Ik ga welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit jaar maar niet naar het AT, 45 euro
Das belachelijk
2 jaar terug nog 42 euro ( zat toen vak 123 rij 29.... elke keer pissen in bij de skyboxquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:37 schreef Peter-de-Grote het volgende:
45 euro, oftewel 100 gulden voor het AT, nee dank u. Kijk wel tv.
Heeft toch onlangs zijn contract verlengd? Dus zal wel aardig duur zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:26 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat betreft de linksback, haal nou gewoon Michael Janssen. Nederlands talent, potentie, al een keer geselecteerd voor het Nl elftal en hoeft niet al teveel te kosten.
tot medio 2008, maar vitesse heeft altijd geld nodig. Dus voor 1 a 2 miljoen , kan je hem losweken denk ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Heeft toch onlangs zijn contract verlengd? Dus zal wel aardig duur zijn lijkt me.
Ik heb liever dat ze het contract van Nigel de Jong verlengen, Pienaar vraagt echt (te) veel geld.quote:
maak daar met gemak maar 5 miljoen vanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
tot medio 2008, maar vitesse heeft altijd geld nodig. Dus voor 1 a 2 miljoen , kan je hem losweken denk ik.
Voor dat bedrag kun je de hele selectie van Vitesse zo ongeveer kopenquote:Op zondag 3 juli 2005 04:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maak daar met gemak maar 5 miljoen van
Wat is wijsheid, een kleine transfersom ontvangen of met Pienaar sterker staan in de CL en meer premies binnenhalen.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pienaar vertrekt volgend seizoen gewoon. Dat contract wordt echt niet verlengd, doet Pienaar ook niet.
Ik zou hem verkopen, zo hard heeft Ajax hem nu ook weer niet nodig.
Moeten ze hem natuurlijk wel halenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
of met Pienaar sterker staan in de CL en meer premies binnenhalen.
quote:FOOTBALL: SPURS ARE SET TO MISS OUT ON RON Jul 3 2005
By Duncan Wright
TOTTENHAM could fail in their effort to sign rising Dutch defender Ron Vlaar - because of the man they missed out on appointing as their new director of football.
Spurs had been lining up a £4million bid for the AZ Alkmaar ace but Vlaar is now being touted to join Ajax, who have just appointed Martin van Geel as their new football director.
Tottenham were interested in appointing Van Geel as the replacement for Chelsea-bound Frank Arnesen but lost out to Ajax.
Now Van Geel, who had been director of football at Alkmaar for three years, wants to go back to his former club to sign Vlaar.
The 20-year-old is regarded as a future international in Holland.
Pienaar is niet zo belangrijk voor Ajax als Van Bommel dat was voor PSV. Met of zonder Pienaar de CL in. Een wereld van verschil is dat niet volgens mij.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat is wijsheid, een kleine transfersom ontvangen of met Pienaar sterker staan in de CL en meer premies binnenhalen.
Ron Vlaarquote:Op zondag 3 juli 2005 13:45 schreef F1Bas het volgende:
Morgen even naar de training denk ik, wie gaan er nog meer?
Wie zullen er morgen nog niet bij zijn eigenlijk?
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Dinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |