Wow! en snel zeg heequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ryan Paris
Ik heb ook een album van ze, maar dat ga ik nu niet opzoeken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat was alleen een single volgens mij..
En da's em wel compleetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:15 schreef ranja het volgende:
Red skies over paradise toch?
Tja... was er toch niet opgekomen vrees ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En da's em wel compleet
ranja + 1
hahahahaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
SPAM: Het supergrote Beki Onslow-topic Deel 1
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lio?
Ik hoop het niet. Ik zit al 10 minuten: Nee, die ga ik niet gokken, alleen het haar lijkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:39 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Is dat de zangeres van Brassy ?
wees gerustquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik hoop het niet. Ik zit al 10 minuten: Nee, die ga ik niet gokken, alleen het haar lijkt.
Ik heb eens een verhaal gehoord van iemand die een limited edition 'Sticky Fingers' hoes had met echt denim erop, maar dat denim ooit gebruikt heeft voor een reparatie aan zijn spijkerbroek.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:33 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me af of er echt mensen zijn die zo'n lp of in dit geval single kapot knippen en gaan kleertjes passen![]()
Je ruineert een mogelijk collectors item
21:25 Daar blijf je voor thuis, Ned 2quote:Donderdag 30 juni, aflevering 6
Alweer de laatste aflevering van de serie. In deze aflevering een openhartig gesprek met Henk Spaan en Harry Vermeegen over PISA. Natuurlijk praten ze met Nelleke over legendarische titels als Kopje Koffie, Glazenwasser? en Popie Jopie, maar ook over hoe ze door de VARA verboden is een eigen politieke partij op te richten. En dat ze uiteindelijk met ruzie uit elkaar zijn gegaan. Een ruzie die overigens nooit is bijgelegd.
Great, tnx!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:52 schreef Berkery het volgende:
Voor newbie:
[..]
21:25 Daar blijf je voor thuis, Ned 2
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb eens een verhaal gehoord van iemand die een limited edition 'Sticky Fingers' hoes had met echt denim erop, maar dat denim ooit gebruikt heeft voor een reparatie aan zijn spijkerbroek.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |