Dat is toch raar. Jij bent de discussie beu en meteen is het opheffen van de NPS geen nieuws meer? Ben jij toevallig enig kind thuis...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk, zo gaat er nog eens een heel FOK! voor je open. FTR is het subforum voor Films TV en radio.
quote:Weet je, ik ben het ook een beetje beu eigenlijk
Ben ik helemaal met je eens Lu_uK, maar ik denk dat intentie van Kaalhei bij het openen van dat topic volledig het bestaansrecht heeft gekregen vanwege zijn voorliefde voor rellen met als lijdend voorwerp de Marokkanen of de Moslimsquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:05 schreef Lu_uK het volgende:
Is er nog een mod online, In het topic over de marokkaanse rellen gaat het nergens meer over.
Man op man enzo.
Kan ook gewoon een normale discussie toch?
Tjah de voorgeschiedenis van de users ken ik natuurlijk niet. Maar wat er nu allemaal is slaat nergens op. Maargoed ik ga toch slapenquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens Lu_uK, maar ik denk dat intentie van Kaalhei bij het openen van dat topic volledig het bestaansrecht heeft gekregen vanwege zijn voorliefde voor rellen met als lijdend voorwerp de Marokkanen of de Moslims
Lemmeb is ook zo'n type, maar om hem kan ik lachen²
quote:Dat heb ik helemaal nergens gezegd. Jij leest dingen die je graag zelf had gezien in je eigen leven. Als ik "Marokkaanse sensueel" zeg bedoel ik "Marokkaanse vrouw", zoals het woord sensueel dus ook bedoelt is
En troost je met de gedachte dat ik geen enkele behoefte heb aan een Marokkaanse Sensuele in mijn leven, dat uitpakken van zo'n sensuele neemt nogal wat tijd in beslag met al die lagen kleding die ze aan heeftquote:sen·su·eel (bn.)
1 zinnelijk, betr. hebbend op geslachtelijk genot
Je hebt enorm veel keus man, je hebt goede reine Moslima's die zich inderdaad goed laten bedekken en terecht, en je hebt sensuelen die het zichzelf verplicht hebben gesteld om andere mannen tot overspel te drijven, waarbij ze het niet schuwen om schaarse kledij in de strijd te gooien: jouw types zeg maarquote:Op woensdag 29 juni 2005 07:26 schreef Loedertje het volgende:
@BsB
[..]
[..]
En troost je met de gedachte dat ik geen enkele behoefte heb aan een Marokkaanse Sensuele in mijn leven, dat uitpakken van zo'n sensuele neemt nogal wat tijd in beslag met al die lagen kleding die ze aan heeft
Kunnen dit soort onzinposts hier niet geweerd worden???quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:26 schreef Loedertje het volgende:
En troost je met de gedachte dat ik geen enkele behoefte heb aan een Marokkaanse Sensuele in mijn leven, dat uitpakken van zo'n sensuele neemt nogal wat tijd in beslag met al die lagen kleding die ze aan heeft
laat maar stom, hij is volquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:45 schreef ffTzz het volgende:
Waarom zit deze dicht?? : Marokkaanse supporters misdragen zich wederom
Er staat zelfs geen rede bij
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:45 schreef ffTzz het volgende:
Waarom zit deze dicht?? : Marokkaanse supporters misdragen zich wederom
Er staat zelfs geen rede bij
Laat toch joh, negeer dat soort "humor" lekker. Doe ik ook, werkt veel beter.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Kunnen dit soort onzinposts hier niet geweerd worden???
Ik zie het leven als een grote grap, dont worry, be happyquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:58 schreef ffTzz het volgende:
[..]
was niet als grap bedoeld, maar als jij er om kan lachen, graag gedaan![]()
In NWS is FB gelijk ook SC. Zorgt iig voor een wat relaxtere sfeer.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens. En dat voor een ex-mod. Een ex-mod die ik overigens wel zeer respecteer, maar nog steeds vraag ik me af of Loedertje een man of een vrouw is. Wat is dat toch met die gebruikers met onzijdige namenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:45 schreef SCH het volgende:
[..]
het achtervoegsel 'boy' geeft idd precies aan met wie we te maken hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is dat toch met die gebruikers met onzijdige namen²
Waarom dit soort waardeloze uitspraken? Hij brengt mensen in de waan dat ik niet serieus te nemen ben, terwijl juist het tegenovergestelde beweert zou moeten wordenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:52 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wellicht dat dat na zaterdag gaat veranderen.
-edit-
Mensen de BSB nog serieus nemen..ze zijn er blijkbaar nog
quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:33 schreef Youssef het volgende:
Bansheeboy, ana rghadi n3s. heiden6Alhamdoelilahi ladhie ahyana ba3da ma amaatana wa ilayhi noeshur, Laton
.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tbarke Llah 3alik akhie, Laton![]()
![]()
. Dek dou3a khsek tgoul he fsba7, daba khsek tgoul:"Allhoumma bismika amoutou wa a7yaa" of surat Al Ikhlas of Ayaat L Kursi, shouf n ta. Wakha, nsb 3ala khir, tel gheda
²
quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:43 schreef Laton het volgende:
[..]
Ach dan doe ik ook wel ff flauw in de FB
Lekker praktisch in de zomer bij 30 graden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt enorm veel keus man, je hebt goede reine Moslima's die zich inderdaad goed laten bedekken en terecht,
Ghe ghe ghe.. ergens heb ik wel zin om je aan te melden voor de volgende vereniging.quote:en je hebt sensuelen die het zichzelf verplicht hebben gesteld om andere mannen tot overspel te drijven, waarbij ze het niet schuwen om schaarse kledij in de strijd te gooien:
Doorgaans zijn het homo's die zo'n achtervoegsel gebruikenquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het achtervoegsel 'boy' geeft idd precies aan met wie we te maken hebben![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |