komt vanavond wel goed, waneer unlock ik nieuwe wapens?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Staat er nu bijAssault Combat (Level 1) Today. Als je nog 1 a 2 flags captured of een paar kills haalt word je Private First Class.
![]()
Kan je me toevoegen @ FJDorr :apedingetje: gmail -punt- com pleasequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:51 schreef Drugshond het volgende:
Ik zit altijd op 62.24.64.36 : BF2 Chello Test
Aangezien ik niet de officiele versie heb, zijn het aantal servers waarop ik kan knallen beperkt. Maar inmiddels heb ik een lijstje van 5 servers die dagelijks up-and-running zijn.
Thnx, zit alleen nog even te kloten met de hoogte van die blocks, die wil maar niet op 100% staan maar pakt een bepaalde pixelhoogte waardoor dus sommige blocken niet meer sluitend zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nice Theme UnleashMitch.
Hier ook weer nietsquote:Gister nog nix binnen. Ik heb zojuist naar huis gebeld en er waren wel 2 pakjes voor me maar geen BF2
Me enige hoop voor vandaag is dat ie nog met de auto komt....
Ja dat had ik net ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:06 schreef Blinker het volgende:
Ik ook. Bij BFHQ staat dat ik Lance-Corporal ben maar ingame ben ik private...
Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb em
Is jullie exemplaar ook zo dik als een dubbel DVD doosje
Vreemd. Hebben ze niet de DVD-versie in een CD-Rom-doosje gestoptquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Okey zal wel komen omdat ik de Engelse heb, hoewel ik als taal wel NL kan kiezen. Boekje is iig Engels.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb em
Moet je in Ranked servers gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:56 schreef kievit19 het volgende:
ik wil ook awards
ik stond vandaag wel een keer bovenaan op een server (op het einde ook )
verder geen medaille ofzo gekregen
ik zat in een ranked severquote:
je moet het ook verdienen hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:16 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik zat in een ranked sever
maar toch nix gekregen
bug misschien?
Ben ik geloof de enige die m nog niet heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb em
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ben ik geloof de enige die m nog niet heeft
Special Forces --> C4 --> *klik* --> *boem*quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:23 schreef Kreator het volgende:
Ff een supersimpele vraag hè. Ik speel het sinds gisteravond.
Hoe de neuk destroy ik hun apparatuur? Als ik single player doe, kan ik de vlag pakken, maar dan staan er radars enzo van de vijand...die moet ik destroyen. hoe?
Ik heb er al met een tank op staan schieten, maar dat hielp niet...
ah. Is that all...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Special Forces --> C4 --> *klik* --> *boem*
ik heb em ook niet maar dat komt door dat die gasten daar zo stom zijn geen goede geforce 4 ondersteuning te geven (terwijl hij het gewoon makkelijk aan kan, zie half life 2 en doom 3 die perfect draaien...)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ben ik geloof de enige die m nog niet heeft
omdat BF2 gebruikt maakt van pixelshading wat geforce 4 niet heeft en HL2 en D3 geen gebruik van makenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em ook niet maar dat komt door dat die gasten daar zo stom zijn geen goede geforce 4 ondersteuning te geven (terwijl hij het gewoon makkelijk aan kan, zie half life 2 en doom 3 die perfect draaien...)
Zijn twee antwoorden mogelijk: Volmondig NEE of zwaar brak. Beide antwoorden geven dezelfde conclusie: upgraden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:37 schreef rattaplan het volgende:
enig idee of dit spel gaat draaien?
Sowieso een nieuwe videokaart, kost een euro of 100/150 nieuw.quote:wat zou ik dan eventueel kunnen/ moeten vervangen? Ik ben helaas geen computer expert.
Kan altijd naar Mycom of Paradigit rijden voor nieuwe spullen, zit vlak om de hoek
Voor dat soort vragen verwijs ik je graag door naar een computerzaak, een ander onderdeel van het forum of naar gathering.tweakers.net. Dit is het BF2 topicquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:08 schreef rattaplan het volgende:
Stel ik leg gewoon weer een 1000 euro neer, wat aan losse onderdelen (voor nieuw systeem) of systemen zouden jullie dan aanraden?
Voor dat geld heb je gewoon een nieuwe computer.......quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:08 schreef rattaplan het volgende:
Stel ik leg gewoon weer een 1000 euro neer, wat aan losse onderdelen (voor nieuw systeem) of systemen zouden jullie dan aanraden?
Worden die plaatjes automatisch aangemaakt door BF2 stats ?quote:
Hey ratquote:
Is deze nog van toepassingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:43 schreef Steeven het volgende:
IP = 212.42.22.43
Port = 16567
Naam = DMW Battleservers
Niet voor nu volgens mij. De server is wel online denk ik.quote:
Ach ik wil wel over m'n hart strijken en m op komen halen hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga mijn ati x800 XT ook in de prullenbak mieteren, wat een baggerproduct zeg.
NOOIT meer ati!
Overclocken doe ik niet aan. Ik ga geen risico nemen met zo'n dure kaartquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:44 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb die texture corruption ook gehad met me ATI 9800PRO met de laatste offi drivers. Ik heb nu de Omega drivers erop gezet en daarna geen last meer gehad, dus probeer t even..
http://www.omegadrivers.net/
Kan trouwens ook slechte koeling en te ver overclocken zijn
Anders ik wel, kan ik ook spelenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach ik wil wel over m'n hart strijken en m op komen halen hoor
Nou volgends mij is overclocken niet helemaal 100% gegaan ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Anders ik wel, kan ik ook spelen, dan maar met fucked up textures. Nu kan ik helemaal niets
Probeer die Omega drivers eens en als je er echt niets anders mee doet dan weggooien dan wil ik er wel een kleine blik op werken, heb wel wat (negatieve&positieve) ervaringen met overclocken e.d.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Nou volgends mij is overclocken niet helemaal 100% gegaan ofzo.
Als ik vergeet Ati tools te starten loopt hij bij elk spel 100% zeker vast.
Met ati tools aan draait het gewoon goed.
Maar ati kan de tering krijgen ik pleur die kaart binnenkort in een hoek en koop fijn een 6800 van geforce
IK heb een Sapphire X800-Pro en geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:48 schreef Drakul het volgende:
Heb het spel ook maar eens gekocht. Textures zijn helemaal f*cked up, en na een tijdje ziet het er zelfs zo uit.
[afbeelding]
Mijn videokaart is een Sapphire X800 XT Platinum. Nog meer mensen met dit probleem?
Shit... je was me al voor...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:44 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb die texture corruption ook gehad met me ATI 9800PRO met de laatste offi drivers. Ik heb nu de Omega drivers erop gezet en daarna geen last meer gehad, dus probeer t even..
http://www.omegadrivers.net/
Kan trouwens ook slechte koeling en te ver overclocken zijn
Draai hier ook ati, geen probleem. Bij het installeren van oudere drivers wel even de nieuwe uninstallen gaarne...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:00 schreef Drakul het volgende:
Deze keer even een ingame screen van m'n probleem
[afbeelding]
[EDIT] Op de battlefield 2 site staat dat je voorlopig het beste kan terugschakelen naar de Catalyst 5.1 drivers. ATI werkt aan een oplossing momenteel. Even proberen dan maar..
[EDIT 2] Nou nee dus.. 5.1 drivers geinstalleerd, nogsteeds texture corruption.. Of ze komen heel snel met een oplossing, of deze game gaat de prullenbak in..
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:33 schreef Drakul het volgende:
Omega drivers werken! Geen texture corruption meer. Nou kan ik tenminste normaal spelen
Ik draai nog maar op een ATI 9200 256mb en ik heb echt nergens last van gehadquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:00 schreef Drakul het volgende:
Deze keer even een ingame screen van m'n probleem
[afbeelding]
[EDIT] Op de battlefield 2 site staat dat je voorlopig het beste kan terugschakelen naar de Catalyst 5.1 drivers. ATI werkt aan een oplossing momenteel. Even proberen dan maar..
[EDIT 2] Nou nee dus.. 5.1 drivers geinstalleerd, nogsteeds texture corruption.. Of ze komen heel snel met een oplossing, of deze game gaat de prullenbak in..
moet je dat nou echt om de 10 posts plaatsen?quote:
Blijkbaar.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moet je dat nou echt om de 10 posts plaatsen?
In best wel veel eigenlijk, kijk eens op een vliegveld.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:00 schreef gigant het volgende:
In welke maps staan de straaljagers? Ik kom alleen maar tanks tegen
Waarschijnlijk heb ik een gave voor verkeerde maps te kiezenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:01 schreef popolon het volgende:
[..]
In best wel veel eigenlijk, kijk eens op een vliegveld.
Wel als ik 1000 punten gestegen benquote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moet je dat nou echt om de 10 posts plaatsen?
Krijg je ook onderscheidingen voor het killen van tanks, APC's etc als je een Anti-tank bent ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:23 schreef Steeven het volgende:
Wanneer krijg je die onscheiding voor de skills met een tank eigenlijk. Ik heb al bijna 325 kills en 50 mensen overreden en ben zelf maar 50 keer doodgegaan door een tank.
ligt eraan, zit in moltencore met world of warcraft, kan ff duren voor ik er benquote:Op zondag 3 juli 2005 15:41 schreef Steeven het volgende:
[..]
Wel als ik 1000 punten gestegen ben![]()
.
Oh btw: vanavond nog interesse voor een potje?
Ja, voor het slopen van een X aantal vijandelijke voertuigen met de Anti-Tank Kit, krijg je een basic Anti-Tank Medal. Er zijn ook nog wat lintjes en medailles in omloop die te maken hebben met het uitschakelen van en skills hebben met gepantserde voertuigenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:37 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Krijg je ook onderscheidingen voor het killen van tanks, APC's etc als je een Anti-tank bent ?
Over vliegen in een straaljager gesproken.... de rudder verwisselt BF2demo andersom, ik denk dat dit ook zo zal zijn in BF2. Dus links wordt rechts en rechts wordt links. Erg verwarrend. (de rudder is erg belangrijk bij het taxi-en etc). Joystick is een redelijk nieuwe Saitek. iemand tips?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:16 schreef Sickert het volgende:
ik doe niet meeheb vanaf een uur of 6 al lekker zitten knallen en kan eindelijk een beetje met een straaljager overweg
de joystick 180 graden draaienquote:Op zondag 3 juli 2005 20:27 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Over vliegen in een straaljager gesproken.... de rudder verwisselt BF2demo andersom, ik denk dat dit ook zo zal zijn in BF2. Dus links wordt rechts en rechts wordt links. Erg verwarrend. (de rudder is erg belangrijk bij het taxi-en etc). Joystick is een redelijk nieuwe Saitek. iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |