Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb em
Is jullie exemplaar ook zo dik als een dubbel DVD doosje
Vreemd. Hebben ze niet de DVD-versie in een CD-Rom-doosje gestoptquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Okey zal wel komen omdat ik de Engelse heb, hoewel ik als taal wel NL kan kiezen. Boekje is iig Engels.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb em
Moet je in Ranked servers gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:56 schreef kievit19 het volgende:
ik wil ook awards
ik stond vandaag wel een keer bovenaan op een server (op het einde ook )
verder geen medaille ofzo gekregen
ik zat in een ranked severquote:
je moet het ook verdienen hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik zat in een ranked sever
maar toch nix gekregen
bug misschien?
Ben ik geloof de enige die m nog niet heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb em
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ben ik geloof de enige die m nog niet heeft
Special Forces --> C4 --> *klik* --> *boem*quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:23 schreef Kreator het volgende:
Ff een supersimpele vraag hè. Ik speel het sinds gisteravond.
Hoe de neuk destroy ik hun apparatuur? Als ik single player doe, kan ik de vlag pakken, maar dan staan er radars enzo van de vijand...die moet ik destroyen. hoe?
Ik heb er al met een tank op staan schieten, maar dat hielp niet...
ah. Is that all...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Special Forces --> C4 --> *klik* --> *boem*
ik heb em ook niet maar dat komt door dat die gasten daar zo stom zijn geen goede geforce 4 ondersteuning te geven (terwijl hij het gewoon makkelijk aan kan, zie half life 2 en doom 3 die perfect draaien...)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ben ik geloof de enige die m nog niet heeft
omdat BF2 gebruikt maakt van pixelshading wat geforce 4 niet heeft en HL2 en D3 geen gebruik van makenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em ook niet maar dat komt door dat die gasten daar zo stom zijn geen goede geforce 4 ondersteuning te geven (terwijl hij het gewoon makkelijk aan kan, zie half life 2 en doom 3 die perfect draaien...)
Zijn twee antwoorden mogelijk: Volmondig NEE of zwaar brak. Beide antwoorden geven dezelfde conclusie: upgraden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:37 schreef rattaplan het volgende:
enig idee of dit spel gaat draaien?
Sowieso een nieuwe videokaart, kost een euro of 100/150 nieuw.quote:wat zou ik dan eventueel kunnen/ moeten vervangen? Ik ben helaas geen computer expert.
Kan altijd naar Mycom of Paradigit rijden voor nieuwe spullen, zit vlak om de hoek
Voor dat soort vragen verwijs ik je graag door naar een computerzaak, een ander onderdeel van het forum of naar gathering.tweakers.net. Dit is het BF2 topicquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:08 schreef rattaplan het volgende:
Stel ik leg gewoon weer een 1000 euro neer, wat aan losse onderdelen (voor nieuw systeem) of systemen zouden jullie dan aanraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |