quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lio?
Ik hoop het niet. Ik zit al 10 minuten: Nee, die ga ik niet gokken, alleen het haar lijkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:39 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Is dat de zangeres van Brassy ?
wees gerustquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik hoop het niet. Ik zit al 10 minuten: Nee, die ga ik niet gokken, alleen het haar lijkt.
Ik heb eens een verhaal gehoord van iemand die een limited edition 'Sticky Fingers' hoes had met echt denim erop, maar dat denim ooit gebruikt heeft voor een reparatie aan zijn spijkerbroek.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:33 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me af of er echt mensen zijn die zo'n lp of in dit geval single kapot knippen en gaan kleertjes passen![]()
Je ruineert een mogelijk collectors item
21:25 Daar blijf je voor thuis, Ned 2quote:Donderdag 30 juni, aflevering 6
Alweer de laatste aflevering van de serie. In deze aflevering een openhartig gesprek met Henk Spaan en Harry Vermeegen over PISA. Natuurlijk praten ze met Nelleke over legendarische titels als Kopje Koffie, Glazenwasser? en Popie Jopie, maar ook over hoe ze door de VARA verboden is een eigen politieke partij op te richten. En dat ze uiteindelijk met ruzie uit elkaar zijn gegaan. Een ruzie die overigens nooit is bijgelegd.
Great, tnx!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:52 schreef Berkery het volgende:
Voor newbie:
[..]
21:25 Daar blijf je voor thuis, Ned 2
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb eens een verhaal gehoord van iemand die een limited edition 'Sticky Fingers' hoes had met echt denim erop, maar dat denim ooit gebruikt heeft voor een reparatie aan zijn spijkerbroek.![]()
![]()
zie sigquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:26 schreef ranja het volgende:
Wie hoopt hier dat je haar netjes zult aankleden?
[afbeelding]
quote:Where thesound was a blend of girl groupsounds and three-chord garage-rock with all the original songs comingfrom the pen of
,
’s solo sound is more a blend ofpre-rock electric blues, folk rock, and less frantic rock & roll. Apart from the wide range of covers of such artists as Willie Dixon, Ike Turner, Lee Hazelwood, Wreckless Eric and Bill Withers,
also writes all her own material.
is definitely the most interesting and diverse artist to comeout of the
school and is certainly one of the bettersinger/songwriters of the post-grunge era
quote:
Wilde gok hoor: Jill Sobule?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:26 schreef ranja het volgende:
Wie hoopt hier dat je haar netjes zult aankleden?
[afbeelding]
Heb zo'n gevoel dat ik er nog nooit van gehoord heb....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:52 schreef ranja het volgende:
mevrouw heeft al een stuk of 10 albums uit tussen 1995 en 2004
even wachten nogquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Must...resist...to....opzoekmakkie![]()
ik had haar al opgezocht. Trustequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef peaceman het volgende:
Heren, ik lees morgen wel wie deze onbekende dame is, weltrusten!![]()
helaas nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:59 schreef ranja het volgende:
Misschien is deze herkenbaarder?
[afbeelding]
Dat is de op 1 na meest recentequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:26 schreef Grobbel het volgende:
Holly Golightly.
Die laatste hint/foto is tevens de hoes van haar album uit 2003 (geen idee of dat de meest recente is, trouwens).
Nog nooit gezien. Je had beter een relevante hint kunnen geven die de mensen aan het denken zet. De naam "Billy Childish" bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:32 schreef ranja het volgende:
[..]
En ik dacht dat die hoes toch wel bekend was...
Kortom, het is allemaal afhankelijk van het moment.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
btw Charlotte Hatherley en Lulabelles had ik wel geweten, hoor, alleen ik was niet online![]()
Ik heb vorige week twee uur moeten leuren met een bekend (?) stuk songtekst van de Stereophonics, ik dacht dat het binnen een minuut geraden zou zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Kortom, het is allemaal afhankelijk van het moment.
quote:
Ik herkende hem...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb vorige week twee uur moeten leuren met een bekend (?) stuk songtekst van de Stereophonics, ik dacht dat het binnen een minuut geraden zou zijn.
Rare jongens*, die trivia-spelers
* m/v
songtekstenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb vorige week twee uur moeten leuren met een bekend (?) stuk songtekst van de Stereophonics, ik dacht dat het binnen een minuut geraden zou zijn.
Rare jongens*, die trivia-spelers
* m/v
Jawel, maar wat is er voor lol aan (voor jezelf en voor anderen) om een vraag net zo lang zonder bruikbare hint open te laten staan tot er iemand langskomt die zonder hint het antwoord weet? Het is overigens wel ironisch dat het dit keer uitgerekend Grobbel was, degene met de meeste kritiek op jouw manier van vragen stellen, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Kortom, het is allemaal afhankelijk van het moment.
Waar was ik, ik had um wel geraden denk ikquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:12 schreef ranja het volgende:
[..]
songteksten
stereophonics
songteksten van de stereophonics![]()
![]()
Dat viel me ook wel op als "teruggekeerde" speler: sommigen zitten na 5 minuten al om hints te vragen, dat gaat me wel eens te verquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:21 schreef ranja het volgende:
En waarom moet er elke 5 minuten een nieuwe vraag staan?
Voor de mensen die er waren wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:21 schreef ranja het volgende:
Nou ja. Die 2e foto was gewoon een albumhoes, zoals Grobbel bevestigde zeker geen onbekende.
Die mensen waren er toch?quote:En bruikbare hints geven, er moet wel iemand zijn die de hints leest.
Dat bedoel ik nou. Natuurlijk hoeft niet elke vraag in no time opgelost te zijn. Daar gaat het ook helemaal niet om. Maar een vraag stellen en dan maar afwachten of er nog 's iemand het antwoord weet is het andere uiterste. Nogmaals: wat is daar de lol van?quote:En waarom moet er elke 5 minuten een nieuwe vraag staan? Er komt vanzelf iemand die het wel weet.
Hoezo, laat maar?quote:Maar goed, laat maar.
Dat is dan jammer voor de mensen die er zijn en geluk voor de mensen die later online komen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:33 schreef GLO het volgende:
Voor de mensen die er waren wel.
Of zich erover te verbazen dat niemand het antwoord nog gegeven heeft.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat viel me ook wel op als "teruggekeerde" speler: sommigen zitten na 5 minuten al om hints te vragen, dat gaat me wel eens te ver
Ik vind dat maar een rare instelling hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is dan jammer voor de mensen die er zijn en geluk voor de mensen die later online komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |