quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:09 schreef bixister het volgende:is de spruw nu over trouwens? en is je tsr nog minder pijnlijk geworden?
Nog niet over, maar een heel stuk beter!
Ik had zo'n pijn in mijn borst (voornamelijk links) dat ik er echt van overtuigd was dat ik iets vreselijks onder de leden had. Niet dat dat zich uit door pijn, geloof ik, maar toch. Echt heel normaal was het niet.
Sinds ik met Daktarinzalf smeer, is het langzamerhand beter gegaan. Geen wondermiddel, maar dat kan je van zalf ook niet verwachten denk ik. Ik vermoed dat de spruw echt binnen in mijn borst is gaan zitten, en met oppervlakkig zalf smeren lost dat maar heel weinig op. Maar het gaat dus langzamerhand beter
![]()
Heel goed teken (maar wel fout natuurlijk) is dat ik nu geregeld vergeet om die zalf te smeren. Waardoor het dus laatst weer terugkwam.
De tsr is nu ook minder pijnlijk geworden, maar ook nog niet over. Ach ja, het gaat de goede kant op, en David is inmiddels ook al ruim drie maanden (niet dat ik van plan ben te stoppen, maar ik vind het toch een geruststellend idee, zo van: dit hebben we vast voor elkaar gekregen).