óók erg om lachen, en heb toen ik thuis m'n verhaal deed dus nóg een keer flink in een deuk gelegen...!![]()
![]()
Maar wel een onbeschadigde vloerquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn moeder ging eens strijken, hele tijd gelee.
we hadden een mooie [] plavuizen vloer.
toen liet ze de strijkbout vallen
en zij ving 'm op
2 handjes in t verband
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
en zij ving 'm op
2 handjes in t verband
Hihi zo heb ik eens een cactus opgevangenn... Auwquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
en zij ving 'm op
2 handjes in t verband
Deze?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef Jelief het volgende:
leuk! Ik heb er ook een paar, sommige zin in iets andere versies al langsgekomen:
vriendje is pannekoeken aan het bakken, doet stoer en gooit de pannekoek omhoog om te draaien, de pannekoek wijkt af van zijn baan en drijgt naast het fornuis terecht te komen. Vriendlief wil dit voorkomen en pakt de koekepan over in zijn andere hand om de pannekoek te vangen met hand waar koekenpan in zat... gevolg: hand verbrand aan koekenpan en pannekoek op de grond.
Ik bak een eitje en zie dat er een stukje schaal in de pan ligt, dat haal ik er wel even uit... Auw die pan is heet!
vriendlief heeft een rood t-shirt met witte mouwen. jelief is slim en wast dit op de hand, even laten weken en vervolgens vergeten... toch nog roze mouwen. Dat lossen we wel op met ontkleurder maar dan meteen maar het hele shirt erin nu dus een zalmroze shirt met witte mouwen. Nieuw shirt gekocht (hetzelfde) deze keer komt het shirt ineens uit de rode was tevoorschijn, met roze mouwen..
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:20 schreef Giem het volgende:
Grootste blunder is wel van mijn moeder.. Ik had een mooi rood met wit shirt hardstike duur en al een paar keer voorzichtig op de hand gewassen. Niks aan de hand, witte mouwen nog steeds mooi wit. Nou je raad het al. Ik ben een week bij mijn vriendin... kom ik thuis.. "ja ik heb ook je rood met witte shirt gewassen dit lag nog op je bed..." ik kreeg ech al van die robijn schik neigingen.. alleen dan echt.. Ik snel naar de bijkeuken en ja hoor. Heeft ze dat dan bij mijn broetjes RODE trui in gedaan. En dan ding geeft af als ik weet niet wat. Hele mouwen roze.... aaarrggg. 'Ja er zat toch rood in"![]()
![]()
Nou ik die witte.. ow nee roze mouwen nog weer wit proberen te maken met een ontkleurings middel.. alleen de mouwen er expres in gehouden.. loopt dat spul mhoog ook het rode deel in toe had ik dus een rood shirt met oranje schouders en witte mouwen.. dat dan wel weer![]()
* NT-T.BartMan maakt een notitiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:36 schreef Loedertje het volgende:
De magnetron gebruik ik doorgaans alleen voor het bacterievrij maken van aanrechtdoekjes..
(3 minuten op de hoogste stand en alle bacterieeeeen zijn weer hardstikke dood)
de eerste keer dacht ik oeps ongelukje de tweede keer vond ik mijzelf gewon een stom rund...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:53 schreef Giem het volgende:
[..]
Ha ha ha... komt dus blijkbaar vaak voor...![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
en zij ving 'm op
2 handjes in t verband
Jaquote:
Ex-vriendje snapte dat principe ook niet echt nee...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:57 schreef Sannetie het volgende:
dan wordt het van die vieze plakzooi...quote:Op maandag 11 juli 2005 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ex-vriendjes snapte dat principe ook niet echt nee...
Omdat je bij karate en judo helemaal geen rode band kunt halen. En ik dacht dat dat voor alle vechtsporten goldquote:
Huidkamer? Huilkamer?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:24 schreef Vampess het volgende:
Een historische van m'n ma;
Huikamer was net 2 maanden geleden opnieuw behangen, we gaan eten, m'n ma loopt langs de muur naar de tafel, en kwakt zo haar gehele bord eten op het behang, wat er vervolgens vanaf droop, we weten allebei niet hoe ze het voor elkaar kreeg![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ei kapot slaan op de rand van de pan, maar dat het dus aan de verkeerde kant van de rand valt
Ik doe de spaghetti er altijd meteen inquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:57 schreef Sannetie het volgende:
Heb ik ook al een eerder gehoord maar de een zegt dat het onzin is en de andere neemt het voor waarheid aan. Maar niemand weet of het echt waar is...quote:
Die ambi pur spuiterquote:Op zondag 17 juli 2005 19:14 schreef Vieske het volgende:
Verder waren mijn huisgenoten ook niet zo blij met mijn super wc verfrisser. Dat ding spoot automatisch als de deur open en dicht ging en dit werkt niet zo goed als er veel mensen in en uit lopen in een veel te kleine badkamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |