Ik vind 'r te netjes typenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Dat krijg je nou van blowen..... vraagje...?
Is dit wat? En een 'zij' ?
Dat blowen is ok, dan hoeven we niet te lullen als brugman.
Cheers dan maarquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Maak een relkloon aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:00 schreef yvonne het volgende:
Gawd ik verveel me.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik rel gewoon onder mn eigen naam hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:42 schreef BossFight het volgende:
Ik was even eten, zijn er nog tieten voorbij gekomen?
Jep, net gemist!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:42 schreef BossFight het volgende:
MEEN JE NIET!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:42 schreef BossFight het volgende:
Dat is zo moeilijk bannen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik rel gewoon onder mn eigen naam hoor
Post jij je tieten anders ff ter compensatie?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
MEEN JE NIET!!!![]()
Hij heeft alles gemist![]()
Ik zit op een brakke laptop waar bijna niks opstaat, anders draait'tie niet. Dus ook geen foto'squote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Post jij je tieten anders ff ter compensatie?
Wordt aan gewerkt maar ze moet zich nog aanmelden... Ik zou alvast wat tietenfoto's kunnen plaatsen maar die staan op mijn PC, en die is dood op het moment.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe semi-breezersletje gevonden?
Kun je niet zorgen dat een paar vriendinnen zich registreren op Fok! alwaar ze in dit juweeltje van een topic hun ontblote lichamen aan ons tonen doormiddel van foto/video beelden?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:42 schreef Imberr het volgende:
door mij gaat bijna iedereen off-topic![]()
ik ga denk ik maar eens na een dag fok!ken een paar dagen helemaal niet fok!ken
Nee, dit is juist de bedoeling.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:42 schreef Imberr het volgende:
door mij gaat bijna iedereen off-topic![]()
ik ga denk ik maar eens na een dag fok!ken een paar dagen helemaal niet fok!ken
Ik had 't niet beter kunnen verwoorden VAC.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:43 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Kun je niet zorgen dat een paar vriendinnen zich registreren op Fok! alwaar ze in dit juweeltje van een topic hun ontblote lichamen aan ons tonen doormiddel van foto/video beelden?
Danku, beste HuHu.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik had 't niet beter kunnen verwoorden VAC.
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:49 schreef Imberr het volgende:
ik denk het niet.. de meeste van mijn vriendinnen zijn nogal braaf
Die moeten we juist hebben! Beetje braaf doen en ondertussen allerlei vuige sexuele fantasieen hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:49 schreef Imberr het volgende:
ik denk het niet.. de meeste van mijn vriendinnen zijn nogal braaf
Uiteraard kan er eerst een 'normale' foto geplaatst worden ter beoordeling en selectie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Die moeten we juist hebben! Beetje braaf doen en ondertussen allerlei vuige sexuele fantasieen hebben.
Zeker.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Uiteraard kan er eerst een 'normale' foto geplaatst worden ter beoordeling en selectie.
ik ben ook braaf (meestal) en k heb ook geen vuige sexuele fantasieen (nou oke, soms dan wel)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Die moeten we juist hebben! Beetje braaf doen en ondertussen allerlei vuige sexuele fantasieen hebben.
Deel je fantasiën eens met onsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben ook braaf (meestal) en k heb ook geen vuige sexuele fantasieen (nou oke, soms dan wel)
ja zeg, ga mijn vriendinnen wat lopen keurenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Uiteraard kan er eerst een 'normale' foto geplaatst worden ter beoordeling en selectie.
Ah! Zie. Gelukkig ben ik heel open-minded. Ik reken je er niet op af.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben ook braaf (meestal) en k heb ook geen vuige sexuele fantasieen (nou oke, soms dan wel)
Je mag uiteraard ook MSN adressen geven, zodat we het aan hen zelf kunnen vragen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja zeg, ga mijn vriendinnen wat lopen keuren![]()
Til niet te zwaar aan het woord keurenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ff ''spitte'' maar dan hequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:13 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De nieuwe generatie Fok!kers
Hier dus. Even spitten.
Agh, c'est la vie... als jij en/of je vriendinnen over straat lopen, worden jullie ook gekeurd, of je het nou wilt of niet... of ben je altijd binnen ofzo? Duzz... Begin dr maar aan te wennen en begin hierquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
da's waar maar dan nog.. en ik ben er wel aan gewend hoor, k word dagelijk aangestaardquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:27 schreef PeeJay het volgende:
[..]
Agh, c'est la vie... als jij en/of je vriendinnen over straat lopen, worden jullie ook gekeurd, of je het nou wilt of niet... of ben je altijd binnen ofzo? Duzz... Begin dr maar aan te wennen en begin hier. Weet je een beetje hoe t gaat en dan zal je zien dat t best leuk kan zijn
!
En, vind je t leuk?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
da's waar maar dan nog.. en ik ben er wel aan gewend hoor, k word dagelijk aangestaard![]()
ligt eraan.. als degene die me aanstaart leuk is dan ga k flirtenquote:
Nou, misschien zitten die hier ook wel tussenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
ligt eraan.. als degene die me aanstaart leuk is dan ga k flirten![]()
maar is 'ie oud of niet leuk dan negeer ik t gewoon
![]()
met oude mensen bedoel ik dus vieze ventjes van 40+ :S die zijn echt niet meer normaal, die beginnen half te kwijlen als ze een jong meisje zienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:41 schreef PeeJay het volgende:
[..]
Nou, misschien zitten die hier ook wel tussen. en ouwe mensen laat je toch gewoon....
hahahaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef PeeJay het volgende:
En laat ik je een wijze les geven:
de meeste jongens zijn nou eenmaal zo (ook de meeste leuke). Je kan hun aandacht trekken door pittig gekleed te gaan, dus dat geldt ook voor foto's! dus je trekt aandacht door de aandacht naar je toe te trekken. maar overdrijf t ook niet. Dus, trek je bikini aan en neem een paar foto's! wat heb je te verliezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |