De kaart is goed, draait hier ook, lhoewel je zou kunnen twisten over het feit dat de Radeon's nu in de X series zitten en de 9xxx dus verouderd is. De prijs is veel en veels te hoog. .quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:51 schreef Droopie het volgende:
Sapphire Radeon 9800 PRO 128 MB DDR voor Eur. 215,- is dat wat?
In de programma map onder mods/bf2/movies geloof ik.. Daar kan je ook de intro filmpjes wegmieteren zodat ze niet elke keer laden als je bf2 start..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Weet iemand trouwens of ik ergens het introfilmpje los kan vinden? Dat is echt vet.
We zitten al met z'n 4-en, vier fokkers.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:43 schreef Steeven het volgende:
Oke mensen, de server van gisteren was goed en is nu leeg. Aan ons om 'em te vullen!
IP = 212.42.22.43
Port = 16567
Naam = DMW Battleservers
Contractsduur is telkens per 3 maanden. Dus na 3 maanden gaat er een volgende periode van 3 maanden in (of je besluit te stoppen met huren natuurlijk..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:10 schreef UnleashMitch het volgende:
@ Ursel, hoelang is de contractduur ?
Yup.. Dat is de domeinnaam..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:14 schreef UnleashMitch het volgende:
en krijgen we daar ook een zelf te kiezen domeinnaam bij ?
wat is jouw clan dan. site enzo...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoop niet dat jullie t erg vonden dat ik een paar clanleden meebrachtWas wel ff gezellig, toen werd t druk..
http://www.zerobarrier.nlquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:39 schreef Droopie het volgende:
wat is jouw clan dan. site enzo...
Het ging wel beter tegen het eindequote:Op woensdag 29 juni 2005 00:53 schreef Steeven het volgende:
Zo dat was weer leuk. Teamplay wordt al beter, in squads dan. Binnenkort weer
.
Ik heb een week geleden de Powercolor ATI Radeon 9800 pro gekocht bij Paradigit voor 120 euro. Dat scheelt dus bijna 100 euro dude!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:51 schreef Droopie het volgende:
Sapphire Radeon 9800 PRO 128 MB DDR voor Eur. 215,- is dat wat?
Dat lijkt mij wel zo handigquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:34 schreef UnleashMitch het volgende:
We kunnen dit als genoeg zien maar we kunnen ook evt nog een oproep op gamers.nl doen om er wat meer in te krijgen. Probleem blijft volgens mij dat je server zo snel vol raakt als ik de problemen zo eens hoor van anderen en dat je dan nog steeds niet altijd kan spelen of zijn er mogelijkheden om clan-leden altijd voorrang te geven ? (@Ursel)
De vraag is dan of dit technisch mogelijk is. Ik kan me nml voorstellen dat bepaalde IP-adressen altijd voorrang krijgen.quote:
Maar dat kan slechts door 1 persoon gedaan worden ? Of kunnen meerdere de serverinstellingen weigeren ? Daarnaast zit je dan natuurlijk altijd nog met het probleem dat als je iemand kickt je dan heel snel terug moet naar het spel en hopen dat de lege plek nog niet is ingenomen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:47 schreef Atreidez het volgende:
Je krijgt bij je server een servermanager programma waarmee je zonder in bf2 zelf te zitten players kan kicken, maps kan changed, tijdlimiet en ticketratio aanpassen en dat soort ongein.. Dus als iemand er niet opkwam, dan kick je gewoon iemand zodat hij er wel op kan
Met een fix wel maar goed, de GF4 serie is ook wel ontzettend achterhaald hoor. Zeker de MX varianten. De ti4600 ofzo kan nog best mee maar MX is gewoon te oud, helaas upgraden hoort erbij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:48 schreef mschol het volgende:er kan niet gespeeld worden met de geforce 4 serie
wat een enorme sukkels...
true de MX serie is bagger maar om dan een hele serie uit te sluiten is denk ik een beetje te erg..quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Met een fix wel maar goed, de GF4 serie is ook wel ontzettend achterhaald hoor. Zeker de MX varianten. De ti4600 ofzo kan nog best mee maar MX is gewoon te oud, helaas upgraden hoort erbij.
Hopelijk brengt de TPG vandaag dan eindelijk m'n prijzenpakketKeyboard en fullgame come to pappa
Kost wel minder maar het risico is ook dat je dan maar erg weinig spelers hebt en met een mannetje of 8 aan het spelen bent en dat vind ik minder leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:59 schreef Blinker het volgende:
Persoonlijk zie ik meer iets in een private server.
Spel is te spelen met GF4 met een fix, dus waar wacht je nog opquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:57 schreef mschol het volgende:
true de MX serie is bagger maar om dan een hele serie uit te sluiten is denk ik een beetje te erg..
Tja ach, ik speelde hier eerst ook op 800x600 met alles op low en dat doet aan de gameplay niets af. Was vergeten om de instellingen omhoog te gooienquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:12 schreef Takje het volgende:
ja maar dan wordt toch alles heel slecht weergegeven?
Server manager moet je op inloggen, dus wie access heeft kan deze dingen uitvoeren. Je kan trouwens een public server via de manager ook password protected maken (voor een war bv.) waardoor je alsnog een private hebt..quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Maar dat kan slechts door 1 persoon gedaan worden ? Of kunnen meerdere de serverinstellingen weigeren ? Daarnaast zit je dan natuurlijk altijd nog met het probleem dat als je iemand kickt je dan heel snel terug moet naar het spel en hopen dat de lege plek nog niet is ingenomen.
Daar voel ik wel wat voorquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:14 schreef Atreidez het volgende:
Server manager moet je op inloggen, dus wie access heeft kan deze dingen uitvoeren. Je kan trouwens een public server via de manager ook password protected maken (voor een war bv.) waardoor je alsnog een private hebt..
De GF4 serie is niet bewust uitgesloten, maar bf2 maakt gebruik van opties die pas in nieuwe generatie kaarten aanwezig is. Dit verlengt wel de levensduur van het spel en geef toe.. zonder gf4 users is het al druk zat op de serversquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:57 schreef mschol het volgende:
true de MX serie is bagger maar om dan een hele serie uit te sluiten is denk ik een beetje te erg..
Voor password moet de server gereset worden en ligt iedereen er dus al uitquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Daar voel ik wel wat voor![]()
Maar als iemand dan bv de server halverwege password protected maakt, worden dan eerste alle mensen van de server gekickt ? Anders kan je makkelijk een trucje toepassen: server password protected maken, iemand kicken, zelf inloggen, server non-password protected maken.
geen idee hoe druk het is, heb em nog niet gespeeld..quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:16 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De GF4 serie is niet bewust uitgesloten, maar bf2 maakt gebruik van opties die pas in nieuwe generatie kaarten aanwezig is. Dit verlengt wel de levensduur van het spel en geef toe.. zonder gf4 users is het al druk zat op de servers
Alleen de 8vs8 maps zijn single player, en dat is niet leuk.. Wel om je instellingen te testen en een beetje wijs te worden met de kits, maar plezier kon ik er niet echt in vinden..quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:17 schreef mschol het volgende:
geen idee hoe druk het is, heb em nog niet gespeeld..
het is overigens een multiplayer only spel??
hmm..quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:20 schreef Blinker het volgende:
BF2 is bedoelt voor MP
Je kan wel SP spelen maar het is eigenlijk de multiplayer variant met bots ipv mensen. Aan de ene kant een gemis maar aan de andere kant is SP toch maar 1x leuk, tot je het hebt uitgespeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:23 schreef mschol het volgende:
je kan me niet bekoren met MP games, ik speel zelden online en als ik dat doe blijft ik trouw bij CoD
en dat gaat beide kanten op ? dus ook pass --> nonpass ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Voor password moet de server gereset worden en ligt iedereen er dus al uit
Ja, dan moet ook gereset worden. Voor tickets en tijd hoeft alleen de game gereset te worden..quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:31 schreef UnleashMitch het volgende:
en dat gaat beide kanten op ? dus ook pass --> nonpass ?
Dit is idd nog een probje.. Denk dat t door dat accountmanager verhaal komt, voor je een game joint moet je immers je bf2 inloggen bij de accountserver. Ik hoop dat ze hier snel wat op vinden, want dat joinen via Xfire was toch wel een erg mooie functionaliteitquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:32 schreef Molotov25 het volgende:
Vraagje ik kan niet via xfire mensen joinen die in m'n contacts staan die BF2 aan het spellen is.
zijn er meer die dat hebben.Ik heb al via xfire naar software gezocht en gevonden en was al geinstaleerd. voor de zekerheid nog maar een keer gedaaan maar geen suc6.Help
Ik zit er binnenkort ook (Qingdao), hoe is het daar gesteld met de vrijheid op het internet? Als je verder nog tips hebt, zou mooi zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:03 schreef Appie_HK het volgende:
Eenzame Hollander ergens in het verre Oosten.![]()
PS. OH ja... mijn Hollandiaans Suck big time.![]()
Dat vraag ik me ook nog af.. Iemand?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:48 schreef mschol het volgende:
weet iemand de uitslag van de battlefield 2 prijsvraag?
7,50 vind ik voor mezelf teveel aangezien ik ook al voor een mmorpg per maand betaal, er zijn vast wel meer mensen hier toch?quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Kleine inventarisatie doen qua donatie's voor een server:
UnleashMitch
Blinker
Droopie
Gamedemon
Fillipe
Morpheus2002
PirE
Steeven
Evil_Jur
Speknek
Fliepke
Skull-splitter
Ursel
Deze namen heb ik uit het vorige topic kunnen pikken. Sommigen hebben expliciet aangegeven te willen betalen, andere wilden wel een Fok! clan. Op dit moment dus 13 namen en dat maakt 7,50- per maand per persoon voor een public (ranked?) server bij Ursel of bij i3d.nl.
We kunnen dit als genoeg zien maar we kunnen ook evt nog een oproep op gamers.nl doen om er wat meer in te krijgen. Probleem blijft volgens mij dat je server zo snel vol raakt als ik de problemen zo eens hoor van anderen en dat je dan nog steeds niet altijd kan spelen of zijn er mogelijkheden om clan-leden altijd voorrang te geven ? (@Ursel)
i3d kost 69,- per maand voor een public server van 32 slots.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
7,50 vind ik voor mezelf teveel aangezien ik ook al voor een mmorpg per maand betaal, er zijn vast wel meer mensen hier toch?
en btw, private server nemen zou zuigen, dan speel je altijd met 13 man ofzo die het password weten, Public + mogelijkheid altijd inteloggen FTW
Als je een killer bent en je kan gemakkelijk je vijand omleggen, dan zal je in no time stapje hoger gaan. Dus killen, vlaggetje afpakken en nog paar dingen kan je je scoren omhoog tillen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:11 schreef Drumpie het volgende:
Ik ben nu soldaat hoe moet je hoger worden
Ranked servers zitten over t algemeen tot de nok toe vol waardoor het dus erg moeilijk is om er op te komen, laat staan met 10 mensen van Fok!.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:35 schreef Chen het volgende:
Wat is er mis met ze alle spelen in een andere server?
Daar zit inderdaad een punt in. Wellicht komen er nog wel wat ranked servers bij en daarnaast, ook zonder ranked te spelen kan je een hoop lol hebben denk ikquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:53 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik heb het idee dat het initiatief van iedere avond online afspreken gekilld wordt als je een betaalde server gaat huren met exclusieve toegang. Ik ga in ieder geval niet meebetalen aan een server omdat de gratis servers mijn behoefte prima bevredigen. Omdat ik daar niet de enige in zal zijn zal het nettoresultaat een verspreiding van de groep zijn, terwijl dat ongedwongen massale knallen met 'bekenden' IMO nou juist zo leuk is.
Als deze prijsvraag ook via EA geregeld wordt dan kan je nog wel even wachten op je spelquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:46 schreef Timmai het volgende:
Is de uitslag van de prijsvraag al bekend? ik wil ook op ranked servers spelen
Je computer upgradenquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:55 schreef mschol het volgende:
iemand nog een alternatief voor BF2???
ik kan em draaien emt de patch die ik gebruik maar dan heb je alleen maar artifacts
dus alternatieven??
en geen america's army??
Geloof dat de public server wel een beetje richting de afgrond gaat bewegen, te duur.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:55 schreef speknek het volgende:
7.5 per maand vind ik ook teveel, weegt niet op tegen afspreken op een public server.
Zoveel kost een nieuw kaartje niet hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:59 schreef Fillipe het volgende:
Je computer upgradenen anders blijft er niets over dan text-bases games
ati komt er never nooit in hier...quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geloof dat de public server wel een beetje richting de afgrond gaat bewegen, te duur.
[..]
Zoveel kost een nieuw kaartje niet hoor2e hands een 9800Pro voor 75,- en voor een euro of 40/50 kan je al een 9600 kopen.
erg grappigquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:59 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je computer upgradenen anders blijft er niets over dan text-bases games
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef mschol het volgende:
ati komt er never nooit in hier...
3x gekocht en 3x problemen (spellen die niet draaiden, windows fucked up kaart dood
neu dank je)
een amd athlon XP (barton core) 2600+ (1.9hz)quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Hier alles perfect en super maar goedAlhoewel ik wel m'n 9600XT heb opgeblazen maar goed dat was eigen schuld
Dan kan je altijd nog kijken naar een Nvidea Geforce 6600 voor net iets meer dan 100,- nieuw
Of een 5700/5900
Wat zijn je verdere specs dan als je wel Doom3 kan draaien ?
hmm dan moet ik die 100 euro wel hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Mik er voor een euro of 100 een 6600 in en je bent ready to goDaarna met geluk de 4800SE nog voor een tientje of 5 verkopen en je hebt voor 50,- een PC die Battlefield kan draaien
Dan ben je gewoon lomp, sorry dat ik het zeg...quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ati komt er never nooit in hier...
3x gekocht en 3x problemen (spellen die niet draaiden, windows fucked up kaart dood
neu dank je)
Ik niet, sorry. Morgen misschien weerquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:08 schreef Droopie het volgende:
Dan is het misschien handig om voor de mensen die een clan willen joinen, waaronder ik, het hier eens proberen. http://www.zerobarrier.nl/ de clan van altreidez.
maar ik wacht nog effe af.
GAAN WE VANAVOND NOG SPELEN???
maar als ik die website van jullie zo eens zie dan zijn jullie wel gericht op serieus spelen. Wij (voor zover ik kan nagaan) zijn eigenlijk op zoek naar niet serieus spelen. Dus geen verplichtingen, gewoon spelen op de momenten dat wij dat willen en als we er zin in hebben willen we een clanwar organiseren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:25 schreef Atreidez het volgende:
We zijn nog aan t 'recruiten' dus meld je vooral aan
tsja als jij daar net met je groepje in zon kamp loopt die vlag overtenemen , en dan komt de artil pas dan zou ik je ook vervloeken, of als je in schietgevecht bent en iemand gooit artil op je, wat moet je dan doen? wegrennen = dood, Artil = dood, dan kan je beter vechtend ten onder gaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:25 schreef BMH het volgende:
Ik werd vandaag helemaal panisch door die irritante klote teamgenoten.. En maar punishen als je ze raakt met je artilery!
Kijk dan op je radar stelletje apen.
Als je dat nog niet eens doet, moet je ook niet op ranked servers spelen
*Vloekt meequote:Op woensdag 29 juni 2005 19:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
GVD ik word gek.
M'n BF2 Exemplaar is 24 Juni verstuurd en ik heb em nog steeds niet
Klote CD-Wow!!
Uiteindelijke versie hebben we t nog wel eens overquote:
waarom ben ik lompquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon lomp, sorry dat ik het zeg...
Hoe doe je dat, een C4 op een vliegtuig of op een heli plakken? Doe je dat voordat de vliegtuig/heli opstijgd of gooi je de C4 op een vliegtuig/heli?quote:Op donderdag 30 juni 2005 03:18 schreef Drugshond het volgende:
Het leukste wapen is toch wel special forces.
Wat C4 op een vliegtuig en helicopter plakken en wachten tot hij bijna uit beeld verdwenen is.
En een druk op de rode knop geeft dan een heerlijk gevoel.![]()
Voor de rest kom ik nogal wat noobs tegen (online)... ben je als engineer overal landmijnen aan het plaatsen en dan rijden je teammembers er toch vrolijk overheen .![]()
Ati is kwa drivers gewoon prima, hardware doet ook niet onder voor Nvidia, en alle systemen die ik heb gehad draaide het gewoon goed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:09 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom ben ik lomp
ik kan er weinig aan doen als ik, zelfs al installeer ik windows opnieuyw (ja dit heb ik serieus gedaan), dan nog geeft die kaart bij het eerste beste spel problenmen (op een klaal systeem ~!!!!)
dus nee arti is not done hier
Ik heb het zonder uitroeptekenquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Zullen we als prefix vanaf nu aan dan [Fok!] aanhouden ? Wat degene doen die al een account hebben moeten ze maar even kijken![]()
Yups....wachten totdat er iemand in gaat zitten... en laat ze maar opstijgen.quote:[b]Op donderdag 30 juni 2005 07:29
Doe je dat voordat de vliegtuig/heli opstijgd
Blaas wel eerst de vijandelijke radar enzo op anders kan de vijandelijke commander je er zo tussenuitpikken bij een scanquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yups....wachten totdat er iemand in gaat zitten... en laat ze maar opstijgen.
0ndertussen kijk ik vanaf een heuveltje met mijn kastje....
Nadeel is wel dat je op vijandelijk gebeid bent dus je moet een beetje sneaky (out-of-sight) rondlopen. En het kastje is pas zichtbaar als alle C4 Pakketjes verbruikt zijn.
Druk de rechtermuisknop maar eens inquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yups....wachten totdat er iemand in gaat zitten... en laat ze maar opstijgen.
0ndertussen kijk ik vanaf een heuveltje met mijn kastje....
Nadeel is wel dat je op vijandelijk gebeid bent dus je moet een beetje sneaky (out-of-sight) rondlopen. En het kastje is pas zichtbaar als alle C4 Pakketjes verbruikt zijn.
Rechter muis knopquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En het kastje is pas zichtbaar als alle C4 Pakketjes verbruikt zijn.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:24 schreef domolanglekker het volgende:
Blaas wel eerst de vijandelijke radar enzo op anders kan de vijandelijke commander je er zo tussenuitpikken bij een scan
0wke...quote:
Hoe bedoel je er komen geen nieuwe bij?quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:57 schreef satecl het volgende:
ik heb eht spel nu ook, de eerste battlefield die ik koop, maar kan iemand mij uitleggen hoe dat solospel werkt, want als ik solo spel opstart, dan kan ik uit ong 6/8 maps kiezen, maar er komen geen nieuwe bij. moet je het opslaan ofzo, of doet ie dat automatisch....HELP!!??
doe mij maar iedereen-is-piloot hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:55 schreef Frenkyboy het volgende:
Na een week lol met de demo ook maar gekocht. Ik hoop alleen bij god dat de teamplay in de fullversion beter is dan de "iedereen-is-piloot-ole-ole"-demo. Ik zal hier af en toe ff checken voor een server, speel onder nick SickMyDuck[NL].. Duck out.
iddquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:09 schreef Fliepke het volgende:
Ik vind het trouwens wel debiel dat je voor het uitschakelen van de radar, uav. artillery van de tegenstander geen punten krijgt
En dan ga je het netjes repairen als engineer krijg je 1 puntje.quote:
met springen en tegelijk c4 gooien kun je nog redelijk ver gooien met c4quote:Op donderdag 30 juni 2005 07:29 schreef Appie_HK het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, een C4 op een vliegtuig of op een heli plakken? Doe je dat voordat de vliegtuig/heli opstijgd of gooi je de C4 op een vliegtuig/heli?
quote:- Gasten die ownen in een straaljager, met name de tegenstander dan. Je kunt niet eens zelf meer vliegen want je bent meteen neergehaald .
Tja, dus dan moet je zelf maar leren ownen in een straaljager
Ja maar die C4 zit er dan nog opgeplaktquote:- Het niet kunnen laten ontploffen van C4 die op een voertuig geplakt zit als je dood bent
Hmmm, tja maar dan ben je in feite dood geweest..... dus ben je gewoon een nieuw persoon.
Ja en de Medic kan healen en heeft een goed wapen. En de Support kan tig kogels afvuren en kan snel ammo bijvullen. Het is gewoon een te slap wapen.quote:- Het wapen van de Engineer zuigt
Ja maar als Engineer kan je wel weer dingen maken, elk voordeel heb ze nadeel
Het spel is verre van realistisch, dus dat slaat nergens opquote:- Engineer repareert veel te traag in vergelijk met het healen van de Medic en de Ammo bijvulling van de Support. Bovendien kan de Commander ook kistjes laten droppen die snel repareren.
Ja maar een Engineer doet er waarschijnlijk in het echt ook langer over.
Ik heb nu 2 van die 6/8 mappen uitgespeeld, maar komen er geen neiuwe mappen ofzo, en moet je het spel opslaan...want ik weet niet war dat kan hoor..quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:06 schreef Atreidez het volgende:
Als je Spec Ops bent ben je niet zichtbaar op een scan of op de uav trouwens, dus dan hoop je de radar niet op te blazen
[..]
Hoe bedoel je er komen geen nieuwe bij?
Als je online gaat kan je ze met meer mensen groter spelen.. Er komen iig geen nieuwe maps bij voorlopig.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:47 schreef satecl het volgende:
Ik heb nu 2 van die 6/8 mappen uitgespeeld, maar komen er geen neiuwe mappen ofzo, en moet je het spel opslaan...want ik weet niet war dat kan hoor..
Nee maar ik bedoel geen multiplayer maar singeplayer, als ik op solospel druk en ik speel een paar levels uit, wat is dan het doel...er komen geen neiuwe levels bij...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je online gaat kan je ze met meer mensen groter spelen.. Er komen iig geen nieuwe maps bij voorlopig.
Ik heb trouwens best al veel hulp gehad met suppert en het was echt nodig. Die grenade launcher was steeds leeg
No shit, sherlock.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel geen multiplayer maar singeplayer, als ik op solospel druk en ik speel een paar levels uit, wat is dan het doel...er komen geen neiuwe levels bij...![]()
Oe dat lelijke wrattenmonsterquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef nietzman het volgende:
Is is een God!
De US intervention-mod krijgt een A10!.
http://usi.bfworld.net/main.php?section=vehicles_a10
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:44 schreef speknek het volgende:
Ja cool. Maar waarom noemen ze het een supercobra en geen warthog? Die supercobra is toch een helikopter?
Zal wel een foutje zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:44 schreef speknek het volgende:
Ja cool. Maar waarom noemen ze het een supercobra en geen warthog? Die supercobra is toch een helikopter?
Geweldig!quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef nietzman het volgende:
Is is een God!
De US intervention-mod krijgt een A10!.
http://usi.bfworld.net/main.php?section=vehicles_a10
Ik sla vanavond over, maar er zal vast wel genoeg animo zijn hierquote:
Ik ben er vanavond toch wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:22 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik sla vanavond over, maar er zal vast wel genoeg animo zijn hier.
Cool, hoeveel teamwork punten heb jequote:Op donderdag 30 juni 2005 19:22 schreef BMH het volgende:
Vandaag: Crew Service Ribbon & Aviator (Level 1) award.
Ben vooral trots op de Crew Service Ribbon. Word teamwork eindelijk beloond in een game
Ik zal zo wel ff kijken.quote:
En toen ging Steeven op een ranked server spelenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef Droopie het volgende:
en toen werd het winter
Zorgen dat de tank van binnen naar buiten benut. Dus altijd een teamate in de turret hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:23 schreef Steeven het volgende:
Wanneer krijg je die onscheiding voor de skills met een tank eigenlijk. Ik heb al bijna 325 kills en 50 mensen overreden en ben zelf maar 50 keer doodgegaan door een tank.
jointquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:39 schreef speknek het volgende:
80.190.209.5
Waren dat geen hogere levels? Elke award kent namelijk 3 levelsquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef Steeven het volgende:
Net 3 gouden medailles verdiend. Ik won ook allerlei onderscheidingen die ik al had. Vaag.
Ik weet het niet. Ik heb net gekeken, en ze waren gewoon op score Voldoende, zoals ik ze al had. Het was sowieso vreemd, want eerst kreeg ik er een voor Support, toen nam ik de klasse Medic en die kreeg ik ook snel. Daarna de klasse Assault en BOEM, weer een onderscheiding. Die ik dus al had.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Waren dat geen hogere levels? Elke award kent namelijk 3 levels
Je hebt vandaag een Bronze Star & gold Star gekregen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:58 schreef Gamedemon het volgende:
ik kreeg net een onderscheiding, staat ie er niet tussen bij dat scherm waar die hoor te staan
Staat er nu bijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef Gamedemon het volgende:
je leest me berichten
ik heb ook een onderscheiding voor assault gehaald kreeg ik melding van, die staat er niet
komt vanavond wel goed, waneer unlock ik nieuwe wapens?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Staat er nu bijAssault Combat (Level 1) Today. Als je nog 1 a 2 flags captured of een paar kills haalt word je Private First Class.
![]()
Kan je me toevoegen @ FJDorr :apedingetje: gmail -punt- com pleasequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:51 schreef Drugshond het volgende:
Ik zit altijd op 62.24.64.36 : BF2 Chello Test
Aangezien ik niet de officiele versie heb, zijn het aantal servers waarop ik kan knallen beperkt. Maar inmiddels heb ik een lijstje van 5 servers die dagelijks up-and-running zijn.
Thnx, zit alleen nog even te kloten met de hoogte van die blocks, die wil maar niet op 100% staan maar pakt een bepaalde pixelhoogte waardoor dus sommige blocken niet meer sluitend zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nice Theme UnleashMitch.
Hier ook weer nietsquote:Gister nog nix binnen. Ik heb zojuist naar huis gebeld en er waren wel 2 pakjes voor me maar geen BF2
Me enige hoop voor vandaag is dat ie nog met de auto komt....
Ja dat had ik net ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:06 schreef Blinker het volgende:
Ik ook. Bij BFHQ staat dat ik Lance-Corporal ben maar ingame ben ik private...
Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb em
Is jullie exemplaar ook zo dik als een dubbel DVD doosje
Vreemd. Hebben ze niet de DVD-versie in een CD-Rom-doosje gestoptquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Okey zal wel komen omdat ik de Engelse heb, hoewel ik als taal wel NL kan kiezen. Boekje is iig Engels.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb em
Moet je in Ranked servers gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:56 schreef kievit19 het volgende:
ik wil ook awards
ik stond vandaag wel een keer bovenaan op een server (op het einde ook )
verder geen medaille ofzo gekregen
ik zat in een ranked severquote:
je moet het ook verdienen hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik zat in een ranked sever
maar toch nix gekregen
bug misschien?
Ben ik geloof de enige die m nog niet heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb em
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ben ik geloof de enige die m nog niet heeft
Special Forces --> C4 --> *klik* --> *boem*quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:23 schreef Kreator het volgende:
Ff een supersimpele vraag hè. Ik speel het sinds gisteravond.
Hoe de neuk destroy ik hun apparatuur? Als ik single player doe, kan ik de vlag pakken, maar dan staan er radars enzo van de vijand...die moet ik destroyen. hoe?
Ik heb er al met een tank op staan schieten, maar dat hielp niet...
ah. Is that all...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Special Forces --> C4 --> *klik* --> *boem*
ik heb em ook niet maar dat komt door dat die gasten daar zo stom zijn geen goede geforce 4 ondersteuning te geven (terwijl hij het gewoon makkelijk aan kan, zie half life 2 en doom 3 die perfect draaien...)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ben ik geloof de enige die m nog niet heeft
omdat BF2 gebruikt maakt van pixelshading wat geforce 4 niet heeft en HL2 en D3 geen gebruik van makenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em ook niet maar dat komt door dat die gasten daar zo stom zijn geen goede geforce 4 ondersteuning te geven (terwijl hij het gewoon makkelijk aan kan, zie half life 2 en doom 3 die perfect draaien...)
Zijn twee antwoorden mogelijk: Volmondig NEE of zwaar brak. Beide antwoorden geven dezelfde conclusie: upgraden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:37 schreef rattaplan het volgende:
enig idee of dit spel gaat draaien?
Sowieso een nieuwe videokaart, kost een euro of 100/150 nieuw.quote:wat zou ik dan eventueel kunnen/ moeten vervangen? Ik ben helaas geen computer expert.
Kan altijd naar Mycom of Paradigit rijden voor nieuwe spullen, zit vlak om de hoek
Voor dat soort vragen verwijs ik je graag door naar een computerzaak, een ander onderdeel van het forum of naar gathering.tweakers.net. Dit is het BF2 topicquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:08 schreef rattaplan het volgende:
Stel ik leg gewoon weer een 1000 euro neer, wat aan losse onderdelen (voor nieuw systeem) of systemen zouden jullie dan aanraden?
Voor dat geld heb je gewoon een nieuwe computer.......quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:08 schreef rattaplan het volgende:
Stel ik leg gewoon weer een 1000 euro neer, wat aan losse onderdelen (voor nieuw systeem) of systemen zouden jullie dan aanraden?
Worden die plaatjes automatisch aangemaakt door BF2 stats ?quote:
Hey ratquote:
Is deze nog van toepassingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:43 schreef Steeven het volgende:
IP = 212.42.22.43
Port = 16567
Naam = DMW Battleservers
Niet voor nu volgens mij. De server is wel online denk ik.quote:
Ach ik wil wel over m'n hart strijken en m op komen halen hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga mijn ati x800 XT ook in de prullenbak mieteren, wat een baggerproduct zeg.
NOOIT meer ati!
Overclocken doe ik niet aan. Ik ga geen risico nemen met zo'n dure kaartquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:44 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb die texture corruption ook gehad met me ATI 9800PRO met de laatste offi drivers. Ik heb nu de Omega drivers erop gezet en daarna geen last meer gehad, dus probeer t even..
http://www.omegadrivers.net/
Kan trouwens ook slechte koeling en te ver overclocken zijn
Anders ik wel, kan ik ook spelenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach ik wil wel over m'n hart strijken en m op komen halen hoor
Nou volgends mij is overclocken niet helemaal 100% gegaan ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Anders ik wel, kan ik ook spelen, dan maar met fucked up textures. Nu kan ik helemaal niets
Probeer die Omega drivers eens en als je er echt niets anders mee doet dan weggooien dan wil ik er wel een kleine blik op werken, heb wel wat (negatieve&positieve) ervaringen met overclocken e.d.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Nou volgends mij is overclocken niet helemaal 100% gegaan ofzo.
Als ik vergeet Ati tools te starten loopt hij bij elk spel 100% zeker vast.
Met ati tools aan draait het gewoon goed.
Maar ati kan de tering krijgen ik pleur die kaart binnenkort in een hoek en koop fijn een 6800 van geforce
IK heb een Sapphire X800-Pro en geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:48 schreef Drakul het volgende:
Heb het spel ook maar eens gekocht. Textures zijn helemaal f*cked up, en na een tijdje ziet het er zelfs zo uit.
[afbeelding]
Mijn videokaart is een Sapphire X800 XT Platinum. Nog meer mensen met dit probleem?
Shit... je was me al voor...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:44 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb die texture corruption ook gehad met me ATI 9800PRO met de laatste offi drivers. Ik heb nu de Omega drivers erop gezet en daarna geen last meer gehad, dus probeer t even..
http://www.omegadrivers.net/
Kan trouwens ook slechte koeling en te ver overclocken zijn
Draai hier ook ati, geen probleem. Bij het installeren van oudere drivers wel even de nieuwe uninstallen gaarne...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:00 schreef Drakul het volgende:
Deze keer even een ingame screen van m'n probleem
[afbeelding]
[EDIT] Op de battlefield 2 site staat dat je voorlopig het beste kan terugschakelen naar de Catalyst 5.1 drivers. ATI werkt aan een oplossing momenteel. Even proberen dan maar..
[EDIT 2] Nou nee dus.. 5.1 drivers geinstalleerd, nogsteeds texture corruption.. Of ze komen heel snel met een oplossing, of deze game gaat de prullenbak in..
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:33 schreef Drakul het volgende:
Omega drivers werken! Geen texture corruption meer. Nou kan ik tenminste normaal spelen
Ik draai nog maar op een ATI 9200 256mb en ik heb echt nergens last van gehadquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:00 schreef Drakul het volgende:
Deze keer even een ingame screen van m'n probleem
[afbeelding]
[EDIT] Op de battlefield 2 site staat dat je voorlopig het beste kan terugschakelen naar de Catalyst 5.1 drivers. ATI werkt aan een oplossing momenteel. Even proberen dan maar..
[EDIT 2] Nou nee dus.. 5.1 drivers geinstalleerd, nogsteeds texture corruption.. Of ze komen heel snel met een oplossing, of deze game gaat de prullenbak in..
moet je dat nou echt om de 10 posts plaatsen?quote:
Blijkbaar.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moet je dat nou echt om de 10 posts plaatsen?
In best wel veel eigenlijk, kijk eens op een vliegveld.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:00 schreef gigant het volgende:
In welke maps staan de straaljagers? Ik kom alleen maar tanks tegen
Waarschijnlijk heb ik een gave voor verkeerde maps te kiezenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:01 schreef popolon het volgende:
[..]
In best wel veel eigenlijk, kijk eens op een vliegveld.
Wel als ik 1000 punten gestegen benquote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moet je dat nou echt om de 10 posts plaatsen?
Krijg je ook onderscheidingen voor het killen van tanks, APC's etc als je een Anti-tank bent ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:23 schreef Steeven het volgende:
Wanneer krijg je die onscheiding voor de skills met een tank eigenlijk. Ik heb al bijna 325 kills en 50 mensen overreden en ben zelf maar 50 keer doodgegaan door een tank.
ligt eraan, zit in moltencore met world of warcraft, kan ff duren voor ik er benquote:Op zondag 3 juli 2005 15:41 schreef Steeven het volgende:
[..]
Wel als ik 1000 punten gestegen ben![]()
.
Oh btw: vanavond nog interesse voor een potje?
Ja, voor het slopen van een X aantal vijandelijke voertuigen met de Anti-Tank Kit, krijg je een basic Anti-Tank Medal. Er zijn ook nog wat lintjes en medailles in omloop die te maken hebben met het uitschakelen van en skills hebben met gepantserde voertuigenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:37 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Krijg je ook onderscheidingen voor het killen van tanks, APC's etc als je een Anti-tank bent ?
Over vliegen in een straaljager gesproken.... de rudder verwisselt BF2demo andersom, ik denk dat dit ook zo zal zijn in BF2. Dus links wordt rechts en rechts wordt links. Erg verwarrend. (de rudder is erg belangrijk bij het taxi-en etc). Joystick is een redelijk nieuwe Saitek. iemand tips?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:16 schreef Sickert het volgende:
ik doe niet meeheb vanaf een uur of 6 al lekker zitten knallen en kan eindelijk een beetje met een straaljager overweg
de joystick 180 graden draaienquote:Op zondag 3 juli 2005 20:27 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Over vliegen in een straaljager gesproken.... de rudder verwisselt BF2demo andersom, ik denk dat dit ook zo zal zijn in BF2. Dus links wordt rechts en rechts wordt links. Erg verwarrend. (de rudder is erg belangrijk bij het taxi-en etc). Joystick is een redelijk nieuwe Saitek. iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |