abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28879641
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:20 schreef desiredbard het volgende:

Lang engels verhaal
Heb ik ook al een eerder gehoord maar de een zegt dat het onzin is en de andere neemt het voor waarheid aan. Maar niemand weet of het echt waar is...

Nouja America.. daar kan echt alles..
  zondag 17 juli 2005 @ 14:03:54 #102
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_28880952
Gisteren gelachen bij een vriendin van me, ze schonk koffie in en cola voor zichzelf, nu was ze zo met me in gesprek dat ze de koffie pot in de koelkast had gezet. .
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  zondag 17 juli 2005 @ 16:11:49 #103
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_28884306
Tijdens project op uni hadden we met groepje een eigen kamer in de kelder.. ik had mijn koffiezetapparaat meegenomen, lekker bij het werken ... kom op een ochtend als eerste binnen.. bah het stinkt .. had dat apparaat de hele nacht aangestaan met een laagje koffie er nog in.. dat was dus een soort poreuze koolstoflaag geworden
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 17 juli 2005 @ 19:14:50 #104
90473 Vieske
Am Viga
pi_28888389
Ik heb een hekel aan strijken en das ook wel te merken. Een winterjas die deels weg is 'gesmolten', brandwonden doordat ik met mn arm tegen dat ding stoot, een afdruk in mijn vloerbedekking en stukken vloerbedekking in mijn spijkerbroek, omdat ik direct na het verbranden van mijn vloerbedekking mn broek ging strijken.

Verder waren mijn huisgenoten ook niet zo blij met mijn super wc verfrisser. Dat ding spoot automatisch als de deur open en dicht ging en dit werkt niet zo goed als er veel mensen in en uit lopen in een veel te kleine badkamer.
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
  zondag 17 juli 2005 @ 19:52:04 #105
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28889311
Oei, ik heb wel eens een hele vakantie lang het koffiezetapparaat aan laten staan. Toen ik thuis kwam en er eens lekker een litertje water in gooide, spoot het er als een geiser uit!!!
pi_28892279
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:14 schreef Vieske het volgende:
Verder waren mijn huisgenoten ook niet zo blij met mijn super wc verfrisser. Dat ding spoot automatisch als de deur open en dicht ging en dit werkt niet zo goed als er veel mensen in en uit lopen in een veel te kleine badkamer.
Die ambi pur spuiter
pi_29040603
Vanmorgen nog eentje gehad...
Ik had een bakvorm met cakebeslag in de oven staan (combimagnetron), op het ronde metalen rooster. Op een gegeven moment was het tijd om even te testen hoe gaar het nu van binnen was, dus ik haal voorzichtig met de bijbehorende tang het rooster uit de oven... Begint ineens de hele boel gevaarlijk te wiebelen, ik probeer nog in een reflex met m'n blote linkerhand dat gloeiendhete, wegglijdende bakblik tegen te houden... Auw, heet!
Ik trek dus terug, en KWAK !!, ineens de hele cakevorm ondersteboven, jawel, op de keukenvloer...!

Til ik voorzichtig dat bakblik op (met ovenwanten aan, ja), loopt de hele inhoud als een dikke, vloeibare prut over de vloer uit. M'n cake, wat doe je !!!

Het bovenste laagje, wat dus niet in aanraking was geweest met de vloer, heb ik nog enigszins kunnen redden, en dat alsnog afgebakken in de oven om te kijken of het nog eetbaar zou zijn. Even later kom ik weer terug bij de oven en denk, verrek, er staat hier iets aan te branden...!
En ja hoor, helemaal zwart van boven. Wat ben ik toch ook een oen hè, dacht ik bij mezelf... Laat je eerst de hele boel uit je handen vallen, en dan presteer je het vervolgens ook nog om het weinige wat er nog van over is, nog aan te laten branden ook!

Onder die zwarte laag zat nog wél iets eetbaars, en dat was eigenlijk nog wel verbazingwekkend lekker ook, dus ik ga het beslist nóg een keer proberen.

Bij gelegenheid.

Ooit.

Misschien.

Nooit geweten dat een keukenvloer zó erg kon plakken trouwens... Poehee zeg, wat was dat moeilijk eraf te krijgen.
Maar goed, we hebben er achteraf wel heerlijk om kunnen lachen...!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:07:35 #108
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_29041037
Ooit vreselijk lopen klooien met pannenkoeken bakken. Ze bakten aan, verbrandden en ik liet er een vallen, gleed erover uit, en viel erin.
Eindresultaat was dat ik met stukken pannenkoek aan mijn knieen naar de snackbar ben gegaan.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:26:05 #109
99959 Santjuh
een beetje raar
pi_29041636
Ik heb eens een zwarte broek proberen te strijken.. het strijkijzer plakte er steeds maar aan vast en vervolgens stonder er allemaal glimmende afdrukken van het strijkijzer op die broek en dat gaat dus niet meer weg

Ook ging ik eens een tosti maken, ik dus het brood in dat apparaat doen, stekker in het stopcontact en het wekkertje daarvan aanzetten op 3,5 minuten. Nou, na een paar minuten dus: '''Ting"... maar zat het brood er nog gewoon ongeroosterd in.. ik dat ding dus weer opnieuw op 3,5 minuten, maar weer hetzelfde resultaat.... Bleek dat ik de stekker van het koffiezetapparaat had ingestoken i.p.v. die van het tosti-apparaat, ze stonden namelijk naast elkaar en waren allebei wit, maar zo had ik dus nog wel ff door kunnen gaan
Wat je ook doet, doe alsof het de bedoeling was...
pi_29063976
mijn vader ging op de verjaardag van mn moeder netjes koffie zetten voordat de visite kwam....de eerste visite komt er aan, en ik loopt de keuken in....hele aanrecht onder de koffie...hij was vergeten de kan er onder te zetten

Vlekken op je shirt hebben er dan speciale vlekkenzooi opdoen, goed laten inwerken....een dag of 2 (ik was het vergeten)...na het wassen allemaal lichte vlekken....dat vlekkenspul werkt dus toch wel heel erg goed

En hier ook wel eens rode shirts of dingen bij de witte was....alles mooi roze

Ook een x had ik bedacht zelf een leuk dekbed overtrek te maken....ik wou een paarse met van die kringen....dus dan moet je er iets in doen....en we hadden van die mooie grote knikkers liggen....die er dus in gedaan....in de wasmachine met zo'n blikje paarse verf.....nou wasmachine klaar...haal t dekbed eruit...zaten er allemaal gaten in omdat het door die knikkers kapot was gegaan
pi_29064087
owja...kleren in de droger gooien...gewoon aanzetten....geen tijd instellen....en draait ie dus zo 2 uur ofzo....en dus ook gewoon hoogste temperatuur....nooit meer aangedacht.....met als resultaat dat de ene broek die in de breedte moest krimpen in de lengte gekrompen is en een andere broek die niet in de breedte moest krimpen dat juist wel heeft gedaan....
gevolg 1 broek die enorm wijd is en veels te kort....en 1 broek die nog net wel past maar niet lekker meer zit
pi_29170795
Ik ging soep maken, dat ging wel goed, kippebouillon, blokjes kip, preitje, toen ah! vermicelli! lekker!
ik handje erin, hmm.. wel weinig.. nog maar beetje..
Die zooi zwelt op joh!
Maar ik leef dus wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')