Ik ga welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit jaar maar niet naar het AT, 45 euro
Das belachelijk
2 jaar terug nog 42 euro ( zat toen vak 123 rij 29.... elke keer pissen in bij de skyboxquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:37 schreef Peter-de-Grote het volgende:
45 euro, oftewel 100 gulden voor het AT, nee dank u. Kijk wel tv.
Heeft toch onlangs zijn contract verlengd? Dus zal wel aardig duur zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:26 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat betreft de linksback, haal nou gewoon Michael Janssen. Nederlands talent, potentie, al een keer geselecteerd voor het Nl elftal en hoeft niet al teveel te kosten.
tot medio 2008, maar vitesse heeft altijd geld nodig. Dus voor 1 a 2 miljoen , kan je hem losweken denk ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Heeft toch onlangs zijn contract verlengd? Dus zal wel aardig duur zijn lijkt me.
Ik heb liever dat ze het contract van Nigel de Jong verlengen, Pienaar vraagt echt (te) veel geld.quote:
maak daar met gemak maar 5 miljoen vanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
tot medio 2008, maar vitesse heeft altijd geld nodig. Dus voor 1 a 2 miljoen , kan je hem losweken denk ik.
Voor dat bedrag kun je de hele selectie van Vitesse zo ongeveer kopenquote:Op zondag 3 juli 2005 04:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maak daar met gemak maar 5 miljoen van
Wat is wijsheid, een kleine transfersom ontvangen of met Pienaar sterker staan in de CL en meer premies binnenhalen.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pienaar vertrekt volgend seizoen gewoon. Dat contract wordt echt niet verlengd, doet Pienaar ook niet.
Ik zou hem verkopen, zo hard heeft Ajax hem nu ook weer niet nodig.
Moeten ze hem natuurlijk wel halenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
of met Pienaar sterker staan in de CL en meer premies binnenhalen.
quote:FOOTBALL: SPURS ARE SET TO MISS OUT ON RON Jul 3 2005
By Duncan Wright
TOTTENHAM could fail in their effort to sign rising Dutch defender Ron Vlaar - because of the man they missed out on appointing as their new director of football.
Spurs had been lining up a £4million bid for the AZ Alkmaar ace but Vlaar is now being touted to join Ajax, who have just appointed Martin van Geel as their new football director.
Tottenham were interested in appointing Van Geel as the replacement for Chelsea-bound Frank Arnesen but lost out to Ajax.
Now Van Geel, who had been director of football at Alkmaar for three years, wants to go back to his former club to sign Vlaar.
The 20-year-old is regarded as a future international in Holland.
Pienaar is niet zo belangrijk voor Ajax als Van Bommel dat was voor PSV. Met of zonder Pienaar de CL in. Een wereld van verschil is dat niet volgens mij.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat is wijsheid, een kleine transfersom ontvangen of met Pienaar sterker staan in de CL en meer premies binnenhalen.
Ron Vlaarquote:Op zondag 3 juli 2005 13:45 schreef F1Bas het volgende:
Morgen even naar de training denk ik, wie gaan er nog meer?
Wie zullen er morgen nog niet bij zijn eigenlijk?
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Dinsdag
Bij AZ jaquote:Op zondag 3 juli 2005 14:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Dinsdag komt Vlaar op de training
In de CL heeft ie vrijwel alles kunnen spelen.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Met Pienaar sterker in de CL... Spijtig om te zeggen, maar die raakt toch wel weer geblesseerd...
Weet ik eindelijk waarom die gast zijn contract heeft verlengd: we hebben 't gewoon aan onszelf te dankenquote:Jansen nog niet op eerste training Vitesse
3/7/2005 16:54
Michael Jansen zal zich nog niet melden op de eerste training van Vitesse. De verdediger heeft nog te veel last van zijn hoofd, waaraan hij op 15 mei in de wedstrijd tegen Ajax geblesseerd raakte.
Jansen raakte tijdens dat duel even buiten westen. Als gevolg daarvan moest hij al een traningsstage bij het Nederlands elftal afzeggen en kon hij bij Jong Oranje evenmin van de partij zijn.
Wat er precies aan de hand is met de Nijmegenaar is nog altijd niet helemaal duidelijk. 'Zolang de onderzoeken niet zijn afgerond, brengen we niets naar buiten', aldus clubarts Van Beek tegenover Omroep Gelderland. 'Aan speculatie heeft de speler niets.'
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Weet ik eindelijk waarom die gast zijn contract heeft verlengd: we hebben 't gewoon aan onszelf te dankenHij wist niet meer waar 'ie was en voor welke club 'ie aan het tekenen was natuurlijk
Ik ben erbij. Zoals gewoonlijk eigenlijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:45 schreef F1Bas het volgende:
Morgen even naar de training denk ik, wie gaan er nog meer?
Wie zullen er morgen nog niet bij zijn eigenlijk?
En verslapen voorde eerste trainingquote:Zondag 3 juli - Martin van Geel spil in onderhandelingen Vlaar
(Verslaggever SV, Amsterdam, 14.41u GMT+01.00, AS/Sunday Mirror)
De nieuwe technisch directeur van Ajax, Martin van Geel, speelt vrijwel zeker een belangrijke rol in de onderhandelingen van Ajax met AZ-speler Ron Vlaar.
Dit blijkt uit een betrouwbare bron van AS en uit een bericht van de Sunday Mirror. Vandaag publiceerde de Engelse krant dat Tottenham Hotspur dreigt af te haken, omdat ze geen technisch directeur hebben. Tottenham houdt een bod van ruim zes miljoen euro achterwege voor de verdediger van AZ.
Frank Arnesen is zojuist vertrokken bij The Spurs en zij hadden nu juist Van Geel in gedachte als opvolger, maar die is naar Ajax vertrokken.
Vlaar heeft een goede relatie met het nieuwe bestuurslid van Ajax en dat kan de onderhandelingen positief beinvloeden. Volgens betrokkenen is Vlaar toe 'aan een stapje hoger' en Ajax voldoet uiteraard aan die norm.
quote:Eerste training van het seizoen
De eerste Ajax-training van het seizoen begon maandagmorgen een half uurtje later dan gepland. Omstreeks elf uur kwamen de Ajacieden naar buiten om op het natte trainingsveld hun eerste voorzichtige rondjes te lopen.
Dit jaar geen verrassingen op de training. Geen stagiaires, zoals in het verleden. Wel nieuwe gezichten. Olaf Lindenbergh, Markus Rosenberg en Edgar Manucharyan worden vanmiddag nog uitgebreid aan de pers voorgesteld. Niet zo verwonderlijk dat de Zweedse aanvaller gelijk een landgenoot uitzocht om de training mee op te trekken: Rasmus Lindgren. Olaf Lindenbergh koos niet voor een ervaren speler, maar eentje die vorig seizoen afzakte naar het tweede: Anthony Obodai. De oud-AZer neemt zijn taak van begeleider van het jonge spul nu al serieus.
Thomas Vermaelen is na een half jaar afwezigheid terug op het trainingsveld. De jonge Belg werd in december uitgeleend aan RKC Waalwijk, maar de centrale verdediger is door Danny Blind weer terug bij de selectie gehaald. Hij vond in de Armeense aanvaller Edgar Manucharyan een maatje. Ook Tom De Mul is weer terug bij de A-selectie. Na een dramatsich verlopen seizoen met een persoonlijk inzinking, heeft de Belg weer het vertrouwen van de hoofdcoach gekregen. Zijn collega rechtsbuiten Mauro Rosales meldde zich vorige week alweer op het trainingsveld. Hij lijkt weer redelijk hersteld te zijn van zijn zware enkelblessure, want hij deed aan het begin weer gewoon met de ploeg mee.
De WK onder 20-deelnemers Kenneth Vermeer, Urby Emanuelson, Hedwiges Maduro en Ryan Babel ontbraken op de eerste training. Ook Angelos Charisteas en Hatem Trabelsi waren niet aanwezig, omdat zij aan de Confederations Cup hebben meegedaan met hun nationale teams. Ze hebben allemaal pas een week of iets langer vakantie en worden de komende weken nog niet terug verwacht.
Vanmiddag vindt er een uitgebreide persconferentie plaats, waarbij zowel trainer/coach Danny Blind, als de nieuwe technisch directeur Martin van Geel, zullen vertellen wat hun plannen en doelstellingen zijn voor komend seizoen. Daarnaast worden de aankopen gepresenteerd aan de media...
Idd, en ik ben ook wel benieuwd naar de persconferentie van Blind en Van Geel.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:11 schreef Nashje het volgende:
Leuk. Hopelijk laten ze er wat van zien bij het sportjournaal.
Ondanks de nummer 16 en 18 zullen Sneijder en de Jong wel een basisplaats hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Rugnummer
Ja, daar ga ik ook vanuit.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ondanks de nummer 16 en 18 zullen Sneijder en de Jong wel een basisplaats hebben.
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:57 schreef DeTolk het volgende:
Is Harry nog op vakantie?
Ja en Trabelsi en de gasten van Oranje onder 20.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:57 schreef DeTolk het volgende:
Is Harry nog op vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |