true de MX serie is bagger maar om dan een hele serie uit te sluiten is denk ik een beetje te erg..quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Met een fix wel maar goed, de GF4 serie is ook wel ontzettend achterhaald hoor. Zeker de MX varianten. De ti4600 ofzo kan nog best mee maar MX is gewoon te oud, helaas upgraden hoort erbij.
Hopelijk brengt de TPG vandaag dan eindelijk m'n prijzenpakketKeyboard en fullgame come to pappa
Kost wel minder maar het risico is ook dat je dan maar erg weinig spelers hebt en met een mannetje of 8 aan het spelen bent en dat vind ik minder leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:59 schreef Blinker het volgende:
Persoonlijk zie ik meer iets in een private server.
Spel is te spelen met GF4 met een fix, dus waar wacht je nog opquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:57 schreef mschol het volgende:
true de MX serie is bagger maar om dan een hele serie uit te sluiten is denk ik een beetje te erg..
Tja ach, ik speelde hier eerst ook op 800x600 met alles op low en dat doet aan de gameplay niets af. Was vergeten om de instellingen omhoog te gooienquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:12 schreef Takje het volgende:
ja maar dan wordt toch alles heel slecht weergegeven?
Server manager moet je op inloggen, dus wie access heeft kan deze dingen uitvoeren. Je kan trouwens een public server via de manager ook password protected maken (voor een war bv.) waardoor je alsnog een private hebt..quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Maar dat kan slechts door 1 persoon gedaan worden ? Of kunnen meerdere de serverinstellingen weigeren ? Daarnaast zit je dan natuurlijk altijd nog met het probleem dat als je iemand kickt je dan heel snel terug moet naar het spel en hopen dat de lege plek nog niet is ingenomen.
Daar voel ik wel wat voorquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:14 schreef Atreidez het volgende:
Server manager moet je op inloggen, dus wie access heeft kan deze dingen uitvoeren. Je kan trouwens een public server via de manager ook password protected maken (voor een war bv.) waardoor je alsnog een private hebt..
De GF4 serie is niet bewust uitgesloten, maar bf2 maakt gebruik van opties die pas in nieuwe generatie kaarten aanwezig is. Dit verlengt wel de levensduur van het spel en geef toe.. zonder gf4 users is het al druk zat op de serversquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:57 schreef mschol het volgende:
true de MX serie is bagger maar om dan een hele serie uit te sluiten is denk ik een beetje te erg..
Voor password moet de server gereset worden en ligt iedereen er dus al uitquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Daar voel ik wel wat voor![]()
Maar als iemand dan bv de server halverwege password protected maakt, worden dan eerste alle mensen van de server gekickt ? Anders kan je makkelijk een trucje toepassen: server password protected maken, iemand kicken, zelf inloggen, server non-password protected maken.
geen idee hoe druk het is, heb em nog niet gespeeld..quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:16 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De GF4 serie is niet bewust uitgesloten, maar bf2 maakt gebruik van opties die pas in nieuwe generatie kaarten aanwezig is. Dit verlengt wel de levensduur van het spel en geef toe.. zonder gf4 users is het al druk zat op de servers
Alleen de 8vs8 maps zijn single player, en dat is niet leuk.. Wel om je instellingen te testen en een beetje wijs te worden met de kits, maar plezier kon ik er niet echt in vinden..quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:17 schreef mschol het volgende:
geen idee hoe druk het is, heb em nog niet gespeeld..
het is overigens een multiplayer only spel??
hmm..quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:20 schreef Blinker het volgende:
BF2 is bedoelt voor MP
Je kan wel SP spelen maar het is eigenlijk de multiplayer variant met bots ipv mensen. Aan de ene kant een gemis maar aan de andere kant is SP toch maar 1x leuk, tot je het hebt uitgespeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:23 schreef mschol het volgende:
je kan me niet bekoren met MP games, ik speel zelden online en als ik dat doe blijft ik trouw bij CoD
en dat gaat beide kanten op ? dus ook pass --> nonpass ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Voor password moet de server gereset worden en ligt iedereen er dus al uit
Ja, dan moet ook gereset worden. Voor tickets en tijd hoeft alleen de game gereset te worden..quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:31 schreef UnleashMitch het volgende:
en dat gaat beide kanten op ? dus ook pass --> nonpass ?
Dit is idd nog een probje.. Denk dat t door dat accountmanager verhaal komt, voor je een game joint moet je immers je bf2 inloggen bij de accountserver. Ik hoop dat ze hier snel wat op vinden, want dat joinen via Xfire was toch wel een erg mooie functionaliteitquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:32 schreef Molotov25 het volgende:
Vraagje ik kan niet via xfire mensen joinen die in m'n contacts staan die BF2 aan het spellen is.
zijn er meer die dat hebben.Ik heb al via xfire naar software gezocht en gevonden en was al geinstaleerd. voor de zekerheid nog maar een keer gedaaan maar geen suc6.Help
Ik zit er binnenkort ook (Qingdao), hoe is het daar gesteld met de vrijheid op het internet? Als je verder nog tips hebt, zou mooi zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:03 schreef Appie_HK het volgende:
Eenzame Hollander ergens in het verre Oosten.![]()
PS. OH ja... mijn Hollandiaans Suck big time.![]()
Dat vraag ik me ook nog af.. Iemand?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:48 schreef mschol het volgende:
weet iemand de uitslag van de battlefield 2 prijsvraag?
7,50 vind ik voor mezelf teveel aangezien ik ook al voor een mmorpg per maand betaal, er zijn vast wel meer mensen hier toch?quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Kleine inventarisatie doen qua donatie's voor een server:
UnleashMitch
Blinker
Droopie
Gamedemon
Fillipe
Morpheus2002
PirE
Steeven
Evil_Jur
Speknek
Fliepke
Skull-splitter
Ursel
Deze namen heb ik uit het vorige topic kunnen pikken. Sommigen hebben expliciet aangegeven te willen betalen, andere wilden wel een Fok! clan. Op dit moment dus 13 namen en dat maakt 7,50- per maand per persoon voor een public (ranked?) server bij Ursel of bij i3d.nl.
We kunnen dit als genoeg zien maar we kunnen ook evt nog een oproep op gamers.nl doen om er wat meer in te krijgen. Probleem blijft volgens mij dat je server zo snel vol raakt als ik de problemen zo eens hoor van anderen en dat je dan nog steeds niet altijd kan spelen of zijn er mogelijkheden om clan-leden altijd voorrang te geven ? (@Ursel)
i3d kost 69,- per maand voor een public server van 32 slots.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
7,50 vind ik voor mezelf teveel aangezien ik ook al voor een mmorpg per maand betaal, er zijn vast wel meer mensen hier toch?
en btw, private server nemen zou zuigen, dan speel je altijd met 13 man ofzo die het password weten, Public + mogelijkheid altijd inteloggen FTW
Als je een killer bent en je kan gemakkelijk je vijand omleggen, dan zal je in no time stapje hoger gaan. Dus killen, vlaggetje afpakken en nog paar dingen kan je je scoren omhoog tillen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:11 schreef Drumpie het volgende:
Ik ben nu soldaat hoe moet je hoger worden
Ranked servers zitten over t algemeen tot de nok toe vol waardoor het dus erg moeilijk is om er op te komen, laat staan met 10 mensen van Fok!.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:35 schreef Chen het volgende:
Wat is er mis met ze alle spelen in een andere server?
Daar zit inderdaad een punt in. Wellicht komen er nog wel wat ranked servers bij en daarnaast, ook zonder ranked te spelen kan je een hoop lol hebben denk ikquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:53 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik heb het idee dat het initiatief van iedere avond online afspreken gekilld wordt als je een betaalde server gaat huren met exclusieve toegang. Ik ga in ieder geval niet meebetalen aan een server omdat de gratis servers mijn behoefte prima bevredigen. Omdat ik daar niet de enige in zal zijn zal het nettoresultaat een verspreiding van de groep zijn, terwijl dat ongedwongen massale knallen met 'bekenden' IMO nou juist zo leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |